nanne_1
door nanne_1 Aug 27, 2005 om 18:52
Elektronica & tv

Smardcard overschrijven

als ik een tweedehands satellietontvanger koop met smardcard voor canal digitaal is het dan mogelijk die kaart op mijn naam te zetten?het gaat om een tweede kastje voor mijn zoon,zelf heb ik het basis pakket maar als er een duurder abonnement op de tweede kaart zit hoe zet ik dat dan om?alvast bedankt,nanne

2018 4 Rapporteer

nanne_1
door nanne_1 - Aug 28, 2005 om 11:06
22 Antwoorden / 8 Vragen

hai dirck,bedankt voor je antwoord.het gaat inderdaad om een ontvanger met een gebruikte kaart.ik zal contact opnemen met canal digitaal.groetjes,nanne

dirck
door dirck - Aug 28, 2005 om 11:55
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Is het wel een officiele canaldigital Smartcard?

Die kun je volgens mij maar 1 keer activeren en niet overdragen aan iemand anders.

Als je ze belt, kun je het natuurlijk altijd even vragen of ze het nummer op de smartcard willen overzetten op jouw adres.

sj
door sjonne - Dec 17, 2005 om 16:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

als het een smartcard van canaal digitaal is kun je deze simpel overschrijven dmv een brief op te stellen met de gegevens van de vorige eigenaar en de nieuwe eigenaar met het noemen van het smartcard nummer en op sturen naar  : canaldigitaal antwoordnummer 1100 tav afd. registratie 1200 VB Hilversum.

dirck
door dirck - May 1, 2006 om 19:57
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Gaat het hier om een nieuwe Smartcard of om een Smartcard die al gebruikt is met de tweedehands satellietontvanger.

Volgens mij mag je zoveel kaarten activeren als je zelf wil. Als je maar betaalt...
Smiley

Je kan ze natuurlijk ook even bellen.

Verkoopinformatielijn:  0900-8350 (€ 0,20 p.m.)

Servicenummer smartcardbezitters MET service-pakket:  0900-9323 (€ 0,20 p.m.)

Vriendelijke groet, Dirck