nanne_1
door nanne_1 Aug 27, 2005 om 18:52
Elektronica & tv

Smardcard overschrijven

als ik een tweedehands satellietontvanger koop met smardcard voor canal digitaal is het dan mogelijk die kaart op mijn naam te zetten?het gaat om een tweede kastje voor mijn zoon,zelf heb ik het basis pakket maar als er een duurder abonnement op de tweede kaart zit hoe zet ik dat dan om?alvast bedankt,nanne

2018 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nanne_1
door nanne_1 - Aug 28, 2005 om 11:06
22 Antwoorden / 8 Vragen
0

hai dirck,bedankt voor je antwoord.het gaat inderdaad om een ontvanger met een gebruikte kaart.ik zal contact opnemen met canal digitaal.groetjes,nanne

dirck
door dirck - Aug 28, 2005 om 11:55
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Is het wel een officiele canaldigital Smartcard?

Die kun je volgens mij maar 1 keer activeren en niet overdragen aan iemand anders.

Als je ze belt, kun je het natuurlijk altijd even vragen of ze het nummer op de smartcard willen overzetten op jouw adres.

sj
door sjonne - Dec 17, 2005 om 16:12
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

als het een smartcard van canaal digitaal is kun je deze simpel overschrijven dmv een brief op te stellen met de gegevens van de vorige eigenaar en de nieuwe eigenaar met het noemen van het smartcard nummer en op sturen naar  : canaldigitaal antwoordnummer 1100 tav afd. registratie 1200 VB Hilversum.


 


 

dirck
door dirck - May 1, 2006 om 19:57
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Gaat het hier om een nieuwe Smartcard of om een Smartcard die al gebruikt is met de tweedehands satellietontvanger.



Volgens mij mag je zoveel kaarten activeren als je zelf wil. Als je maar betaalt...
Smiley

Je kan ze natuurlijk ook even bellen.

Verkoopinformatielijn:  0900-8350 (€ 0,20 p.m.)

Servicenummer smartcardbezitters MET service-pakket:  0900-9323 (€ 0,20 p.m.)







Vriendelijke groet, Dirck

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ev
Evergreen2024 - Jun 7, 2024 om 19:32
Huishouden & energie

Legionella

Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer