ch
door christiaan1972 Aug 14, 2019 om 10:53
Elektronica & tv

Soundpro.nl

Hallo, bij soundpro.nl wat besteld en via Ideal  betaald. Levertijd 5-15werkdagen. Wel mail contact gehad, en reviews belezen. Tot op heden geen reactie meer wat kan ik doen.!? www.soundpro.nl wel in de lucht, te checken dit zuivere koffie is?

2729 8 Rapporteer

ju
door juliomariner - Aug 14, 2019 om 11:08
1327 Antwoorden / 2 Vragen

Op hun websiute staat bij de vraag waarom het langer duurt: "Mocht je je afvragen waarom het iets langer duurt: momenteel worden onze producten direct vanuit de leverancier naar jou verzonden"
Tja en de levering vanuit China duurt gewoon een paar weken.
Daarbij wel wat vreemde dingen op de site : Catalog i.p.v. catalogus of producten, een test artikel welek is verkocht?
Op verschillende plaatsen op de site  gaan ze over van het Nederlands in het Engels.
Nergen s een adres te vinden, geen kvk en ze zijn nergens bij aangesloten.
Waarschijnlijk weer een zolderkamer prutser, site is opgezet in April 2019

Grunnen.
door Grunnen. - Aug 14, 2019 om 11:08
509 Antwoorden / Vragen

Ze waren tot 10 augustus op vakantie

he
door henk51 - Aug 14, 2019 om 11:15
90 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de voorwaarden
Alle prijzen zijn in euro’s en zijn exclusief omzetbelasting en andere heffingen die van overheidswege worden opgelegd. Eventuele bijzondere extra kosten betrekking hebbend op de import en/of inklaring van door gebruiker aan de klant te leveren zaken zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn derhalve voor rekening van de klant.

Als je boven de 22 euro besteld hebt komen er nog kosten bij.

groeten Henk

marita5
door marita5 - Aug 14, 2019 om 11:28
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Christiaan1972 ,

Deze website is geregistreerd op 22 - 4- 2019 Canada .
Geen Kvk nr / tel.nr / adres niks .

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/veilig-online-shoppen-checklist

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 14, 2019 om 15:38
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend: u houdt mogelijk geen rekening met het feit dat deze levering via de douane kan gaan en daar dus enige tijd in oplsag blijft.
Ik zie dat de aangeboden prijzen ex. BTW zijn en dat betekent dus dat er hoe dan ook sprake kan zijn van een nota ad. 21% van de aankoopkosten en dat zal moeten worden voldaan, wilt u het bestelde ontvangen.

Racar
door Racar - Sep 3, 2019 om 12:51
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb oortjes besteld bij soundpro en 19-7 betaald . Heb ze nog steeds niet ontvangen. En ze reageren ook niet op mails

marita5
door marita5 Sep 3, 2019 om 13:01
11513 Antwoorden / 15 Vragen

De site is momenteel niet bereikbaar , zie ook de vele klachten op FB https://www.soundpro.nl/

Jo
door Johan Ebben - Sep 28, 2019 om 20:43
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb zo'n 2 maanden geleden een bestelling geplaatst.
Tot opheden nog niets mogen ontvangen, en op mailberichten wordt niet gereageerd.
Ik ga bij deze oplichting melden.

Diana
door Diana - Oct 5, 2019 om 17:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb 21-7-2019 oortjes kleur goud besteld voor mijn dochter en heb tig x gemaild en geappt maar geen reactie tot 4 weken geleden toen werd mij beloofd dat ze werden opgestuurd en dat ze binnen 20 dagen binnen zouden zijn en tot nu toe weer niets, ja een teleurgesteld kind. Dus blijf ze lastig vallen met app en mail maar ben bang dat ik naar mijn geld en de oortjes kan fluiten. Vieze oplichters

ne
door neodutchio Oct 5, 2019 om 20:31
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Vieze oplichters? Geen adres gegevens te vinden, geen KVK nummer te vinden, een gratis mailaccount via gmail, algemene voorwaarden die niet compleet zijn, gigantische kortingen, nog steeds een melding dat ze op vakantie zijn en het telefoonnummer is een 06 nummer. Hoeveel signalen moet u hebben om daar niet te kopen? Of was de aktie van de oortjes zo leuk dat het zwart voor de ogen werd en u niet verder gekeken heeft?

gerbera
door gerbera Oct 7, 2019 om 12:25
7364 Antwoorden / 14 Vragen

In dit geval is het niet allemaal "goud" wat er blinkt. Het moet uit China komen, er moet BTW betaald worden dus ligt het bij de douane, het moet ingeklaard worden ook bij de douane en is het bedrag boven de € 22,- moet daar ook nog eens extra voor betaald worden. Al met al dus een heel administratief gedoe en dat kun dus vrij lang duren.