Stofzuiger
Betreft een aankoop via wehkamp: stofzuiger, merk: miele, type: S380
factuurdatum: 13 oktober 2009 (nog steeds op zicht dus)
probleem:
de 2e keer dat ik de stofzuiger gebruik: ik zet 'm aan en hij begint
(vrij hard) te ratelen. De stofzuiger is alleen gebruikt voor gewoon
huisstof en had de stofzak en filters al gemonteerd in zich door de
fabrikant (miele).
Omdat ik de rekening contant zou betalen,maar
nog niet heb gedaan (doe ik nooit binnen de zichttermijn) vraag ik me
af wat ik moet doen/laten en wat mijn rechten zijn. Er staat dat het
artikel ongebruikt moet zijn,maar een defect kun je vaak pas
constateren als je het in gebruik neemt dus ik ga er vanuit dat dat
onzin is.
Inmiddels heb ik het defect wel aan wehkamp gemeld,maar nog geen reactie ontvangen.
Ik heb consuwijzer bekeken maar omdat ik nog niet betaald heb en binnen de zichttermijn zit is me niet alles geheel duidelijk.
Bedrijven
hebben nogal vaak de neiging alles op de klant af te wentelen (dan
hebben ze aan mij de verkeerde als ik in mijn recht sta!). Wehkamp
staat niet echt goed bekend met service al zijn ze wel aangesloten bij
de thuiswinkel organisatie.
alvast dank!
@ angeleyes:
Wanneer je een probleem hebt met Wehkamp, stuur dan een e-mail naar:
dhendriksen@wehkamp.nl
Deze bemiddelt.
Hardware ERror MAN.
@angeleyes
Zolang je nog geen reaktie terug hebt van Wehkamp: zet regelmatig de stofzuiger aan en kijk of 't probleem zich blijft voordoen. Ik heb wel een vermoeden wat je te horen krijgt. Nl.: is gebruikt, ruilen niet meer aan de orde. Tijd terug precies hetzelfde met een TS/wasmachine, kreeg na klagen geen poot aan de grond. Heb toen zelf Wehkamp aangeschreven en gezegd: 'als zichttermijn betekent dat je er alleen maar naar mag kijken ....'. Uiteindelijk: wasmachine werd omgeruild.
Zou dus hetzelfde hanteren! Succes!
Dag angeleyes, stofzuiger inpakken en direct retourneren naar Wehkamp! Is duidelijk genoeg toch!
Zelf ooit eens een bladblazer gehad, ook gebruikt, werkte voor geen meter, zo goed mogelijk schoongemaakt en teruggestuurd binnen zichttermijn, nooit meer iets van gehoord! (Was ook bij Wehkamp)
Succes, Mvgr. Henri
"Heb toen zelf Wehkamp aangeschreven en gezegd: 'als zichttermijn
betekent dat je er alleen maar naar mag kijken ....'. Uiteindelijk:
wasmachine werd omgeruild."
Ik ben voorbereid,het houd sowieso geen stand bij een geschil voor een rechter,maar wil alleen mijn *recht* .. niet meer maar ook niet minder! :D
Dag angeleyes, dat is nu juist iets, wat ik niet ging doen! Dan is dadelijk nun verhaal: "sorry, maar de zichttermijn is voorbij"
Ik stuurde die stofzuiger vandaag nog retour, pak 'm in en breng 'm naar het postkantoor, zorg dat je een ingevuld retourformulier van het postkantoor in handen hebt (goed bewaren) met de dagstempel.
Zo zou ik het toch echt doen, afwachten kost je strakt alleen maar meer ellende (en poen!)
Succes, Mvgr. Henri
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer