dn
door dnote Oct 2, 2010 om 11:15
Elektronica & tv

TomTom Live brandstofprijzen

Hoi!

Mijn TomTom live brandstofprijzen werken niet meer. Dit is een bekend probleem bij tomtom:

"Vanuit onze technische dienst heb ik begrepen dat het probleem met het niet kunnen verkrijgen van brandstofprijzen in onderzoek is daar er steeds meer meldingen van binnen komen. Op het moment hebben we hiervoor geen oplossing helaas. Onze excuses voor het ongemak."

Heb ik nu recht op garantie, want een deel van het apparaat werkt niet en is dus ondeugdelijk? Ze zeggen dat het in onderzozek is maar hoe lang weet men niet. Is er een wettelijke termijn voor dit soort problemen?

Alvast bedankt voor een ieder die mij verder kan helpen.

1627 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Oct 2, 2010 om 15:38
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Je hebt recht op ... dat TomTom het probleem oplost.
Althans, als het een dienst betreft waarvoor je betaalt.

genius
door genius - Oct 2, 2010 om 16:31
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=dnote schreef op zaterdag 2 okt 2010, 11:15]Hoi!

Mijn TomTom live brandstofprijzen werken niet meer. Dit is een bekend probleem bij tomtom:

"Vanuit onze technische dienst heb ik begrepen dat het probleem met het niet kunnen verkrijgen van brandstofprijzen in onderzoek is daar er steeds meer meldingen van binnen komen. Op het moment hebben we hiervoor geen oplossing helaas. Onze excuses voor het ongemak."

Heb ik nu recht op garantie, want een deel van het apparaat werkt niet en is dus ondeugdelijk? Ze zeggen dat het in onderzozek is maar hoe lang weet men niet. Is er een wettelijke termijn voor dit soort problemen?

Alvast bedankt voor een ieder die mij verder kan helpen.Garantie?? Waarop?? Het apparaat werkt verder toch goed? Een ondeuglijk apparaat is wanneer het niet naar behoren functioneerd en dit niet te verhelpen is. Gezien de feiten dat TomTom je de berichtgeving heeft gegeven dat er aan gewerkt gaat worden én dat het een technisch probleem betreft én dus géén probleem met jouw TomTom is én dat jouw TomTom verder naar behoren goed werkt, is het dus overduidelijk géén ondeugdelijk apparaat. Eén van de services is tijdelijk niet actief en ja, da's jammer maar helaas. . . .

Ik hoop dat het euvel bij TomTom snel verholpen zal worden, want er zullen wel meerdere gebruikers met dit probleem te maken hebben.

Een wijze raad: Geduld is zulk een schone zaak!

M.vr.gr.

G.