ge
door geeta21 Feb 20, 2018 om 22:33
Elektronica & tv

Update samsung tv

Ik heb een samsung smart tv die om de haverklap gaat updaten.Hij is aangesloten op de ziggo mediabox. Hoe kan ik dat uitzetten?

11243 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 20, 2018 om 22:53
11567 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Geeta21 , 

Misschien heeft u hier iets aan  , i.p.v onder D niet klikken op nu bijwerken ( zie rechts de afbeelding )  , eronder staat automatische update op aan , zet dit op uit  .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/software-update-tv/#Samsung/2013

Ge
door Genee - Feb 20, 2018 om 23:54
1509 Antwoorden / 1 Vragen
1

Kunt u dat automatisch updaten bij de instellingen van de tv niet uitzetten?

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 21, 2018 om 01:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen
11

Waarom zou u dat uit willen zetten? En komen de updates van de tv zelf of van de horizonbox.
Tv updates zijn er niet voor niets.

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Feb 21, 2018 om 07:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
11

Fijn dat je ook een typenummer noemt en definieer 'om de haverklap' eens.

costnix
door costnix Feb 21, 2018 om 15:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen
diumenge
door diumenge Feb 21, 2018 om 17:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Costnix, leuk, maar ik bedoel natuurlijk hoe vaak 'om de haverklap' is.

he
door henkie.penkie - Feb 21, 2018 om 16:57
151 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als ik U was zou ik toch deze Updates toelaten. deze Updates zorgen ervoor dat je televisie toestel optimaal blijft werken.

ma
door marianne99 - Feb 21, 2018 om 17:40
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon de tv van internet afhalen. Ik heb ook al aantal jaren Samsung Smart tv in combinatie met Ziggo (UPC) en deze hebben we direct 1x naar updates laten zoeken en daarna de internetkabel los gemaakt. TV werkt prima zo

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus u heeft een smart tv gekocht en zet het intrrintuit, nu heeft u dus een domme tv. Zonde van uw geld. Geen internet, geen smartfunctionaliteit.

sy
door sylvia_71 - Feb 21, 2018 om 18:03
288 Antwoorden / 0 Vragen
1

Via de instellingen van het tv-toestel zelf. Ik heb ook een smart-tv, maar heb deze bewust niet aangesloten op het internet. Omdat ik geen behoeftes heb aan die updates, die om de zoveel tijd opduiken. Dus geen gedoe. Ook zonder updates werkt mijn smart-tv geweldig.

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kan niet, alle smart applicaties hebben een verbinding nodig. Ook om naar uw tv te casten heeft u verbinding nodig.

ge
door geeta21 - Feb 22, 2018 om 17:29
69 Antwoorden / 30 Vragen
1

Ik heb de kabel er uit gehaald.Het probleem is opgelost.
Allemaal dank voor de hulp.

diumenge
door diumenge - Feb 22, 2018 om 17:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

@ de laatste drie reacties. Lijkt mij echt geweldig, een smart tv zonder internet....

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tv is smarter als eigenaar.

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 22, 2018 om 23:13
641 Antwoorden / 78 Vragen
0

Met de updates worden wel vaak apps weggehaald, zo b.v. de NPO app.

Dit kan veel geld aan extra abonnementen gaan kosten, of je moet iedere 3 jaar een nieuwe tv kopen.
Je kunt beter nooit updates doen. Dan blijft de tv zoals je hem gekocht hebt.

 

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 23, 2018 om 00:23
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee hoor, oude applicaties worden gewoon uitgefaseerd, dus met NPO app van paar jaar terug kun je niet meer kijken.

AB
door ABD2005 - May 15, 2018 om 17:06
1 Antwoorden / Vragen
0

Het is niet de Ziggo Mediabox die zorgt voor de update. Het is een heel erg vervelende bug die veelvuldig meerdere keren per dag (ook bij mij) voorkwam. Ik heb een work around gevonden:
1. Ga naar de Smart Hub. (het scherm waar al die apps staan zoals Netflix e.d.)
2. Druk nu op je afstandsbediening het volgende achter elkaar in: snel vooruit, 1, 8, 2, snel terug
---> Er verschijnt een schermpje waarin wordt gevraagd 'Demo information wordt gestart. Doorgaan?' Kies voor 'Ja'
3. U wordt nu gevraagd om de TV uit en weer aan te zetten. Doe dit even.

Hierna zal er nog 1 maal een update plaatsvinden en daarna kun je eindelijk genieten van je TV.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer

Ar
Ariane Goossens - Jun 21, 2024 om 13:45
Garantie & verzekeringen
Garantie en recht

Garantie en recht

In juli 2020 kocht ik een Arco eettafel Extenso II voor 3950,- De tafel is uitklapbaar tot bijna 3 meter. De uitklapbladen bestaan uit een onderblad met daaroverheen een fineerlaag. Deze fineerlaag steekt 2,5 cm uit ten opzichte van het onderblad. Na 3 jaar bemerkte ik scheuren op de plaats waar de fineerlaag uitsteekt. De tafel wordt niet intensief gebruikt en is goed onderhouden.
De dealer ... Lees meer

je
jeremy007 - Jun 23, 2024 om 06:07
Elektronica & tv

Welke tv-box is goed?

ik ben op zoek naar een goede tv-box zodat ik een iptv-abonnement kan gebruiken, het is de eerste keer dat ik mezelf er nog steeds over documenteer, als iemand mij kan informeren, zal ik dat op prijs stellen, ik zal ook elke gedachte delen die ik heb kunnen vinden. Bedankt Lees meer