gs
door gscager Dec 24, 2021 om 13:39
Elektronica & tv

Wat is de goedkoopste tv gids?

hallo ,wat is de goedkoopste tv gids?
ik zie door de bomen het bos niet meer door allemaal acties tijdelijke korting e.d.
groet

11385 27 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 24, 2021 om 13:42
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk een bij je tv provider, bij ziggo heb je inclusief je abo een complete tv gids. Voor nul euro. Op je tv. Teletekst ook dacht vanaf pag 200.

marita5
door marita5 Dec 24, 2021 om 13:51
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@mahadma , teletekst is alleen nog op Ned 1 > 2 > 3

tenormin
door tenormin Dec 24, 2021 om 14:05
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, teletekst is ook op RTL4 hoor. Of de andere commercieelen het ook hebben weet ik niet.

marita5
door marita5 Dec 24, 2021 om 14:13
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , Ik weet niet waar u ziet dat teletekst op RTL4 is , Ik krijg alleen : ondertiteling voor doven en slechthorenden te vinden op pagina 888 .

rj
door rjw - Dec 24, 2021 om 13:42
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Internet?

marita5
door marita5 - Dec 24, 2021 om 13:42
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gscager ,

Op de afstandsbediening van uw tv , neem ik aan zit een knopje Guide , dit is de goedkoopste Tv gids .

sira
door sira - Dec 24, 2021 om 13:43
2336 Antwoorden / 24 Vragen

De gratis gids op internet (tv gids)

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 24, 2021 om 14:01
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Deze   lijkt ook goedkoop.

Donuts
door Donuts - Dec 24, 2021 om 14:01
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De goedkoopste t.v. gids is GEEN papieren gids, maar bijv.  deze https://tvblik.nl/tvgids/ of deze https://www.tvgids.nl/nustraks/

gs
door gscager - Dec 24, 2021 om 14:03
200 Antwoorden / 110 Vragen

sorry ik bedoelde een papieren gids

tenormin
door tenormin - Dec 24, 2021 om 14:10
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Begrijp dat u de papieren gids bedoelt. Net zoals mensen ook nog graag de papieren keant lezen (zoals ik). Ik betaal (best veel) €29,95 - of zo -  per kwartaal voor de Avro bode. Nooit op de prijs gelet, heb het ding al 60 jaar. Dus die is dan wel te prijzig voor u, lijkt me.

koekeloer
door koekeloer Dec 27, 2021 om 14:28
562 Antwoorden / 18 Vragen

Ik doe net als met energie. Elk jaar na het abonnement opzeggen en weer opnieuw een jaarabonnement afsluiten. Dat is een stuk voordeliger dan 60 jaar lid blijven

tenormin
door tenormin Dec 27, 2021 om 15:30
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@koekeloer, ben ik te lui voor.

panter22
door panter22 - Dec 24, 2021 om 15:18
6599 Antwoorden / Vragen

In de krant staat ook een tv gids,
VPRO gids, aanbieding 10 weken voor €10
https://www.bladen.nl/vpro-gids?aid=15&gclid=Cj0KCQiA_JWOBhDRARIsANymNOZs8YsPBsiYejCGj_Lx6UnlhTUbUv-HTWkUB0k8sF8pk4qcryGpJKgaAqy0EALw_wcB
N
og goedkoper Varagids 20 weken voor €10.

me
door mein33 - Dec 24, 2021 om 15:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

MIKRO-gids voor  €33,00 per jaar.
Wel voor het einde van het abonnementsjaar tijdig opzeggen en u krijgt na een tijdje een bijna gelijksoortige 'fijn dat u blijft' aanbieding zodat u aansluitend nog een jaartje vooruit kunt.

Tip : Alle bomen in het bos kappen tot er nog één boom over is, die moet u hebben en u ziet dan gelijk ook geen bomen en geen bos meer. ;-))

gerbera
door gerbera Dec 25, 2021 om 11:43
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Die aanbieding heb ik niet gehad bij het opzeggen van de MIKRO gids. Overigens is de MAX gids goedkoper met veel meer en betere informatie in het Magazine die er gratis bij zit.

me
door mein33 Dec 25, 2021 om 13:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Voordat wij ons abonnement op de Mikrogids (met de geboden "fijn dat u blijft" aanbieding) hebben verlengd, heb ik o.a. eerst een proefnummer van het MAX-programmablad bij Max aangevraagd.  Wij vinden het formaat te groot en het beschikt , voor ons gebruik althans, over een overdosis aan artikelen die wij toch nooit zullen lezen.
Maar zoals zo vaak heeft een ieder zijn persoonlijke voorkeur en dat is maar goed ook.

sira
door sira - Dec 24, 2021 om 19:15
2336 Antwoorden / 24 Vragen

U kunt ook iedere keer een proefabonnement afsluiten op steeds een andere gids. Dan komt u er ook achter welke gids u het beste bevalt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 25, 2021 om 09:39
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Zowel Teletekst als de EPG of hoe ze die knop ook noemen op jou TV zelf!

Kosten €0,00 en die kunnen ze dagelijks bijwerken.

De Pest Conferentie van  M. Rutte staat vrijwel er nooit in,

tussen schema maken  voor gehele week en uitzending zit meer dan 1 week.

Ook nu.nl  heeft  een TV gids erin staan maar die loopt helaas vaak achter.

Net als mijn krant  pas na 12.00 uur  alle uitzendingen  melde dus  mis ik elke ochtend erg veel!

Gidsen zijn duur en verouderd en  de oplage loopt terug, en  worden daarom steeds duurder.

Gr
door Grunn1 Dec 25, 2021 om 10:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Lees de vraag en reactie van ts voor je antwoord geeft.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 27, 2021 om 09:38
1389 Antwoorden / 10 Vragen

De Antwoorden van  1 jaar  voordeliger  gaf ik bewust niet!

Dat koste de omroep veel geld!

Naast  inschrijven en uitschrijven nog  onder de kostprijs  iets leveren.

En dan nog vele telefoontjes van  blijf bij ons want elke klant telde voor de grootste omroep!

Helaas is de Gids klant ook  hun uitzend rechten.

Ik ben dus voor elke Omroep echt waardeloos!

Gr
door Grunn1 Dec 27, 2021 om 11:57
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat een niet relevant onzin verhaal

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 25, 2021 om 10:46
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Akls u een duidelijk antwoord wilt hebben is het een kwestie van via een zoekmogelijkheid te zoeken naar de informatie over de diverse gidsen van de diverse omroepen maar zoals ik begrijp heeft u dat al gedaan en ziet u 'door de bomen het bos niet'. Dat dan vooral omdat er sprake is van ook een veelheid van kortingsaanbiedingen en het vaak ook nog zo is dat indien een abonnement afloopt tegen het einde van de overeenkomst u na opzegging toch weer ook een nieuw aanbod krijgt.

Daarbij is de kwaliteit van de inhoud en dan vooral ook wat er wel en niet in is opgenomen van belang.

Ik neem aan dat u deze kent: https://www.bladen.nl/max-magazine?aid=10560&msclkid=d3553abf31b218637b9a5b79d7c239f7  (waarin niet alleen de gids van Omroep Max wordt genoemd maar ook andere - anders zou dit reclame zijn.) (En er zijn meer links te vinden)

Gr
door Grunn1 - Dec 25, 2021 om 10:49
1427 Antwoorden / 18 Vragen
Gr
door Grunn1 - Dec 25, 2021 om 10:54
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het goedkoopste is om elk jaar ergens een nieuw abonnement af te sluiten.
Bij de meeste aanbieders is het eerste jaar het goedkoopste of u krijgt een welkomst kado. Na dat jaar opzeggen en een ander abonnement af sluiten. Gezien het aantal aanbieders kun je zo heel wat jaartjes voorruit

gs
door gscager - Dec 25, 2021 om 14:02
200 Antwoorden / 110 Vragen

dank voor antwoorden
fijne feestdagen

Li
door Liesmal9 - Dec 25, 2021 om 16:31
11 Antwoorden / 6 Vragen

De TV gids van MAX. voor € 23,= per jaar en dan opzeggen.
Dan iemand anders je weer aanmelden.
Leuke gids met ook nog allerlei weetjes.
Succes er mee en groet, Liesbeth.

john devries
door john devries - Dec 27, 2021 om 11:53
216 Antwoorden / Vragen

De Vara gids natuurlijk of geen gids.

jo
door jovankempen - Dec 27, 2021 om 12:05
4 Antwoorden / Vragen

Als u iemand weet die al geabonneerd is op Max Magazine, dan kunt u hem of haar vragen om de gids aan u cadeau te doen. Kan momenteel voor € 23,75. U betaalt dit bedrag aan hem of haar terug en u heeft een jaar lang het goedkoopste (en mooiste) omroepblad.

mo
door mof - Dec 27, 2021 om 12:14
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Tvgids.nl

Mikske10
door Mikske10 - Dec 27, 2021 om 12:22
10 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk eens bij Max magazine tv gids.
Aanbieding 1 jaar voor €23,75.

Staat ook heel veel te lezen en puzzels in.
Duidelijk overzichtelijk magazine.

ho
door horus - Dec 27, 2021 om 12:45
8 Antwoorden / 0 Vragen

De aller goedkoopste staat op internet.
www.tvgids.nl
Als je de webpagina Kadaza als opstart pagina installeert op je pc/tablet zie je hem gelijk staan.

Olly 1
door Olly 1 - Dec 27, 2021 om 14:21
2 Antwoorden / Vragen

gewoon de goedkoopse voor een jaar nemen en meteen aangeven dat je het maar voor een jaar neemt. dan weer naar de volgende overstappen scheelt veel.

sinypots
door sinypots - Dec 27, 2021 om 14:33
55 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is MAX een optie, een hele mooie aanbieding voor € 23,75
uiteraard wel opletten wanneer het jaar voorbij is (dan betaalt u een andere prijs)

frits
door frits - Dec 27, 2021 om 20:55
146 Antwoorden / 5 Vragen

De Smart Phone, Tablet, Notebook, P.C. mogelijkheden genoeg

ma
door malhy2 - Dec 28, 2021 om 04:19
309 Antwoorden / 13 Vragen

https://www.proefabonnementen-gids.nl/proefabonnementen/tv-gidsen?r=ggl&gclid=Cj0KCQiA5aWOBhDMARIsAIXLlkcD3Kwk9gOKpQOXljUN_u5Rq4Q6iTzrPXwNB7ppHO_Z6LLR0JqrbdYaArfvEALw_wcB

En inderdaad elke keer een andere gids nemen.