jordydijk
door jordydijk Jul 28, 2010 om 01:07
Elektronica & tv

Werd net gebeld door een 0900 nummer hoe kan ik dit blokkeren ?

Hallo,

Ik werd net gebeld door een 0900 nummer. heb hem niet kunnen noteren,
ze wilde weten of ik last had van slaaptekort,
wie heeft dit ook wel eens gehad en wat kan ik ertegen doen om snachts niet meer voor die onzin gebeld te worden.

5410 13 Rapporteer

de motormuis
door de motormuis - Jul 28, 2010 om 07:40
598 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo jordydijk.

Je kunt je via internet aanmelden bij het bel-me-niet register.Daar kun je dan aangeven
dat je niet meer gebeld wilt worden voor allerlei telefoontjes waar je niet in geinteresseerd
bent.

ikbenik
door ikbenik - Jul 28, 2010 om 09:24
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Of niet opnemen. ;-)

pierre60
door pierre60 - Jul 28, 2010 om 13:35
132 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=de motormuis schreef op woensdag 28 jul 2010, 07:40]Hallo jordydijk.

Je kunt je via internet aanmelden bij het bel-me-niet register.Daar kun je dan aangeven
dat je niet meer gebeld wilt worden voor allerlei telefoontjes waar je niet in geinteresseerd
bent.

erik008
door erik008 - Jul 28, 2010 om 14:46
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Het is waarschijnlijk een van de vele treiterlijnen.
Staat het nummer niet meer in de log van je telefoon?

knoop4x9
door knoop4x9 - Jul 28, 2010 om 15:08
533 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan idd pesterij zijn, mischien een bekende van je, schakel gewoon je antwoord apparaat in.

Mvrgrt Nico

bl
door blackstone - Jul 28, 2010 om 15:12
27 Antwoorden / 6 Vragen

Ja hoor dit was duidelijk een treiterlijn, of Jordy is de geinponem hier.

den dries
door den dries - Jul 28, 2010 om 16:36
62 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb mij ook laten registreren om niet gebeld te worden.
Het is welliswaar veel minder maar toch belt men mij nog voor allerlei fratsen.
Ik heb een goede remedie wanneer men mij toch belt; ik wacht niet eens af wat men te melden heeft maar zeg meteen; geen interesse, een prettige dag/avond verder en leg meteen de hoorn neer.
Stug volhouden en men streept je uiteindelijk door op hun/haar bellijst.
Men moet ook opppassen met het invullen van enquetes op het internet waarmee ze allerlei mooie prijzen beloven.
De gegevens en je emailadres worden verkocht aan anderen die u vervolgens weer bellen en/of bestoken met junkmail.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

den dries
door den dries - Jul 28, 2010 om 16:41
62 Antwoorden / 1 Vragen

nogmaals:

EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE !

bl
door blackstone - Jul 28, 2010 om 16:54
27 Antwoorden / 6 Vragen

Ja dat zijn helemaal geen enquete's, ja je kunt het van alles noemen maar echte enquete's zijn het niet, hoe zullen we het noemen oh ja: ik noem het "bel-me-wel-register" want je moet altijd akkoord gaan en dan je naam, adres, en telefoonnummer vermelden voor als je een prijs hebt, nu heb jij wel eens iemand gesproken die een prijs gewonnen heeft met een enquete? Juist ja, ook vraagt men soms specifiek om je mobiele nummer, ze gaan er vanuit dat iedereen er een heeft en ik kan je vertellen dat is absoluut niet zo.

Dus ik adviseer iedereen doe niet mee aan deze zogenaamde enquete's, hoe mooi de prijs ook is, allemaal fantasie bij die centrales.

nyhyji80
door nyhyji80 - Jul 28, 2010 om 16:59
235 Antwoorden / 57 Vragen

Jory
Als ik per ongeluk opneem( zit ook bij bel me niet ) dan reageer ik meestal met > Oh sorry m,n moeder is niet thuis , maar u kunt gisteren terugbellen < fijne dag gewenst.

jordydijk
door jordydijk - Jul 28, 2010 om 22:31
7 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=erik008 schreef op woensdag 28 jul 2010, 14:46]Het is waarschijnlijk een van de vele treiterlijnen.
Staat het nummer niet meer in de log van je telefoon?

nee dat slaat onze telefoon niet op

jordydijk
door jordydijk - Jul 28, 2010 om 22:32
7 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=blackstone schreef op woensdag 28 jul 2010, 15:12]Ja hoor dit was duidelijk een treiterlijn, of Jordy is de geinponem hier.

waarom zou ik dan zoveel moeite doen en is dit iets dat je mij niet geloofd??

jordydijk
door jordydijk - Jul 28, 2010 om 22:34
7 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op woensdag 28 jul 2010, 16:59]Jory
Als ik per ongeluk opneem( zit ook bij bel me niet ) dan reageer ik meestal met > Oh sorry m,n moeder is niet thuis , maar u kunt gisteren terugbellen < fijne dag gewenst.

hij is leuk, ga hem zeker gebruiken