Wie heeft er nog meer problemen met externe verkoper Bol.com
Heb een scheerapp. via Bol.com gekocht bij externe verkoper. Dit is kapot gegaan en is voor reparatie naar Bol.com gestuurd. Deze hebbeb het door gestuurd naar externe verkoper. En toen was het stil. Het afgelopen vrijdag naar Bol.com gebeld. Zij hebben toen een email gstuurd met de vraag of verkoper contact wilde opnemen, dit moest binnen 24 uur. Niks gehoord. Maar weer gebeld naar Bol.com. Verkoper zou inmiddels op vakantie zijn dus ze konden niets anders doen dan maar weer een email sturen of hij na zijn vakantie contact wilde opnemen. In tussen scheert mijn man met een oud app. en dat is verre van netjes. Boos geworden zei ik dat ik wel verwachtte dat Bol.com dit gaat oplossen maar het antwoord was externe verkoper heeft eigen regels en dat staat er nu juist niet bij als je een artikel bestelt. Je verwacht dat je kan vertrouwen op de service van Bol.com. Een klacht indienen bij de betreffende medewerker was niet mogelijk dit moet via een email. Dus een chat geopend met Bol.com. en wat blijkt de verkoper is al langer niet bereikbaar.
Meedere telefoontjes maar geen contact.
Wie heeft hier ervaring mee.
Ik heb weleens iets besteld via Bol bij een externe verkoper. Maar er staat wel degelijk bij geschreven dat u bij oroblemen bij die externe verkoper moet zijn. Dus eerst even lezen.
Ik had zelf een fout gemaakt, iets verkeerds besteld, toen heb ik met Bol en die externe verkoper contact opgenomen en dat is uitermate keurig afgehandeld.
Wettelijk is de verkoper verantwoordelijk en niet BOL.COM al is daar vaker misverstand over.
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html en www.wetboek-online.nl/wet/BW7/17.html
Extra info over externe verkoper Bol:
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/externe-verkoop-via-bol-com
Het is altijd een risico, kopen via een externe verkoper.
Zit er nog fabrieksgarantie op het scheerapparaat? Neem dan contact op met de fabrikant.
Hallo L.Dyk6 ,
Plaats een klacht op klachtenkompas , lees ook deze klacht , klik op de rode regel .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/ondeugelijk-product-wordt-niet-ingenomen-door-verkoper%2C-bol.com-verdedigd-besluit-van-de-verkoper-/details?complaintId=e5995197-509c-4fdc-8f44-7f1c528eeb83
Wat raar, wij hebben een heel andere ervaring. Computer gekocht bij Bol.com via externe verkoper, computer kapot, ter reparatie aangeboden bij externe verkoper, computer is daar kwijtgeraakt! Bol.com heeft alles op alles gezet voor ons via desbetreffende externe verkoper ons geld terug te krijgen, a € 2500,00. En dit is gelukt, ze hebben ons geweldig geholpen. We kregen bij Medion, de externe verkoper, totaal geen antwoord op onze wel 50 telefoontjes.
De service verschilt echt heel erg per verkoper. Zorg dat je eerst de reviews checkt van de verkoper waarbij je koopt, ook al is dit op bol.com.
De service verschilt echt heel erg per verkoper. Zorg dat je eerst de reviews checkt van de verkoper waarbij je koopt, ook al is dit op bol.com.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer