de
door deanna Aug 25, 2006 om 16:00
Elektronica & tv

Wie kan mijn vdeo repareren?

Wie kan mijn video (panasonic NV rj620) repareren of weet waar ik hem kan laten repareren?(hoeft niet gratis!!) Of wie heeft zo'n video tweedehands te koop? De videoband wordt steeds uitgespuugd.Kan geen nieuwe video meer kopen die mijn banden die opgenomen zijn met superlongplay kan afspelen.WIE HELPT MIJ??? Anders moet ik zo'n 75 videobanden weggooien met dierbare herinneringen!!!

615 7 Rapporteer

ro
door ronny530 - Aug 25, 2006 om 16:23
2892 Antwoorden / 41 Vragen

Loop eens door de goudengids en kijk daar bij reparatie bedrijven. Vooral kleine bedrijfjes hebben nog veel onderdelen. Ik heb gezocht op type nummer deze klopt niet moet het niet nvj r620 zijn?

Succes Ronny.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 25, 2006 om 16:32
16966 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb vrees ik een slecht bericht voor u: ik heb zelf ook zo'n recorder gehad. Ging stuk en de onderdelen, nodig voor reparatie van soortgelijk fenomeen, waren niet meer leverbaar. Ik heb een zeer goedkope L&G aangeschaft die de longplayvoorziening heeft. Mogelijk zijn er ook nog wel apparaten leverbaar die superlongvideo hebben.

de
door deanna - Aug 25, 2006 om 16:43
1 Antwoorden / 2 Vragen

hallo Ronny bedankt vooor jouw snelle reaktie. je hebt gelijk het juiste typenr. is NV-FJ620. Heb al iedereen in mijn omgeving gebeld en ook op internet gekeken, maar ze repareren geen video's meer.Ze gaven mij daar de tip om iemand te zoeken die het als hobby doet vandaar mijn oproep.

ja
door jacbigboss - Aug 25, 2006 om 17:10
44 Antwoorden / 15 Vragen

Als het zeer dierbare video,s zijn is het meschien een optie  om ze op dvd te laten zeten  lost een hoop problemen op voor de toekomst en is meschien ook wel goedkoper als een reperatie of aanschaf van een nieuwe !

ro
door ronny530 - Aug 25, 2006 om 17:24
2892 Antwoorden / 41 Vragen

Wat u kunt proberen is even op google haag techo in kloppen dat is de importeur van panasonic die kunnen u vast verder helpen. Persoonlijk heb ik als tv monteur altijd zeer goede ervaringen gehad met de importeur, of e-care services dat ook heeft weet ik niet.

Succes Ronny.

ro
door ronny530 - Aug 25, 2006 om 17:25
2892 Antwoorden / 41 Vragen

Moet haag techno zijn foutje.

de
door deinum0 - Sep 4, 2006 om 22:10
7 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet even contact opnemen met E-care in Duiven.

Zij zijn de servicepartner van Panasonic.