lizelotte
door lizelotte Feb 26, 2011 om 22:43
Elektronica & tv

Wie weet raad

Ik heb nog ja ouderwets een videorecorder werkt nog steeds goed. Ik ben door een stommiteit mijn afstandsbediening verloren, en mijn videorecorder werkt alleen via de afstandsbediening, ik heb al geprobeerd met allerlei afstandsbedieningen die volgens hun beschrijvingen zowel de tv als de recorder bedienen, niet dus, weet iemand een universele die ook op Akai werkt???

803 9 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 26, 2011 om 22:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kijk eens bij de kringloop naar een uode akai met afstand bedienig die u kan gebruiken.

toolboy
door toolboy - Feb 26, 2011 om 23:17
965 Antwoorden / 40 Vragen

Yep daar zijn vervangers voor.
www.nedis.nl.

vrgr T

toolboy
door toolboy - Feb 26, 2011 om 23:22
965 Antwoorden / 40 Vragen

Vergeten te vragen ,Wat is het type nummer van de video recorder.

vrgr T

lizelotte
door lizelotte - Feb 27, 2011 om 00:31
22 Antwoorden / 5 Vragen

Het type is Akai VHS HQ
VS-K206M-E3/E7(S)

aurora1
door aurora1 - Feb 27, 2011 om 05:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals al is geopperd: een kijkje bij de kringloper nemen. Vaak staan daar bakken vol met oude afstandsbedieningen waarvoor je slechts een enkele euro betaalt. Ik heb zo o.a. defecte afstandsbedieningen vervangen voor 1,50 euro. Neem eventueel je gebruiksaanwijzing mee voor het juiste model. Met universele werken een aantal functies van de vcr niet is mijn ervaring.

ro
door ron530 - Feb 27, 2011 om 09:47
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik ben bang dat Nedis deze niet in het assortiment heeft en dan nog Nedis levert niet aan consumenten. Google eens rond op ons wereldwijde web, bij de eerste hit vond ik al voldoende afstandbedieningen voor Akai videorecorders +/_ 10 euro. Een universele gaat niet werken je moet echt een vervanger hebben.

lizelotte
door lizelotte - Feb 27, 2011 om 23:19
22 Antwoorden / 5 Vragen

Hartelijk dank voor jullie reacties, ik heb nu ook het typenummer gevonden van de afstandsbediening ik heb hem jammer genoeg nog niet gevonden, ik heb het al via een email aan Akai gevraagd en ondertussen zoek ik verder,

Lizelotte

birdies
door birdies - Feb 28, 2011 om 00:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Er staan op Marktplaats heel veel (o.a. Akai) videorecorders te koop voor een paar centen, kijk daar eens.

diadino
door diadino - Mar 26, 2011 om 22:19
49 Antwoorden / 2 Vragen

hoi lizelotte,

als je nog geen vervanging hebt kun je hier er wel eentje vinden, succes

http://www.afstandsbediening-online.nl/assets/s2dmain.html?http://www.afstandsbediening-online.nl/100000963813be605/10000096390e17001/index.html