we
door werme022_1 Aug 22, 2005 om 20:05
Elektronica & tv

Xbox op pc-scherm??

Is het mogelijk om de x-box op het beeldscherm van de pc aan te sluiten?

De xbox heeft een scart-aansluiting. Daar kan dan een verloopstuk op met van die gekleurde stekkertjes. Maar dan.

Ik wil een tft scherm kopen. Misschien moet ik een speciale voor de x-box aanschaffen?

Irene

498 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kan niet zomaar, omdat een spelcomputer afgesteld is voor een TV.

Je hebt daarvoor een Video naar VGA converter nodig en die zijn behoorlijk prijzig.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je misschien iets duidelijker zijn??

Ik begrijp, dat het wel mogelijk is maar nogal duur. Aan welk bedrag moet ik dan denken? En moet er iiets aan de X box of aan het scherm worden veranderd?

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

N.CMPQW-AV100 - Video naar VGA converter - € 65.00 inclusief BTW  Product toevoegen aan winkelwagen

Met deze handige converter kunnen normale video signalen, afkomstig van
bv. een videorecorder, DVD speler of een spelcomputer weergegeven
worden op een computer monitor met VGA ingang.

Omdat de resolutie van een monitor veel hoger is dan de resolutie van
een tv geeft dit in de meeste gevallen een veel mooier en
gedetailleerder beeld. Uiteraard afhankelijk van de kwaliteit van het
aangeboden video signaal.

De computer en het aan te sluiten video aparaat kunnen samen op deze
converter aangesloten worden. Met de afstandbediening kan dan
omgeschakeld worden tussen de PC en het aangesloten video apparaat.

Technische gegevens:

De Qware converter converteerd NTSC, PAL en SECAM signalen naar een
non-Interlaced VGA signaal. De On-Screen display mogelijkheid en de
bijgeleverde afstandsbediening maken de Qware converter tot een uiterst
gebruikersvriendelijk apparaat. Voor de werking van dit apparaat zijn
geen software installaties nodig.

ingangen:

- Video in ( tulp )

- S-video in

- VGA in

- Line in ( jack , voor eventueel geluid )

- DC in ( voeding , adapter wordt meegeleverd )

uitgangen:

- VGA uit

- Luidsprekers

Dubbele scan conversie (15.75 KHz naar 31,5KHz)

Superieure video kwaliteit

Plug & Play installatie

Draadloze afstandsbediening

Ondersteunt composite VIDEO, S-VIDEO en VGA input

Output naar VGA monitor ( CRT of TFT )

Ondersteunt NTSC, PALM/N, PAL, NTSC 4.43 en SECAM videosystemen

Video naar VGA converter

zie bijv

http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=8729

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 23:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geweldig plusminus,

Zo'n uitgebreid antwoord, hier kan ik wat mee!!! Mijn zoon en ik zijn je erg dankbaar.

Irene