lo
door lowprofile Jun 27, 2007 om 17:32
Elektronica & tv

Zenders verdwenen Digitenne

iemand ervaring met, of een oplossing voor.

ik ben meerdere zenders kwijt en op nieuw zenders zoeken helpt ook niet

ik ben cnn bbc 1 en bbc world tmf mtv animalplanet  en het voetbalkanaal kwijt.

ik krijg dan een scherm met service niet beschikbaar

1462 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

TV (per 6 juni 2007) Radio (per 6 juni 2007)
1Nederland 1 101Radio 1
2Nederland 2 102Radio 2
3Nederland 3 1033FM
4RTL 4 104Radio 4
5RTL 5 105Radio 5
6SBS 6 106Radio 6
7RTL 7 107Radio Veronica
8NET 5 108Sky Radio
9Veronica/Jetix 109Radio 538
10Tien 110CAZ!

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

11één 111Q-Music
12Canvas/Ketnet 112Classic FM
13Nickelodeon/ AT5 113Radio 10 Gold
14TMF 114Arrow Classic Rock
15MTV 115BNR Nieuwsradio
16Discovery Channel 116SLAM FM!
17Animal Planet 117REGIO RADIO (*)
18Eurosport 1 118Concertzender Classic
19BBC Prime 119FunX

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

20BBC World
21CNN
22REGIO TV (*)
23Private Spice
24Tele2 Voetbal 1
25Tele2 Voetbal 2/Planet Prime

Legenda kleurcodering:
Publieke Omroep pakket
Basispakket
Afhankelijk van abonnement

* Service afhankelijk van de regio

Voor een uitgebreider overzicht van de Digitenne frequenties en programma's per provincie klik hier

ve
door verwijderd - Jun 27, 2007 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

De zenders die u schreef in uw vraag zijn sinds de laatste update toch (hier althans) juist goed te ontvangen en als er op het voetbal 1( wanneer ook niet daarvoor betaald) filmpjes te zien uit de oude doos.
Bovendien zit de zenderindeling ook een stuk logischer in elkaar.

Ik heb dit inderdaad gedaan met - fabrieksinstellingen - automatisch zenderzoeken-  en na eerst de ruis het toestel uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld.
Naar mijn ervaring is deze laatste software-update zeer sukselvol gebleken.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vanaf 6 juni 2007 geldt een gewijzigd Digitenne programma pakket.

Digitenne introduceert op 6 juni 2007 een uitgebreider landelijk uniform Radio en Televisie aanbod. Het Publieke Omroep pakket wordt uitgebreid met de radiokanalen ConcertZender Classic en Fun-X. De televisiekanalen BBC Prime en BBC World worden nu ook buiten de Randstad aan het Digitenne pakket toegevoegd.

Tijdens de invoering van het uniforme landelijke pakket zullen enkele kanalen van etherfrequentie verwisselen. Met deze wijziging komt een einde aan een periode van noodzakelijke grote technische aanpassingen aan het Digitenne netwerk.

Om het gewijzigde programma pakket goed te kunnen ontvangen dient u nog één keer uw digitale ontvanger opnieuw te installeren. Het opnieuw instellen van uw digitale ontvanger doet u door:

  1. De fabrieksinstellingen herstellen
  2. Automatisch zenders scannen

Let hierop op dat u altijd uw antenne goed uitricht. Dit kan helpen de kwaliteit van uw ontvangst te verbeteren.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2007 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt het terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik niet gedaan nu wel alles werkt weer

thanks