ci
door cici241 Mar 13, 2012 om 17:04
Elektronica & tv

Ziggo

hallo
ik wil even zeggen dat ik heel vaak dat de telefoon het niet doet 2 dagen nu weer de tv
het is iedere keer wel wat
ik wil dan ook vragen of ik ze aansprakelijk kan maken wat ze iederes keer doen dan geen tv en dan geen telefoon
ik wil het straks voor de recht bank laten gaan het word me te gek iedere keer weer
ik wil dan echt schade vergoeding daarvoor

998 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doe niet zo moeilijk ..............gewoon opzeggen die handel dan !

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tip.......... Als je een vergoeding krijgt, betaal daar dan een taalcurses Nederlands van.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Reageren op iets wat nergens opslaat doe ik nu ook.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:14: Tip.......... Als je een vergoeding krijgt, betaal daar dan een taalcurses Nederlands van.

Mijn kinderen op de lagere school schrijven beter Nederlands dan veel mensen hier. Aan het moderen onderwijs kan het dus niet liggen. En volgens mij hebben de mensen die zo belabberd schrijven het vroeger ook niet zo op school geleerd.

Het wordt zelfs zo erg dat het standaard antwoord "je weet tog wak bedoelt" niet meer op gaat....

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

cici241 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:04:
ik wil dan ook vragen of ik ze aansprakelijk kan maken wat ze iederes keer doen dan geen tv en dan geen telefoon
ik wil het straks voor de recht bank laten gaan het word me te gek iedere keer weer
ik wil dan echt schade vergoeding daarvoor

Lees de voorwaarden zou ik zeggen. Kan je zien dat je dat wel kan vergeten. Als je toch maar de rechter wil, zou ik de Rijdende Rechter proberen. Heeft het tenminste nog enige amusementswaarde.

Als je telefoon het niet doet zou ik gewoon eens proberen het modem te resetten.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

van de Ziggo site:

De abonnementen van Ziggo (en Casema, @Home en Multikabel) zijn elke dag opzegbaar. De opzegtermijn is 1 maand en gaat in op de dag dat Ziggo je opzegging ontvangt. Dus opzegging op 13 mei betekent dat 13 juni de eerst mogelijke einddatum is van het abonnement. Natuurlijk kun je ook een latere einddatum kiezen.

Om je abonnement te beëindigen, neem je contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). Kies in het hoofdmenu voor de optie Opzeggen.

Wil je het abonnement liever schriftelijk opzeggen, stuur dan een brief naar:

Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Facturatie na opzegging
Valt de einddatum van je abonnement halverwege de maand, dan ontvang je mogelijk een rekening voor de gehele maand. Dat komt omdat Ziggo vooruit factureert, en de factuur in dat geval al is aangemaakt voor je opzegging is verwerkt.

Na beëindiging van het abonnement verrekenen we eventuele ontstane tegoeden met komende facturen. Zijn er geen facturen te verrekenen, dan storten we het bedrag op je rekening.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi bedankt mahadma
ik kan ook even niet bellen de telefoon ligt er nu ook weer uit
dus ik heb even niks
ik zal morgen kijken of ik weer wat heb
ik denk dat ik dan overschakel naar tele2
ik weet het anders ook niet
en weet ook niet wat het beste is
maar alvast bedankt en ik hoop dat ik snel kan opzeggen
m.v.g cici241

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:14: Tip.......... Als je een vergoeding krijgt, betaal daar dan een taalcurses Nederlands van.

je kunt blij zijn als je goed nederlands kan schrijven daar ik gehandicapt ben geworden
ik hoop dat jij dat niet krijgt wat ik heb

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe weet je dat het aan Ziggo ligt?

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

cici241 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:46: ik denk dat ik dan overschakel naar tele2

Niet doen!
Vroeg of laat krijg je hier gegarandeerd spijt van, afgezien van de beperkingen die adsl met zich meebrengt

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 20:18: Hoe weet je dat het aan Ziggo ligt?

Het ligt toch altijd aan een ander? ;-)

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 01:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zet de modem een hele nacht uit, dus de stekker eruit halen zodat de modem zich reset.

Het kan ook aan uw bekabeling of uw telefoon(s) liggen. De aansluitpunt(en) van de kabel(s) controleren, als die niet goed op de aansluitpunt(en) verbonden zijn treedt storing noch verbinding op. Bij mij (met alles-in-1) is de telefoon een constante factor, nooit enig probleem mee gehad tot nu toe.

Voor 99% ligt de oorzaak bij de gebruik(st)er, onwetendheid en nonchalance van de aansluiting. Het luistert nauw de aansluiting(en).

Opzeggen? Doe het liefst per aangetekende zending aan Ziggo Klantenservice, Postbus 43048, 3540 AA UTRECHT. U kunt (beperkt) ook via „Mijn Ziggo” uw abonnement(en) beëindigen, u krijgt dan direct een bevestiging per e-mail en een schriftelijke bevestiging later per PostNL. Als ook de analoge televisie ook wilt beëindigen, dus compleet weg bij Ziggo, dient dat laatste schriftelijk (aangetekend) worden gedaan.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 09:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo cici241,

Uiteraard is het zeer vervelend als onze diensten niet goed werken. En Ziggo probeert dit ook door onderhoud tegen te gaan. Helaas bestaat de kans op een storing altijd.

Wat carika.83 schrijft klopt.

carola.83 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 20:18: Hoe weet je dat het aan Ziggo ligt?

In je bericht lees ik niet dat je al contact gehad heb met onze technische dienst. Zij kunnen samen met je de storing oplossen (aan de lijn, of door een monteur te sturen).

Daarom willen wij graag met je in contact komen. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer via een mail naar ons toe sturen?

Mailadres: zigowebteam@ziggo.nl
Onderwerp: Webcare: Kassa || cici241 || Storing internet en telefoon

Samen gaan we dan kijken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat ie het voordeel van alles in een, ja het mag goedkoper zijn, kan ik me ook voorstellen als je telefoon het niet doet.
Zou zelf nooit alles bij een provider willen hebben , dan maar iets meer betalen, ze mogen zeggen van KPN wat men wil , maar de vaste lijn doet het altijd, tv en internet van ziggo, op zich ook nooit problemen, maar kan gelukkig mocht zich dat voordoen altijd bellen, met een vaste lijn.
Maar ja dat is een ieder zijn beslissing, ik doe het dus nooit, kost iets meer dan dan heb je meer zekerheid

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ir. benton deus schreef op woensdag 14 mrt 2012, 01:00: Zet de modem een hele nacht uit, dus de stekker eruit halen zodat de modem zich reset..

Een paar minuten is al genoeg.Als dat niet werkt heeft een hele nacht ook geen zin.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2012 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 14 mrt 2012, 12:06:
ir. benton deus schreef op woensdag 14 mrt 2012, 01:00: Zet de modem een hele nacht uit, dus de stekker eruit halen zodat de modem zich reset..

Een paar minuten is al genoeg.Als dat niet werkt heeft een hele nacht ook geen zin.

Ja, dat weet ik ook wel: een reset van 2 minuten spanningloos is voldende!

ve
door verwijderd - Mar 17, 2012 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou u aanraden eerst de forums kassa , radar en telecom ervaringen te lezen voordat u overstapt naar tele2. De klantenservice is nogal slecht. En dan druk ik me nog maar zacht uit.
Zelf ben ik bij ziggo weggegaan na maanden lang gezeur over rekeningen die niet betaald waren ( had ik dus wel, dus elke maand afschriften opsturen)
Ik zelf heb nu al jaren internet van de KPN en nooit problemen. Sinds vorig jaar ook interactieve tv van KPN en wij hebben bijna nooit storingen.
Ik zeg dit niet om reclame te maken ofzo, maar ik adviseer eerst meer te lezen voordat u zomaar overstapt naar een andere provider.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2012 om 00:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ir. benton deus schreef op zaterdag 17 mrt 2012, 17:56:
Ja, dat weet ik ook wel: een reset van 2 minuten spanningloos is voldende!

Waarom adviseer je dan hem de hele nacht uit te zetten?