Ziggo
hallo
ik wil even zeggen dat ik heel vaak dat de telefoon het niet doet 2 dagen nu weer de tv
het is iedere keer wel wat
ik wil dan ook vragen of ik ze aansprakelijk kan maken wat ze iederes keer doen dan geen tv en dan geen telefoon
ik wil het straks voor de recht bank laten gaan het word me te gek iedere keer weer
ik wil dan echt schade vergoeding daarvoor
Doe niet zo moeilijk ..............gewoon opzeggen die handel dan !
rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:14: Tip.......... Als je een vergoeding krijgt, betaal daar dan een taalcurses Nederlands van.
Mijn kinderen op de lagere school schrijven beter Nederlands dan veel mensen hier. Aan het moderen onderwijs kan het dus niet liggen. En volgens mij hebben de mensen die zo belabberd schrijven het vroeger ook niet zo op school geleerd.
Het wordt zelfs zo erg dat het standaard antwoord "je weet tog wak bedoelt" niet meer op gaat....
cici241 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:04:
ik wil dan ook vragen of ik ze aansprakelijk kan maken wat ze iederes keer doen dan geen tv en dan geen telefoon
ik wil het straks voor de recht bank laten gaan het word me te gek iedere keer weer
ik wil dan echt schade vergoeding daarvoor
Lees de voorwaarden zou ik zeggen. Kan je zien dat je dat wel kan vergeten. Als je toch maar de rechter wil, zou ik de Rijdende Rechter proberen. Heeft het tenminste nog enige amusementswaarde.
Als je telefoon het niet doet zou ik gewoon eens proberen het modem te resetten.
van de Ziggo site:
De abonnementen van Ziggo (en Casema, @Home en Multikabel) zijn elke dag opzegbaar. De opzegtermijn is 1 maand en gaat in op de dag dat Ziggo je opzegging ontvangt. Dus opzegging op 13 mei betekent dat 13 juni de eerst mogelijke einddatum is van het abonnement. Natuurlijk kun je ook een latere einddatum kiezen.
Om je abonnement te beëindigen, neem je contact op met onze Klantenservice. Bel gratis 1200 vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo of 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). Kies in het hoofdmenu voor de optie Opzeggen.
Wil je het abonnement liever schriftelijk opzeggen, stuur dan een brief naar:
Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Facturatie na opzegging
Valt de einddatum van je abonnement halverwege de maand, dan ontvang je mogelijk een rekening voor de gehele maand. Dat komt omdat Ziggo vooruit factureert, en de factuur in dat geval al is aangemaakt voor je opzegging is verwerkt.
Na beëindiging van het abonnement verrekenen we eventuele ontstane tegoeden met komende facturen. Zijn er geen facturen te verrekenen, dan storten we het bedrag op je rekening.
hoi bedankt mahadma
ik kan ook even niet bellen de telefoon ligt er nu ook weer uit
dus ik heb even niks
ik zal morgen kijken of ik weer wat heb
ik denk dat ik dan overschakel naar tele2
ik weet het anders ook niet
en weet ook niet wat het beste is
maar alvast bedankt en ik hoop dat ik snel kan opzeggen
m.v.g cici241
rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:14: Tip.......... Als je een vergoeding krijgt, betaal daar dan een taalcurses Nederlands van.
je kunt blij zijn als je goed nederlands kan schrijven daar ik gehandicapt ben geworden
ik hoop dat jij dat niet krijgt wat ik heb
cici241 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:46: ik denk dat ik dan overschakel naar tele2
Niet doen!
Vroeg of laat krijg je hier gegarandeerd spijt van, afgezien van de beperkingen die adsl met zich meebrengt
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer