Adapters
ikheb in December vorig jaar een bakplaat gekocht bijBlokker een Tomado en heb ik 2 maal gebruikt en afgelopen weekend weer gebruikt en op het bijn einde zei die doe het zlf maar ik vermoed ewel dat het in hetsnoer met de adpter zat en vonmorgen teruggebracht ,zegt die man bij Blokker dat er op de adapter geen garantie zit maar dat hoort bij het apparaat ik natuurlijk stennis maken gaat ie bellen met kantoor zget de medewerker aan de andere kant dat het (waar )is kon ik niet horen dus ik dreig met Kassa en Radar maar volhouden dat het niet bij de garantie hoort ,maar uiteindelijk toch een nieuwe geven ,als je maar volhoudt ,wordt wel bestelt maar krijg hem morgen als het goed is ,maar toch een rare zaak kunnun jullie dat voor me uitzoeken ??
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
En misschien hebt u die adapter wel zelf kapot gemaakt. En weet u nu of het daar wel aan ligt? Met een andere adapter gebruikt in de winkel?
Maar u krijgt een nieuwe, dus wat valt er uit te zoeken. En voor uitzoeken bent u bij het verkeerde adres.
Een bakplaat met adapter? Edit: zie het al. Zo'n goedkoop flutding. Zo'n adapter gaat niet zomaar kapot. Wij gaan niks uitzoeken en de redactie gaat daar ook geen tijd aan verspillen. Je krijgt een nieuwe, probleem opgelost.
![edrick3](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/fecd2954af608f0a043819104f50ba8cd58cab5fdf29a11bc1ca17f960401bc9.png)
Er valt weinig uit te zoeken.
Adapters/snoeren zijn wel vaker uitgesloten van garantie.
Maar je krijgt toch een nieuwe? Keurig opgelost dus.
Bak ze. ;-)
U had met de niet werkende bakplaat terug moeten gaan naar Blokker en niet alleen met de adapter.
Hadden ze,lijkt me, omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Stennis schoppen in een winkel is verre van fatsoenlijk en dreigen met een televisieprogramma is meer lachwekkend dat een dreigement. Een televisieprogramma als Kassa en Radar gaan zich echt niet bezig houden met individuele gevallen.
U bent geholpen en heeft iets gekregen waar u geen recht op heeft. Aan u lag de bewijslast dat het kapot is gegaan door een andere schuld dan de uwe. Eigenlijk dus een compliment voor Blokker dat ze u toch nog geholpen hebben en dat het netjes is opgelost.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Dat is dus niet zo netjes zoals u zich bij Blokker heeft gedragen. De medewerkers doen gewoon hun werk.
Wat betreft garantie op adapters en of die wel kapot is en of die door uzelf kapot gemaakt is kunt u in de andere reacties lezen.
Ik ga net zomin als de anderen iets uitzoeken en Kassa zal dat vast en zeker ook niet doen. U kunt ze dat eventueel vragen via Contact onderaan deze pagina.
Ik begrijp overigens niet dat u hier nog met dit verhaal komt terwijl het al opgelost is. U neemt zelfs niet de moeite om uw verhaal leesbaar op te schrijven met hoofdletters en punten i.p.v. met 1 lange zin. En dan wilt u dat anderen moeite doen om deze volgens u "rare zaak" uit te zoeken?
Nou, de vraagsteller krijgt er van sommige weer flink van langs.
Is het onterecht dan? Blokker een flinke sneer nageven terwijl deze de situatie netjes heeft opgelost.
@neodutchio
Uiteindelijk opgelost, was wel een telefoontje naar hoofdkantoor en wat overredingskracht van TS voor nodig en dat allemaal voor een totaal bedrag van zo'n €25.
Waarom zou een adapter niet onder de garantie vallen?
Als er een losse adapter voor te bestellen is en deze gaat na 1 dag stuk gaat Blokker dan ook zeggen dat op de adapter geen garantie zit?
Kan me voorstellen dat de TS behoorlijk kwaad was als Blokker beweert dat de adapter buiten de garantie valt.
TS vertelt wat er allemaal voor nodig was om tot deze 'nette' oplossing te komen.
Het apparaat is ouder dan 6 maanden, dan ligt de bewijslast bij TS. Een adapter is een gevoelig apparaat. Het kan warm worden (verbranden) als deze niet genoeg koeling krijgt (onder tafelkleed bv). Daarbij kan er een piekspanning geweest zijn wat de adapter kapot heeft kunnen maken.
Een apparaat kan je openmaken en zien wat het probleem is, een adapter niet. Na 1 dag is een ander verhaal, dat zou nog onder coulance kunnen vallen of een DOA.
Maar de manier hoe er hier geschreven is, is verre van netjes te noemen.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@toonder.
En terecht.
En niet terecht, we zijn er om vragen te beantwoorden en niet om iemand te veroordelen voor zijn handelen.
Denkt u dat vraagsteller hier nog een vraagt durft te stellen?
En jij vindt dreigen en stennis schoppen normaal? Ik niet! En bovendien heel wat onbeschaafder dan de gegeven reacties.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Vast wel. Iemand die stennis gaat schoppen in een winkel, en "dreigt" met Radar en Kassa, is niet zo bang uitgevallen. Alleen maar onfatsoenlijk.
Ik schop geen stennis Carola, bekijk eens uw reactie, flutding, adapter gaat niet zomaar stuk, dat vind ik laag bij de grond.
Ik heb het niet over de beschaafde antwoorden maar die waar de TS 'aangevallen' wordt op zijn gedrag.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@toonder. Lees het topic van de Ts. Hij schopte stennis.
Even GOED lezen, toonder wat ik schrijf. En zo'n goedkoop ding noem/vind ik een flutding. Daar bedoel ik mee, dat je van goedkoop spul geen kwaliteit kunt verwachten. Niks met laag bij de grond te maken. En TS valt winkelpersoneel aan! Stennis schoppen in een winkel vind ik ronduit onbeschoft!
@tijger1 Dat TS misschien niet helemaal rustig is gebleven begrijp ik ook maar als een adapter van een kookplaat wel onder garantie valt heeft zij het volste recht om verontwaardig te zijn.
Wij zijn er niet bij geweest dus kunnen niet beoordelen hoe de TS heeft gereageerd op de garantieafwijzing.
En dit is geen opvoedkundig forum.
@carola.83
Wat u had geschreven en na wijzigen er is komen te staan zie ik nergens staan noem ik/vind ik, maar wel edit 'zie het al..'
@toonder: zucht.... laatste poging: TS schopte schennis ik schreef NIET dat JIJ stennis schopte.
.....En dit is geen opvoedkundig forum..... Precies! Dus bemoei me niet met mijn manier van reageren! Ik scheld niet, ik gebruik geen ongepast taalgebruik enz. Als we allemaal op dezelfde manier moeten reageren, kunnen we het antwoorden van vragen wel aan 1 persoon overlaten. Misschien is het senioren forum wat voor je?
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@ toonder. Kunt u wel lezen? De Ts schrijft zelf " stennis" en " dreigen" . En dan hier nog vragen "kunnen jullie dat voor me uitzoeken". Dus de Ts kan ook niet lezen, want dit is het forum.
Kijk daar gaan we weer Carola, altijd weer een sneer naar de ander, wat telkens weer terug komt in veel van uw reacties, vind het gewoon zielig.
@tijger1 Zeker gelezen maar wat TS heeft gezegd bij de Blokker en wat geschreven is zijn twee dingen.
Ikzelf had het gelezen maar geen behoefte om haar daarom de les te lezen.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@toonder. Maar u matigt zich wel aan om anderen hier de les te lezen.
.....maar geen behoefte om haar daarom de les te lezen..... Nee, dat bewaar je liever voor anderen. En wat je sneer opmerking betreft: wel eens gehoord van actie, re-actie? De groeten!
Het gaat niet alleen om reacties van deze vraag.
En als jullie al zo boos reageren op mijn opmerkingen, hoe zullen de vragenstellers zich dan wel niet voelen als ze de les gelezen worden?
Heeft u nu misschien een idee.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@toonder. U bekijkt het maar.
En dan is je toetsenbord ook nog eens naar de haaien... Ik zou meteen met veel bombarie een nieuwe gaan eisen in de PC winkel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Inschrijven gemeente
Ik heb een koopwoning samen met mijn ex. Ik woon daar een paar dagen per week. Hij woont er nog volledig.
Het huis staat op onze beide namen. We hebben geen ruzie en alles gaat gemoedelijk. Het plan is om op termijn het huis te verkopen. Zodra we beide wat anders hebben gevonden.
Sinds kort woon in ook meerdere dagen per week bij familie in een andere gemeente. Ik wil mij gr
...
Lees meer
![ekiem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/fd6bc5b7ef32d94122ca6faed2a7505e8fed8d23a39644a1fe6df7f2ea8b260e.png)
Annuleren vacantie
Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler
...
Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
![rebek](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3635addad96f15184ad219da14b4363240839aec637e62d40950bf38bc35beff.png)
![Kruidvat foto cd's niet afleesbaar](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/32b5d2084a5281758093c15fff51749e09720593.jpeg)
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer