Cardif
Oud nieuws maar nog steeds actueel! Zijn er nou helemaal geen mogelijkheden om dit soort van verzekeraars te stoppen, nog meer aan de schandpaal te nagelen en nog het liefst natuurlijk schadeloosstelling van de gedupeerden!!! Ikzelf heb bij Cardif een Woongarant Plan Inkomstenbescherming. Hoe mooi is deze titel! Na 22jaar vast dienstverband moesten zij mij wel uitkeren, maar dit stopte na een jaar! Op een los
blad met mini lettertjes welke met het blote oog niet te lezen zijn, staat inderdaad iets in de trant van maximaal 360 dagen (per gebeurtenis). Waarschijnlijk zitten er voor mij in de toekomst ook alleen nog maar flexbanen in, dus geen rechten meer. Schandalig hoe dit product verkocht wordt, inderdaad in de waan van je hypotheek en schandalig hoeveel uitzonderingen, waar ikzelf totaal niet van op de hoogte ben gebracht. Ook al loopt dit al jaren, misschien toch weer de tijd mensen te mobiliseren die dit ook hebben mee gemaak hebben?
Ja klopt dat had ik fout gedaan, mijn excuses. En reacties met woordkeuzes, als zet je leesbrilletje op en blaim the victim, zit ik niet echt op te wachten. Het feit is dat dit soort polissen niet verkocht zouden moeten worden, ze geven schijnzekerheid voor velen. En iedereen die wel vind dat dit soort verzekeringen verkocht mogen worden, en dat ze het dan maar beter hadden moeten lezen, kan ik niet zo veel respect voor opbrengen. Heel erg bedankt voor jouw steun hierin!
Maar due schijnzekerheid had u kunnen voorkomen door eerst te lezen wat u tekent. Niemand heeft u daartoe gedwongen. U stelt hier een vraag, mag daar dan alleen op gereageerd worden in de trant van : u bent zielig?
Altijd leuk, een klein beetje empathie, maar mijn vraag is en de discussie die ik had willen voeren is, nogmaals, hoe kunnen we dit soort van wanpolissen stoppen! Meer informatie in de media, mensen die dit ook hebben meegemaakt bij elkaar brengen, misschien dat ook de politiek hier zijn steentje aan bij kan dragen, ik noem maar wat. Google er maar eens op, heel veel mensen zijn behoorlijk door dit soort van polissen goed in de problemen gekomen. Ik heb het niet alleen over mezelf, maar over velen. Nogmaals blaming the victim is een nare reactie!
U wordt er nu mee geconfronteerd, maar deze polissen zijn al jaren lang onderwerp van gesprek en in diverse consumenten programma's behandeld.
Ja dat klopt en dat weet ik, het komt wellicht egocentrisch van mij over, maar hoor wat jezelf zegt, het is al jaren een onderwerp, maar het is helaas nog wel actueel. Wanneer komt hier dan een stop op!?! Dat is tenslotte mijn oproep. Laat maar, ik geloof dat we volledig langs elkaar heen praten.
Nu nog niet, maar wat niet is kan komen. Ik snap heus wel dat de kracht van het geld bepaald, maar gelukkig staan er steeds meer mensen en partijen op die dit niet meer pikken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer