tr
door trijnie_1 Feb 15, 2004 om 11:11
Garantie & verzekeringen

Dubbele ziekenfonds verzekering

mijn 20 jarige zoon moest op het moment dat hij 18 werd zich verzekeren als student bij agis.Dit omdat hij op dat moment niet werkte werd het een part. studenten verzekering.
In juni 2003 kon hij partime bij mc D aan de slag naast zijn studie, en hij kon dus ook in een normale ziekenfonds.
Het werd Trias, en hij zegde Agis op.
Dat snappen ze daar niet en vele mailtjes, telefoontjes en brieven verder is hij nog steeds bij 2 verzekeringen verzekerd.Agis reageert niet of sturen de ene dag een afmelding en een dag later een aanmelding, steeds wordt het premi bedrag afgeschreven ondanks de intrekking van de machteging.
moedeloos vraag ik hier iemand om raad, want voor mijn studerende zoon is de dubbele premie bijna zijn hele inkomen. Alvast bedankt.

654 5 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:39
504 Antwoorden / 8 Vragen

Helaas heb ik een jaar of 10 geleden het zelfde meegemaakt bij Anova, en ik kan u vertellen dat het veel telefoontjes en brieven heeft gekost om hier duidelijkheid over te krijgen (stop zetten)
Wat ik heb gedaan is bij de Bank de betalingen naar, in mijn geval Anova, stop te zetten, u zegt dat u de machtiging heeft ingetrokken dus zou het eigelijk niet meer mogen worden afgeschreven, daarom gelijk naar uw bank gaan, het probleem uitleggen en de betalingen stop zetten. (dit is de bank verplicht te doen op uw verzoek)
U bent dan nog niet van HET probleem af, alleen zult u merken dat Agis spoedig contact met u opneemt, en dan kunt u het hele verhaal uitleggen.
Heeft u trouwens de afzegging via een aangetekend schrijven gedaan, dit is wel zo handig omdat u dan altijd een bewijs voor handen heeft dat U uw best heeft gedaan.
Groet:
Gery

tr
door trijnie_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 7 Vragen

Gerrie bedankt, ik heb een brief klaar die aangetekend weg gaat morgen.
Goeie tip!
Groet van Trijnie

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:39
504 Antwoorden / 8 Vragen

Graag gedaan :-)
Gery.

tr
door trijnie_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 7 Vragen

gery, het wonder is geschied, mijn zoon is off, uitgeschreven bij agis, dit na de aangetekende brief op jou advies!
Hij krijgt zelfd het teveel betaalde maandtarief teruggestort(moet nog gebeuren) ik wilde het je even melden. groetjes, en nogmaals bedankt

tr
door trijnie_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
4 Antwoorden / 7 Vragen

Gery, tevroeg gejuigd.....vandaag kregen we een excuse brief, jammer dat het zo gelopen was bla,bla en we zullen onze fout herstellen en u weer inschrijven!!! daar zakt je broek toch van af he?zijn we weer bij af.