th
door thirza_1 Aug 18, 2006 om 16:43
Garantie & verzekeringen

Ervaring met <a href="//verzekeruzelf.nl" target="_blank">www.verzekeruzelf.nl</a>

hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe verzekering voor mijn auto. op verzekeringssite.nl kan een verzekering bij www.verzekeruzelf.nl als goedkoopste uit de bus. Heeft iemand ervaring met deze organisatie? Ze werken alleen via internet (dus geen kantoor of call centre). Ben benieuwd naar uw ervaringen of advies!

Bedankt
thirza

1557 2 Rapporteer

varabas
door varabas - Aug 18, 2006 om 17:07
450 Antwoorden / 35 Vragen

Probeer eens op Independer.nl:

http://www.independer.nl/Thema/Auto/InvoerKenteken.aspx

Van de goedkoopste verzekering een offerte uitprinten, dan gaan naar Polisdirect.nl:

http://www.polisdirect.nl/

Dan daar een verzekering afsluiten, ze gaan altijd 10% onder de prijs van de uitgeprinte offerte.

Op deze wijze sluit je het goedkoopst een autoverzekering af.

Bassie (altijd al zelfverzekert geweest)

re
door rene17 - Aug 29, 2006 om 21:42
106 Antwoorden / 3 Vragen

Independer is helemaal niet zo 'independent'/onafhankelijk. Gek genoeg komt deze organisatie al een tijdje weg met deze naam, al heeft de consumentenbond er inmiddels een stokje voor gestoken dat tv-zenders in programma's als Radar nog gebruik maken voor vergelijkingen van Independer.

Polis Direct lijkt ook leuk voor wat betreft de premie, maar de voorwaarden zijn natuurlijk veel belangrijker.

Probeer gewoon eens andere vergelijkingssites zoals die van Voogd&Voogd of Rolls. Er zijn desgewenst vele intermediairs die gebruik maken van deze software, die zowel de premies en de voorwaarden voor u vergelijken.