Heeft iemand ervaring met contraexpertise met name vp taxaties en expertise
Wij hebben op 12 oktober 2015 brand gehad in onze woning. De verzekeringsexpert wilde nog geen 9000 euro uitbetalen. Nu heeft iedereen recht op een eigen expert daarom hebben we vp taxatie en expertise ingeschakeld. Maar dhr. Nikkels directeur van het bedrijf beloofd van alles en het komt volgens hem allemaal goed maar ondertussen zitten we al op 4 december en hebben we nog steeds geen geld gezien. Sterker nog hij zei dat alles rond was maar niets is minder waar. Hij had voor ons 12000 euro eruit weten te slepen en dat kregen we sowieso op onze rekening. Alleen kwam er maar niets, onze verbazing was dan ook erg groot toen we onze verzekering vroegen hoe het nu zat met de uitbetaling. Onze verzekering gaf aan dat er op 16 december alleen een onvolledige claim binnen gekomen was en dat er zeker nog niets rond was.
De juiste claim hadden ze nog niet eens binnen. Worden wij hier nu opgelicht of hoe moet ik het zien? Hebben meer mensen nare ervaringen met dit bedrijf dan hoor ik dat graag misschien kunnen we er samen iets aan doen dit soort mensen moet gestopt worden. Zij maken misbruik van de emoties van mensen en gaan er zelf met het grote geld vandoor dat kan toch niet.
Gaan er met het grote geld vandoor? Welk geld? De verzekeraar heeft toch nog helemaal niets aan hen betaald?
dus dat bedrijf nog maar eens manen.
Ik lees op internet nog wel dit.
http://www.klachtenkompas.nl/vp-taxatie-en-expertise/slechte-hulp-bij-contra-expertise
De link van Tijger1 [url=http://klachtenkompas.nl/vp-taxatie-en-expertise/slechte-hulp-bij-contra-expertise]
Ik heb ook ervaring met VP Taxatie en Expertise. Deze staat haaks op de beoordeling hierboven. Dat kan natuurlijk. Ik heb in ieder geval de ervaring dat zij met een ervaren team je met raad en daad bijstaan. Ik heb ze gewezen op de beoordeling hierboven en begreep dat de mensen hierboven zelfs een verklaring hebben getekend dat zij zeer tevreden waren over de schadeafwikkeling en een taart voor het personeel hebben gebracht.?! Ik kan echter alleen mijn ervaring bevestigen en kan ze iedereen aanbevelen.
@cvandenakker
En u meldt zich speciaal op dit forum aan om deze positieve reactie te plaatsen bij een topic van ruim zeven maanden oud?
Beetje ongeloofwaardig.
Dit forum is alleen voor vaste gasten en mensen die alleen maar meelezen mogen zich nooit en te nimmer aanmelden? Of is er een verplichting om eerst te klagen alvorens mensen iets positiefs mogen zeggen?
Uiteraard. :-))
En zo'n bureau gaat aan anderen verklaren dat iemand een verklaring heeft getekend en taart heeft gebracht? Als dat al zo is, is dat ook nog ongepast van dat bureau.
Bij bedrijfjes die zichzelf aanbieden in noodsituaties lijkt het me alleen een acceptabele deal wanneer er op basis van no-cure-no-pay gewerkt wordt en de complete uitkering eerst op het eigen conto overgemaakt wordt. Anders wanneer je zelf een expert zoekt en je niet door de stress en de graaiende verzekeraars-expert laat (mis-)leiden.
MN. Wel opmerkelijk dat deze oude allang verzopen koe hier weer uit de sloot gehaald wordt.......
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer