KANKUSTA DUO GARANTIE CERTIFICAAT = WASSEN NEUS
Op 5-4-2016 afslankcapsules Kankusta Duo gekocht via internetsite ad € 77 met:
"Een garantie als geen ander"
Een testbestelling met een 60-daagse geld-terug-garantie wanneer in een maand tijd geen 10 kilo gewichtsverlies.
Dan zal 100% worden terugbetaald, nadat de lege verpakking wordt teruggestuurd naar een retouradres ...
"in alle stilte en zonder vragen te stellen"
... aldus het Garantie Certificaat. Het gaat hier om een proefpakket, dus het proberen waard, dacht ik?
Echter, het werkt niet, geen enkel resultaat!
Op 21-5-2016 klacht per email gemeld, dus na 46-dagen, met verzoek om retouradres (op 4-6-2016 verliep de 60-dagen termijn)
Op 25-6-2016 nog steeds géén reactie, dus rappel email gestuurd, met wederom het verzoek naar welk retouradres ik de verpakking diende te sturen.
Op 27-6-2016 uiteindelijk toch antwoord met een retouradres in Polen, dus na 82-dagen. Aangetekend verstuurd ad € 18,50.
Totaal € 95,50!
Het bedrijf stelt nu dat het artikel niet binnen 60-dagen is teruggestuurd. Dus wanneer het bedrijf niet reageert binnen de gestelde termijn van 60-dagen, hoeven zij de klant niet terug te betalen, terwijl ik al na 46-dagen de klacht heb ingediend en om het retouradres heb gevraagd.
Mijns inziens is dit bedrijf in gebreke gebleven door pas ná de termijn van 60-dagen te reageren en een retouradres verstrekken, terwijl zij mij verwijten dat het niet binnen de termijn van 60-dagen is geretourneerd. Ik vind dit zeer onbehoorlijk gedrag en heb dan ook sterk het vermoeder dat hier kwade opzet in het spel is. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het hier uitsluitend om financiëel gewin gaat.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn wanneer zij zich aan hun garantiebelofte houden en mij het bedrag van aankoop ad € 77 vermeerderd met de kosten van het aangetekend naar Polen retourneren ad € 18,50 terug betalen zoals zij beloven in hun Garantie Certificaat.
Vetgeet 't maar. U slankt er niet van af. Uw rekening wel. De pillenverkoper wordt rijk. En dat geldt voor 99.999999% van alle pillenverkopers.
Je bent je geld kwijt. Afslanken kan alleen door minder/anders eten en meer bewegen.
Dit soort firma's zijn altijd oplichters. Je hebt totaal geen kans je geld terug te krijgen. Dus stop er maar mee!
Of doorgaan....misschien val je dan door de stress dan wél af.........
Dolkomisch verhaal. U gelooft blijkbaar nog in sprookjes.
Ten eerste gelooft u dat afslankpillen zouden werken en dan gelooft u ook nog dat u uw geld terugkrijgt als u die rotzooi binnen 60 dagen terugstuurt. En u gelooft in een briefje met daarop het woord garantie.
U bent gewoon in de maling genomen. Dure les.
"KANKUSTA DUO GARANTIE CERTIFICAAT = WASSEN NEUS"
U deelt iets mede wat wij allemaal al weten, omdat wij wél ons gezond verstand gebruiken.
`Binnen veertien dagen een maatje kleiner`.........door de stress, maar niet door de pillen! De reviews zijn door de aanbieder zèlf geschreven en/of uitgesorteerd. Ziet er allemaal ongeloofwaardig uit, dus is 'geld terug' waarschijnlijk ook fake. Misleiding kunt u bij de Stichting Reclame Code melden.
Niet te geloven dat iemand bij zo'n shop koopt. Behalve reclame babbels en wat plaatjes van strakke lijven en een koopbutton staat er helemaal niks op! Nou, vooruit 1 telefoonnr. waar waarschijnlijk nooit wordt opgenomen. Hoe makkelijk laten mensen zich besodemieteren. http://kankusta-duo.nl/#
Verkeerde link Carola, daar vind je het Garantie Certificaat niet. Blijkbaar zijn er meer verkopers.
http://promotiecenter.com/gezondheid/kankusta-5-prst/
Ook op die site staat NIKS meer of minder dan bij mijn link. En een garantiecertificaat? Hoeveel moet ik er even maken voor je?
Voor sprookjes moet je in de Efteling zijn.
En om af te slanken minder (verkeerde dingen) eten en meer bewegen.
Laat je adviseren door je huisarts/diëtiste.
Weet u eigenlijk wel wat u heeft geslikt? Dit soort wonderpillen kunnen desastreus zijn voor uw gezondheid.
Daarnaast, als er ooit een pilletje komt wat echt werkt zal iedereen met overgewicht deze via zijn zorgverzekering gratis krijgen.
Dit gaat de verzekering in de toekomst veel geld schelen namelijk.
10 kilo in een maand is echt belachelijk, gezond is 1,5 tot 2 kg per maand.
U schrijft keurig Nederlands dus u lijkt me een intelligent persoon, wat heeft u dan toch getriggerd hierin te trappen?
Diewilik
Hallo Soulcatcher ,
Het gaat hier om een proefpakket, dus het proberen waard, dacht ik?
Verkeerd gedacht , € 77,- voor troep in uw lichaam .
Op deze site staat het garantiecertificaat , volkomen waardeloos .
Blijf je een tijdje op de site zakt de prijs , eerst € 57,- nu € 49,-
http://promotiecenter.com/gezondheid/kankusta-5-prst/kr/
Met deze tips kunt u 10 kilo afvallen , is ook nog gratis en geen wassen neus , klik op de rode regel .
http://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips
Topantwoord
Och, nu is het "Kankusta" van "Guus van Deursen"; vorig jaar was het nog "Green Coffee" van "Dirk de Vries".
http://www.timer4web.com/domain/promotiecenter.com
Er staat iets over lid worden van een club, even opletten of er toch niet geïncasseerd wordt.
Tips over veilig online kopen b.v.:
https://veiliginternetten.nl/themes/online-winkelen/veilig-online-winkelen/
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen#no2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer