Soulcatcher
door Soulcatcher Aug 6, 2016 om 01:36
Garantie & verzekeringen
KANKUSTA DUO GARANTIE CERTIFICAAT = WASSEN NEUS

Op 5-4-2016 afslankcapsules Kankusta Duo gekocht via internetsite ad € 77 met:
"Een garantie als geen ander"
Een testbestelling met een 60-daagse geld-terug-garantie wanneer in een maand tijd geen 10 kilo gewichtsverlies.
Dan zal 100% worden terugbetaald, nadat de lege verpakking wordt teruggestuurd naar een retouradres ...
"in alle stilte en zonder vragen te stellen"
... aldus het Garantie Certificaat. Het gaat hier om een proefpakket, dus het proberen waard, dacht ik?
Echter, het werkt niet, geen enkel resultaat!

Op 21-5-2016 klacht per email gemeld, dus na 46-dagen, met verzoek om retouradres (op 4-6-2016 verliep de 60-dagen termijn)
Op 25-6-2016 nog steeds géén reactie, dus rappel email gestuurd, met wederom het verzoek naar welk retouradres ik de verpakking diende te sturen.
Op 27-6-2016 uiteindelijk toch antwoord met een retouradres in Polen, dus na 82-dagen. Aangetekend verstuurd ad € 18,50.
Totaal € 95,50!

Het bedrijf stelt nu dat het artikel niet binnen 60-dagen is teruggestuurd. Dus wanneer het bedrijf niet reageert binnen de gestelde termijn van 60-dagen, hoeven zij de klant niet terug te betalen, terwijl ik al na 46-dagen de klacht heb ingediend en om het retouradres heb gevraagd.

Mijns inziens is dit bedrijf in gebreke gebleven door pas ná de termijn van 60-dagen te reageren en een retouradres verstrekken, terwijl zij mij verwijten dat het niet binnen de termijn van 60-dagen is geretourneerd. Ik vind dit zeer onbehoorlijk gedrag en heb dan ook sterk het vermoeder dat hier kwade opzet in het spel is. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het hier uitsluitend om financiëel gewin gaat.

Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn wanneer zij zich aan hun garantiebelofte houden en mij het bedrag van aankoop ad € 77 vermeerderd met de kosten van het aangetekend naar Polen retourneren ad € 18,50 terug betalen zoals zij beloven in hun Garantie Certificaat.

41139 17 Rapporteer

da
door datzoekikop - Aug 6, 2016 om 01:39
251 Antwoorden / Vragen

Vetgeet 't maar. U slankt er niet van af. Uw rekening wel. De pillenverkoper wordt rijk. En dat geldt voor 99.999999% van alle pillenverkopers.

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 6, 2016 om 02:06
641 Antwoorden / 77 Vragen

Je bent je geld kwijt. Afslanken kan alleen door minder/anders eten en meer bewegen.
Dit soort firma's zijn altijd oplichters. Je hebt totaal geen kans je geld terug te krijgen. Dus stop er maar mee!
Of doorgaan....misschien val je dan door de stress dan wél af.........

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2016 om 08:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dolkomisch verhaal. U gelooft blijkbaar nog in sprookjes.

Ten eerste gelooft u dat afslankpillen zouden werken en dan gelooft u ook nog dat u uw geld terugkrijgt als u die rotzooi binnen 60 dagen terugstuurt. En u gelooft in een briefje met daarop het woord garantie.

U bent gewoon in de maling genomen. Dure les.

diumenge
door diumenge - Aug 6, 2016 om 09:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

"KANKUSTA DUO GARANTIE CERTIFICAAT = WASSEN NEUS"

U deelt iets mede wat wij allemaal al weten, omdat wij wél ons gezond verstand gebruiken.

hansje klein
door hansje klein - Aug 6, 2016 om 09:23
3037 Antwoorden / 62 Vragen

`Binnen veertien dagen een maatje kleiner`.........door de stress, maar niet door de pillen! De reviews zijn door de aanbieder zèlf geschreven en/of uitgesorteerd. Ziet er allemaal ongeloofwaardig uit, dus is 'geld terug' waarschijnlijk ook fake. Misleiding kunt u bij de Stichting Reclame Code melden.

Cookies
door Cookies - Aug 6, 2016 om 09:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Niet te geloven dat iemand bij zo'n shop koopt. Behalve reclame babbels en wat plaatjes van strakke lijven en een koopbutton staat er helemaal niks op! Nou, vooruit 1 telefoonnr. waar waarschijnlijk nooit wordt opgenomen. Hoe makkelijk laten mensen zich besodemieteren. http://kankusta-duo.nl/#

Soulcatcher
door Soulcatcher Aug 6, 2016 om 10:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

Verkeerde link Carola, daar vind je het Garantie Certificaat niet. Blijkbaar zijn er meer verkopers.
http://promotiecenter.com/gezondheid/kankusta-5-prst/

Cookies
door Cookies Aug 6, 2016 om 10:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook op die site staat NIKS meer of minder dan bij mijn link. En een garantiecertificaat? Hoeveel moet ik er even maken voor je?

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2016 om 10:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor sprookjes moet je in de Efteling zijn.
En om af te slanken minder (verkeerde dingen) eten en meer bewegen.
Laat je adviseren door je huisarts/diëtiste.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 6, 2016 om 10:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Weet u eigenlijk wel wat u heeft geslikt? Dit soort wonderpillen kunnen desastreus zijn voor uw gezondheid.
Daarnaast,  als er ooit een pilletje komt wat echt werkt zal iedereen met overgewicht deze via zijn zorgverzekering gratis krijgen.
Dit gaat de verzekering in de toekomst veel geld schelen namelijk.
10 kilo in een maand is echt  belachelijk, gezond is 1,5 tot 2 kg per maand.

U schrijft keurig Nederlands dus u lijkt me een intelligent persoon, wat heeft u dan toch getriggerd hierin te trappen?
Diewilik

marita5
door marita5 - Aug 6, 2016 om 11:40
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Soulcatcher ,

Het gaat hier om een proefpakket, dus het proberen waard, dacht ik?

Verkeerd gedacht , € 77,- voor troep in uw lichaam .
Op deze site staat het garantiecertificaat  , volkomen waardeloos .
Blijf je een tijdje op de site zakt de prijs , eerst € 57,- nu € 49,-

http://promotiecenter.com/gezondheid/kankusta-5-prst/kr/

Met deze tips kunt u 10 kilo afvallen , is ook nog gratis en geen wassen neus , klik op de rode regel .

http://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips

Topantwoord

reflecs
door reflecs - Aug 6, 2016 om 12:36
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Och, nu is het "Kankusta" van "Guus van Deursen"; vorig jaar was het nog "Green Coffee" van "Dirk de Vries".
http://www.timer4web.com/domain/promotiecenter.com
Er staat iets over lid worden van een club, even opletten of er toch niet geïncasseerd wordt.

Tips over veilig online kopen b.v.:
https://veiliginternetten.nl/themes/online-winkelen/veilig-online-winkelen/
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen#no2

Soulcatcher
door Soulcatcher - Aug 6, 2016 om 13:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor uw reacties, waarvan sommige niet helemaal met een correcte c.q. vriendelijke bejegening helaas. Ook zijn er gelukkig mensen die met een bruikbare tip en/of link hebben gereageerd, dank daarvoor. Het heeft mij op meer ideëen gebracht waar ik een waarschuwing kan achterlaten.

Inderdaad, ik heb een duur lesje geleerd, dat ben ik met u eens. Ik had ook van niemand hier een oplossing verwacht.
Maar aangezien ik deze oplichter had verzekerd dat ik het wereldkundig zou maken, om mensen te behoeden dezelfde dure fout te maken, heb ik het ook op deze site gedeeld, evenals op vele andere veel gelezen consumentensites. Aan alle reacties blijkt wel dat deze site in ieder geval gelezen wordt.

Ikzelf ben er niet minder gelukkig van geworden en ga met veel plezier verder met mijn leven. Het ga u allen goed

da
door datzoekikop Aug 6, 2016 om 13:50
251 Antwoorden / Vragen

Goed bedoeld, vraagsteller, "Het heeft mij op meer ideëen gebracht waar ik een waarschuwing kan achterlaten.". Al zou u op alle mogelijke middelen en manieren overal ter wereld en desnoods bij de mensen thuis dit persoonlijk kunnen gaan vertellen, 1 op 1, dan kan ik u garanderen dat er nog hele volksstammen (en meer) in deze tillerij met als toverwoorden: "afslanken, gratis proefpakket" zullen stinken en er nog minstens evenveel vragen zullen komen als er nu geweest zijn tot op heden. Ik wens u een goed weekend!

Cookies
door Cookies Aug 6, 2016 om 20:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je hier dagelijks meerdere topics te lezen krijgt over allerlei z.g. gratis proefpakketten, word je er wel een beetje moe(deloos) van.

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2016 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ikzelf ben er niet minder gelukkig van geworden en ga met veel plezier verder met mijn leven.
Gelukkig maar; dat is een positieve instelling! ;-)
Goed weekend.

hansje klein
door hansje klein - Aug 6, 2016 om 14:32
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Wanneer men ziet in hoeveel landen deze goed georganiseerde 'club' actief is.........zou je op rare gedachtes kunnen komen. Wordt het soms in goed witgewassen poedervorm aangeboden? Nu alleen nog maar hopen dat er niet ergens nog een abonnement in de tekst verstopt zat en er ongewenste na-leveringen blijven komen.

hutch
door hutch - Aug 6, 2016 om 18:07
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Tja, wéér een van de vele websites die per defintie leugens verspreiden en daarbij foto's misbruiken, welke zij van een andere website gestolen hebben.

Op hun website staat ene 'Herman' die zogenaamd (...) zeer tevreden is met die rommel.
En of die man echt 'Herman' heet, betwijfel ik ten zeerste. Klik * hier * maar eens.
Of zou hij op Curaçao wonen, klik * hier *.

U bent er helaas ingetrapt in die leugens die door dat figuur verspreid worden. Was inderdaad een dure les.
Ik heb een mailtje via die website gestuurd om te reageren. Wedden dat daar geen antwoord op komt? Dat gebeurt namelijk nooit bij leugenaars.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 6, 2016 om 20:09
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Beste Hutch, geweldig hoeveel moeite je doet om die foto's te traceren.  Ik weet het gaat makkelijk met Google maar toch.  Complimenten hiervoor.
Diewilik

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2016 om 10:40
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Ik kan maar een ding stellen, u bent helaas bij de (wassen) neus genomen.

ladys
door ladys - Mar 3, 2017 om 20:48
162 Antwoorden / 69 Vragen

Ik slik het nu 3 weken .nog geen gram afgevallen, zou ook te mooi zijn he met een pilletje

ne
door neodutchio Mar 3, 2017 om 20:56
5154 Antwoorden / 12 Vragen

U meent serieus dat u hiermee aan de slag bent gegaan? U dacht ook even in een maand 10 kilo kwijt te raken? U bent er wel snel achter, na 3 weken al. Afvallen doe je niet met een pilletje, maar met bewegen en gezonder te eten.

diumenge
door diumenge Mar 3, 2017 om 21:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

"zou ook te mooi zijn he met een pilletje" En toch die rotzooi kopen.

Zucht.

tenormin
door tenormin - Mar 3, 2017 om 21:07
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@ladys, nou, al zou u binnen 60 dagen terugsturen, u heeft kunnen lezen dat er, als er een reply komt dat te laat is. Dus ook centjes door de drain. Zonde, hoor.