Klachten ProAssist
Beste gebruiker van de diensten van ProAssist,
Na maanden op mijn iPhone te hebben gewacht en uren in de wachtrij van de klantenservice te hebben gestaan, ga ik over tot drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist. Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar klachten.proassist@gmail.com. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en afleveren bij verschillende instanties. Op deze manier kan er één front worden gevormd om meer druk uit te kunnen oefenen.
Met vriendelijke groeten,
Jordi Bakker
ook ik heb diverse klachten over proassist.mijn nieuwe iphone was na 2 weken stuk,werd opgehaald en kreeg na enkele weken een oud gerepareerd toestel terug.ook die ging stuk en nu 6 iphones en 20 klachten verder is deze iphone ook alweer 1 maand bij proassist.iedere keer bellen sta je minimaal half uur in de wacht en steeds wordt je afgescheept.ik ben er nu wel achter wat de 4 uur service inhoud. dat betekent 4 uur wachten aan de telefoon van het callcenter en weer iemand aan de telefoon krijgen die niets weet.in ieder geval komen ze niet zoals ze beloven binnen 4 uur een vervangend toestel brengen, want daar hebben ze het te druk voor.je moet rekening houden met 4 dagen. claims indienen heeft ook geen nut.meer als een sorry krijg je niet.ipv een nieuwe telefoon te geven krijg je steeds een oud opknappertje.service nul.je mag niets zeggen alleen betalen.
wie heeft hier ook zulke problemen en weet de oplossing.
Ik ben verbaast dat er zo weinig reacties op je bericht zijn gekomen! Op deze site staan er wat meer (zo'n 300) http://www.klacht.nl/proassist/ Ook las ik dat KPN overweegt om niet meer met Proassist samen te werken vanwege de onbetrouwbaarheid.
Ik heb hier zelf ook ervaring mee. Mijn telefoon is kapot gegaan en volgens de richtlijn zou proassist hem dan binnen ongeveer 4 uur komen ophalen met een nieuwe telefoon volgens de website. Helaas werd dit 4 dágen.
Toen ze kwamen hebben ze de doos gegeven zonder eerst de inhoud te laten zien (Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet was, maar mijn vader het voor me in ontvangst heeft genomen. Toch hadden ze het toestel moeten laten zien en laten zien dat het werkte naar mijn mening). Want, werken, dat deed de telefoon dus niet!
Het hoesje van de telefoon was kapot waardoor de accu constant eruit viel. Ik heb natuurlijk meteen Proassist weer gebeld. Het was echter nogsteeds ontzettend druk en ik kon pas een nieuw toestel krijgen over.. weer 4 dagen..
(Ik hoor wel eens dat je gewoon heel boos moet worden en je rechten eisen, maar helaas ben ik daar niet zo goed in en maak ik ook niet zoveel indruk met mijn "lieve meisjesstem", en mijn enige poging om verontwaardigd om mijn rechten te eisen zorgde er alleen voor dat het meisje aan de lijn heel meelevend was en zei dat het haar heel erg speet etc. Ja hoe kun je dan onaardig tegen haar doen, zij is ook maar van het callcenter..)
Ook toen ik het hoesje met plakband vastplakte werkte het niet, want schijnbaar kon de accu ook niet goed met de telefoon communiceren. Pas toen ik eerst de accu stevig vastgeplakt had én het hoesje/omhulsel deed de telefoon het. Het zag er af-schu-we-lijk uit en ik schaamde me elke keer als ik een smsje wilde sturen of ging bellen.
Nou is vandaag de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen. Tussen 09:00 en 13:00. Het is nu 13:36. En zoals Proassist op zijn site heeft staan dat ze bij vertraging je voortijdig op de hoogte zullen stellen is dus ook niks van waar.
Achja. Het is niet eens onverwachts..
ik baal enorm van Pro-assist ongelovelijk hoe die omgaan met klanten.
In december hebben wij twee abonnementen afgesloten bij T-mobile en daarbij een verzekering genomen,ik wist niet dat het bij een verzekeringmaatschappij was ,ik dacht verzekerd te zijn via t-mobile maar dat ,dat niet zo was kwam ik achter toen een van de galaxy telefoons kapot was gegaan.Onnozel misschien maar met het toestel terug naar t-mobile daar werd verteld contact op te nemen met Pro-assist dat was de maatscahppij waar de verzekering was afgesloten.Dus contact op genomen twee januarie,toestel werd na nogmaals te hebben gebeld op gehaald op 8 januarie en in bruikleen een oud toestel waar alleen mee gebeld kon worden ,terwijl wij een abonnement hadden afgesloten voor bellen en internet.
Wel betaalde we de voledige abonnementskosten.Na 6 weken want dat was maximaal dat de reparatie zal gaan duren heb ik gebeld maar toestel was nog in reparatie wel erg dat ze je daar niet even van op de hoogte stellen,weer een week later nog geen bericht dus maar even naar T mobile gegaan maar helaas....die geven niet thuis,we mochten het fijn uitzoeken met Pro-assist.wekelijks belde ik kreegte horen dat het druk was weinig personeel enz enz.op woensdag 14 maart was voor mij de maat vol had sterk het idee dat ik aan het lijntje werd gehouden.heb dus gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd kreeg nummers die ik kon gaan bellen 08007111 en daarna weer 0800 7112 maar ook die was niet in gebruik.
Begon hoelaner hoe bozer te worden weer bellen dan weer het hele verhaal gedaan ogenblikje mw..... en daarna tututututuuut verbinding verbroken pffffff en weer bellen weer een ander aan de lijn weer alles uitgelegd.Uiteindelijk een medewerkster die begrijpt heb haar naam genoteerd,ze gaat het uitzoeken terwijl ik aan de telefoon blijf,komt ze terug met het verhaal dat het leentoestel word omgeruild zodat mijn kind op internet kan en ze vertelde dat ter compensatie de 30 euro eigen risco werd kwijtgescholden,en er werd spoed achter gezet.Nou ik was blij met dat antwoord en twee dagen later werd het toestel omgeruild.En toen weer wachten wachten en wachten.Donderdag dan eindelijk het bericht dat het toestel klaar was en dat het zaterdag werd gebracht mijn kind blij ik blij.Schets mijn verbazing dat de medeweker die het toestel komt brenegn 30 euro wil ....ik het hele verhaal uitgelegd en hij ging erover bellen nou de mederwekster had inderdaad een aantekening gemaakt maar daar stond niet de kwijtschelding in van 30 euro .....
en moest er gewoon betaald worden zo niet dan werd het toestel weer meegenomen .Ik was enorm boos wat een verzekering is dat zeg .... 13 weken later ....nog geen telefoon terug.Wat nu ....mondeling toezeggingen zijn toch ook van kracht?Moet ik nu naast de abonnementskosten die gewoon betaald moest worden ook de 30 euro gaan betalen?Wat zijn mijn rechten dan?
Ook ik heb een slechte ervaring met Pro-Assit
Ik heb een Iphone en het vervangende toestel wat ik kreeg was géén Iphone. Als je een vervangend toestel belooft moet het wel een Iphone zijn. Ik betaal daar toch voor.
Ook hier (bij Kassa) al eerder geschreven; je denkt een verzekering af te sluiten bij T-mobile (door tekst en opmaak folder), maar dat is helemaal niet zo. Dat is misleiding. Tekst in folder van T-mobile en algemene voorwaarde Pro-Assist komen niet overeen.
Volgens de Genius Bar van de Apple Store Leidseplein was het toestel niet meer te reparen. Toch wide Pro-Assit het repareren. Wie liegt hier: Apple Store Amsterdam of Pro-Assist??
Schriftelijk schade formulier ingevuld met rapport Apple store, maar na 3 maanden nog geen reactie gehad van Pro-Assit. Maar dat schijnt normaal te zijn bij Pro Assist zij de dame aan de telefoon. Pro-Assist reageert nooit op schriftelijke schade meldingen??!!!??
Schade aan het toestel was een fabricage fout, dus niet eens mijn schuld.
Kreeg ook niet de indruk dat ze op een of ander manier het probleem wilde oplossen.
Mijn advies: Doe geen zaken met Pro-Assit.
Amsterman, bedoel je het leentoestel of het toestel dat je uiteindelijk terugkrijgt?
Want je betaalt voor een leentoestel, niet voor een Iphone als leentoestel.
Als je een Iphone koopt in een Apple store en ze hebben het over een leentoestel verwacht je ook een Iphone als leentoestel. Op de folder van T-mobile,-over deze verzekering- staat ook een foto van een Iphone. Dus verwacht je ook een iphone.
In de folder staat letterlijk dat je een Iphone als leentoestel krijgt.
Dus timfelix; wat jij schrijft is niet volgens de folder van T-mobile.
[quote=amsterman schreef op zaterdag 2 jun 2012, 20:08]Als je een Iphone koopt in een Apple store en ze hebben het over een leentoestel verwacht je ook een Iphone als leentoestel. Op de folder van T-mobile,-over deze verzekering- staat ook een foto van een Iphone. Dus verwacht je ook een iphone.
In de folder staat letterlijk dat je een Iphone als leentoestel krijgt.
Dus timfelix; wat jij schrijft is niet volgens de folder van T-mobile.
Misschien niet volgens de folder, maar wel volgens sectie 8.4 van de voorwaarden voor de verzekering. Daarin staat dat je niet per se eenzelfde toestel krijgt. Die voorwaarden dien je te kennen bij het tekenen van zo'n contract.
Neemt niet weg dat het wel te lang duurt voordat je een ander toestel hebt.
Het staat 'zwart op wit' in de folder. De tekst in de folder moet overeen komen met de voorwaarde. Een advocaat zou dit misleiding noemen.
Ben jij soms van; ProAssist 'The service company'
Ik moet heel hard lachen om die pay off!!
Och och, als het antwoord je niet aanstaat wordt er gelijk maar weer gedacht dat ik voor ProAssist werk... Ik ben er gewoon op tegen als mensen beweren dat ze niet goed behandeld worden, terwijl ze dingen eisen die helemaal niet in de voorwaarden staan.
Kijk zelf maar, sectie 8.4: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/ProAssist_T-Mobile_iPhone.pdf
Dat is het contract dat T-mobile aanbiedt voor klanten met een iPhone en daar staat dat je niet per se een leentoestel van Apple krijgt.
Hoi,
ook ik heb klachten over pro assist!!!
Ik ben totaal ontevreden over de verzekering pro assist! Me blackberry was kapot, de hele software liep vast, hij deed niets meer, ook laaden hij bijna niet meer op! Pro assist gebeld om een afspraak te maken! Hij zou tussen 4 en 9 opgehaald worden aan me huis. om half 10 was er nog niemand geweest, ik bellen om te vragen hoelang het nog ging duren! er zou volgens pro assist iemand onderweg zijn, om 10 voor 12 's avonds is er een briefje door de brievenbus gegooit dat ze niet meer durfden aan te bellen omdat slles al donker was, Ik zou de volgende dag door pro assist terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. IK KON NIET GEBELD WORDEN WANT IK WAS NIET BEREIKBAAR OP MIJN 06!!! Dus ik de volgende dag zelf terug gebeld voor een nieuwe afspraak! uiteindelijk 4 dagen later is hij opgehaald. Na weken wachten ( 2 maanden) had ik ook een nieuw abbonement afgesloten is ook die blackberry stuk gegaan de software liep vast! ik weer bellen naar pro assist! en gelijk gevraagt waarom het zo lang duurden voor me andere BB gemaakt is. Ik kreeg dus te horen dat die al meer dan een maand bij de belcompany klaar lag!!! Dit was niet de afspraak!!! pro assist zou mij persoonlijk mailen of bellen om een afspraak te maken om hem thuis af te leveren!! ook heeft de belcompany mij helemaal niet gebeld!! Ik blij dat ik uiteindelijk me BB weer had. Binnen 2 dagen weer stuk!! De software haperde en alles liep weer vast, en ik had nog wel mijn eigen risico betaald van 30 euro!!! terwijl die daar al meer dan een maand lag. Weeeer pro assist gebeld dat ik ontevreden was over het feit dat die al ineens bij de belcompany lag en ik niet gebeld was, en ik dan nog een slechte telefoon terug krijg ook en wel me eigen risico moest betalen. Kreeg ook een leentel (een bb) die alles blokkeerden en uit elkaar viel, er zat geen klepje achter op dus elke keer valt de batterij eruit!!..... WEER EEN NIEUWE AFSPRAAK GEMAAKT VOOR VANDAAG!! ZE ZOUDEN TUSSEN 8 EN 12 UUR KOMEN, OM HALF 1 IS ER NOG NIEMAND AAN ME DEUR GEKOMEN, IK WEEEER BELLEN zegt ze dat de afspraak tussen 12 en 4 staat! ongelovelijk! ik voor niets vrij geregelt met mijn werk! terwijl er duidelijk gezegt was tussen 8 en 12!!! Ik word hier echt gestoord van!!
en ik moet wel me abbonement betalen , en met die leentelefoons kan ik helemaal niks!! alles blokkeert die! lekker gelijkwaardig leentoestel ook.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer