kr
door kroja Oct 14, 2013 om 15:17
Garantie & verzekeringen

Letselschade

ik heb in april letsel opgelopen door een ongeval met mijn scootmobiel , dat ongeluk is erkend door de gemeente dus naar de verzekering van de gemeente centraalbeheer achmea, nu komt het maar niet opgang iedere keer krijg ik te horen ja ze hebben het druk of zijn met vakantie of is niet aanwezig.
heb in augustus een klein voor schot gehad van 1000euro, maar daarna niets meer en de kosten voor fysio enz lopen nog steeds, heb extraa hulp moeten inschakelen vor mijn huishouden enz.
kan ik nog wat doen ??? help me aub.

2759 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2013 om 15:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien hebt u hier wat aan? Klik hier

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2013 om 15:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
zoekster
door zoekster - Oct 14, 2013 om 16:15
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Meteen een letstelschade jurist/advocaat inschakelen, die haalt het onderste uit de kan voor u. De kosten van de jurist/advocaat worden verhaald op de verzekering.

U kunt ook nog uw verhaal plaatsen op rechtswinkel.nl de juristen zullen u meteen tegemoet komen.
klik HIER

U moet dat niet alleen opnemen tegen een verzekering.

letseladvies
door letseladvies - Oct 14, 2013 om 19:32
3 Antwoorden / 0 Vragen

op deze site dus

zoekster
door zoekster - Oct 14, 2013 om 19:50
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Altijd uitkijken met letselschadespecialisten die zelf forums afschuimen om zich aan te bieden.

Het is niet de bedoeling van dit forum dat professionele dienstverleners zich aanbieden om hier hun handel aan te prijzen en klanten te scoren.

(ook niet als het goed bedoeld is)

kr
door kroja - Oct 14, 2013 om 20:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

heb een advokaat maar die krijgt het zelfde dagelijks te horen.
Dus ik heb geen verttrouwen meer in een goede afhandelig als ik niets doe en maar afwacht

zoekster
door zoekster - Oct 14, 2013 om 21:54
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=kroja schreef op maandag 14 okt 2013, 20:39]heb een advokaat maar die krijgt het zelfde dagelijks te horen.
Dus ik heb geen verttrouwen meer in een goede afhandelig als ik niets doe en maar afwacht
Dat is ellendig, heb je wel een goede advocaat? Je kunt waarschijnlijk niet van hem af zonder kosten te maken? Vraag de advocaat of hij een ingebrekestelling gaat sturen naar Achmea, als het zo laks gaat, dan moeten ze maar voor de rechter als er niet op tijd wordt uitbetaald.

zoekster
door zoekster - Oct 14, 2013 om 22:21
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=kroja schreef op maandag 14 okt 2013, 20:39]heb een advokaat maar die krijgt het zelfde dagelijks te horen.
Dus ik heb geen verttrouwen meer in een goede afhandelig als ik niets doe en maar afwacht
Misschien wil de redactie van Kassa of de belbus zich ermee bemoeien.
klik HIER
Reken nergens op, maar het is het proberen waard.

Voor negatieve publiciteit is een verzekeraar meestal wel gevoelig.

kr
door kroja - Oct 15, 2013 om 01:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

dank je zoekster voor je antwoord, ik heb het gedaan ik wacht wel af, meer kan ik toch niet doen.
en letseladvies kan je overal vinden en dat heeft mijn advokaat ook al verteld. dus dat is niet iets nieuws.
Dat geeft geen antwoord op mijn vraag.

letseladvies
door letseladvies - Oct 15, 2013 om 14:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

Voor deze situaties waar er altijd veel vragen en onzekerheden zijn heb ik mijn website [edit redactie: reclame] in het leven geroepen. Op een onpartijdige manier en zonder allerlei reclame krijgt u informatie waar u iets aan heeft. Ik help je graag verder.

Groetjes,
[edit redactie]

letseladvies
door letseladvies - Oct 15, 2013 om 14:20
3 Antwoorden / 0 Vragen

Precies! En daarom ben ik met mijn site gestart. Juist om die informatie te geven waar je zelf iets mee kunt zonder dat het de bedoeling is om je zaak binnen te roeien. [edit redactie: reclame]

zoekster
door zoekster - Oct 15, 2013 om 14:22
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=letseladvies schreef op maandag 14 okt 2013, 20:02]Precies! En daarom ben ik met mijn site gestart. Juist om die informatie te geven waar je zelf iets mee kunt zonder dat het de bedoeling is om je zaak binnen te roeien.[edit redactie: reclame]
Ik heb je 10 gouden tips gelezen. Ben niet echt onder de indruk, die 'tips' zijn overal te googelen.

ak
door aka - Sep 22, 2014 om 14:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien wat laat, maar misschien kun je terrecht bij Letselclaim
Ik vond daar laatst het volgende stappenplan

emcede
door emcede - Sep 22, 2014 om 15:19
961 Antwoorden / 4 Vragen

@aka: ook dat is reclame en niet de bedoeling van dit forum. Redactie is gewaarschuwd.

Als TS de tip al heeft gekregen kan hij/zij zelf een belangenbehartiger zoeken. Of die nu Jantje, Pietje of letsel-huppeldepup heet maakt niets uit. Je bericht voegt wat dat betreft dus niets toe.

ak
door aka - Sep 29, 2014 om 13:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=emcede schreef op maandag 22 sep 2014, 15:19]@aka: ook dat is reclame en niet de bedoeling van dit forum. Redactie is gewaarschuwd.

Als TS de tip al heeft gekregen kan hij/zij zelf een belangenbehartiger zoeken. Of die nu Jantje, Pietje of letsel-huppeldepup heet maakt niets uit. Je bericht voegt wat dat betreft dus niets toe.

Daar ben ik het volledig met je eens. Het gaat me daar ook niet om. Het stappenplan geeft alleen antwoord op meerdere vragen. Vandaar dat ik deze hier deelde, dit kan wel degelijk toevoeging hebben naar mijn idee.

zoekster
door zoekster - Sep 29, 2014 om 17:37
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=aka schreef op maandag 29 sep 2014, 13:53][quote=emcede schreef op maandag 22 sep 2014, 15:19]@aka: ook dat is reclame en niet de bedoeling van dit forum. Redactie is gewaarschuwd.

Als TS de tip al heeft gekregen kan hij/zij zelf een belangenbehartiger zoeken. Of die nu Jantje, Pietje of letsel-huppeldepup heet maakt niets uit. Je bericht voegt wat dat betreft dus niets toe.

Daar ben ik het volledig met je eens. Het gaat me daar ook niet om. Het stappenplan geeft alleen antwoord op meerdere vragen. Vandaar dat ik deze hier deelde, dit kan wel degelijk toevoeging hebben naar mijn idee.

Daar (klantjes werven) gaat het je wel om, maar ja, dat zomaar toegeven valt natuurlijk niet mee. Dat stappenplan is ook helemaal niets bijzonders en voegt niets toe. Ik had het zelf kunnen schrijven.

Het is normaal hoor, echt geen uitzondering, zodra iemand ergens letselschade neerzet op een site, dan komen ze uit hun holen, de letselschadejuristen/advocaten. Als vliegen op de stront.