be
door bertuslinde Feb 13, 2012 om 21:41
Garantie & verzekeringen

Letselschade

WIJ ZIJN AL VANAF 1997 IN GEVECHT MET VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ UNIVE OVER LETSELSCHADE.
WIJ WILLEN GRAAG WETEN, HOELANG KUNNEN ZE ONS
AAN HET LIJNTJE HOUDEN?
DE SCHADE AAN DE AUTO WAS SNEL AFGEWIKKELD

1226 8 Rapporteer

vladja
door vladja - Feb 13, 2012 om 21:53
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Wie handelt de letselschade voor je af? Of doe je het zelf?

Vladja

tenormin
door tenormin - Feb 13, 2012 om 23:32
16830 Antwoorden / 108 Vragen

Ligt eraan over welk letsel je spreekt. Ik zelf kwam in 1996 in de WAO; heeft 4 jaar geduurd voor er uitbetaling kwam. Had wel verzekering hiervoor. Ligt er dus aan over welk letsel u spreekt. Relatief ernstig letsel duurt langer, het "welles-nietes" kan lang duren.

univ webcare
door univ webcare - Feb 14, 2012 om 09:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste bertuslinde,

Mijn naam is Gerard en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.

Graag willen wij met u in contact komen om te kijken of wij u verder kunnen helpen. U kunt een email sturen naar webteam@unive.nl met uw adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Univé webcare team

vladja
door vladja - Feb 14, 2012 om 09:54
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 13 feb 2012, 23:32]Ligt eraan over welk letsel je spreekt. Ik zelf kwam in 1996 in de WAO; heeft 4 jaar geduurd voor er uitbetaling kwam. Had wel verzekering hiervoor. Ligt er dus aan over welk letsel u spreekt. Relatief ernstig letsel duurt langer, het "welles-nietes" kan lang duren.

Weer een stuk van je memoires. Houd die toch voor jezelf. Wat schiet vraagsteller er mee op met de mededeling dat het bij jou in 4 jaar tijd geregeld is? Misschien zelf gewoon even rekenen, want dit loopt dus al 14 jaar.

Leer eerst BEGRIJPEND LEZEN en reageer pas als werkelijk iets zinnigs in te brengen hebt.

Vladja

tenormin
door tenormin - Feb 14, 2012 om 12:53
16830 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=vladja schreef op dinsdag 14 feb 2012, 09:54][quote=tenormin schreef op maandag 13 feb 2012, 23:32]Ligt eraan over welk letsel je spreekt. Ik zelf kwam in 1996 in de WAO; heeft 4 jaar geduurd voor er uitbetaling kwam. Had wel verzekering hiervoor. Ligt er dus aan over welk letsel u spreekt. Relatief ernstig letsel duurt langer, het "welles-nietes" kan lang duren.

Weer een stuk van je memoires. Houd die toch voor jezelf. Wat schiet vraagsteller er mee op met de mededeling dat het bij jou in 4 jaar tijd geregeld is? Misschien zelf gewoon even rekenen, want dit loopt dus al 14 jaar.

Leer eerst BEGRIJPEND LEZEN en reageer pas als werkelijk iets zinnigs in te brengen hebt.

Vladja

Wij zijn al sinds 1997 in gevecht met......... Ga JIJ me nu verbieden dat ik geen data aan mag halen over letselschade? Natuurlijk weet ik dat bertuslinde"s letselschade al 14 jaar loopt; het is immers getouwtrek omdat dit ernstiger was (is). Bemoei je met je eigen besoignes; ik geef alleen een antwoord aan TS.

vladja
door vladja - Feb 14, 2012 om 13:04
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tenormin,

Wat zal ze "blij" zijn met jouw memoires dat het jou maar 4 jaar gekost heeft om de zaak te regelen, terwijl zij er al 14 jaar over doet om de zaak geregeld te krijgen. Dat is een echte opsteker voor haar!!!!! Kijk mij eens, maar 4 jaar!!!!!

Echt meelevend, ondersteunend en vol advies over hoe zij het moet aanpakken, die mededeling. Daar zit ze echt op te wachten.

Probeer je eens in te beelden hoe dat overkomt als jij degene was die al 14 jaar wacht op een oplossing. Komt effen iemand langs, die losjes vertelt over haar 4 jaartjes en die verder wat algemeenheden verkondigt. Zeer groot inlevend vermogen heeft die persoon, vind je niet? Ga je gelijk een borrel mee drinken.

Vladja

stacey
door stacey - Feb 14, 2012 om 13:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 14 feb 2012, 12:53] ik geef alleen een antwoord aan TS.

Je geeft Geen Antwoord, je zwamt maar wat over je eigen perikelen om maar wat neer te zetten....
Daar heeft vraagsteller niets aan, Hou Er Eens Mee Op ! overal maar wat neer te kalken !

zwemmer
door zwemmer - Feb 14, 2012 om 13:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik denk niet dat hier een vaste termijn of tijdslimiet voor bepaald is. Het is bekend van letselschadebureaus dat zij er enorm langdurige praktijken op na houden. Of de duur van 14 jaar akseptabel is is niet te zeggen daarvoor is er te weinig zicht op schade + claim, enz. Hopelijk kan unive webcare iets voor je betekenen.

@(case) tenormin. Ik moet toegeven dat het inderdaad wat storend werkt als een beantwoorder steeds over zichzelf begint. Er is een onderscheid tussen objectief antwoord geven op de inhoud van een vraag en zich lukraak met "ik-ook"-verhalen en degelijke tussen de antwoorden rijgen.

Zwemmer