driemaaldrie
door driemaaldrie Mar 19, 2009 om 12:43
Garantie & verzekeringen

Onafhankelijk expertisebureau

Ik heb een schade aan een parketvloer, deze heb ik schriftelijk gemeld bij mijn huisbaas.
WA gesteld en zij willen nu een onafhankelijk bureau dat laten onderzoeken.
Mijn voorstel is laten wij gezamelijk een bureau gebruiken daar ik vraagtekens zet bij de onafhankelijkheid van de door de huisbaas ingehuurde club.
Waar vind ik zo'n onafhankelijk schade-expert?

491 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 19, 2009 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag driemaaldrie,

Wellicht vind je via deze weg iets:

ExpertisebureauParketvloer

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.