Op een offerte van Independer kun je bouwen.
Ik heb twee/drie weken geleden, op een zaterdag, een offerte ontvangen van Independer voor een zorgverzekering bij OHRA met een jaarbetalingskorting.
Op maandag wilde ik deze verzekering afsluiten, maar de jaarbetalingskortingsoptie was verdwenen. Heb natuurlijk direct gebeld en Independer zou het gaan uitzoeken.
Gisteren, heb zelf maar gebeld, kreeg ik te horen dat er uitsluitend de duurdere maandversie beschikbaar was.
Hoewel ik een offerte had, moest ik maar op zoek gaan naar een alternatief.
Dat betekent dat een offerte van Independer onbetrouwbaar is. Hoe independer is Independer?
Het is een tussen persoon die afhankelijk is van derde.
Beste Suus, excuses voor de verwarring en onduidelijke communicatie hierover. Dit is namelijk echt een vervelende situatie. Op het moment van aanvragen was jaarbetaling wel mogelijk, maar Ohra heeft deze mogelijkheid later helaas ingetrokken. De offertes die gemaakt zijn op basis van jaarbetaling kunnen helaas niet afgesloten worden.
Vervelend dat we je niet met deze offerte kunnen helpen. We helpen je graag bij een eventuele alternatieve oplossing. Als je wilt kun je ons bellen op 035 - 626 55 44.
@valerius-2 Het klopt inderdaad dat wij een tussenpersoon zijn. We garanderen je dat onze vergelijking 100% objectief is en niet afhankelijk van eventueel commerciele belangen.. Lees hoe wij dat garanderen op deze pagina.
[quote=suus1949 schreef op vrijdag 5 dec 2014, 17:39]Maar de vraag blijft: wat is de waarde van een offerte?
Omdat Independer een tussenpersoon is, kun je minder afdwingen. Als Ohra met de offerte had ingestemd en zich later had bedacht, had u een sterkere zaak.
Ik vind wel dat Independer dat helderder naar u had moeten communiceren. Bijv. met een excuus bij de offerte dat u niet kreeg wat u verwachtte. Gewoon een optie weglaten is hopen dat je ermee wegkomt.
[quote=independer.nl schreef op vrijdag 5 dec 2014, 16:18]Beste Suus, excuses voor de verwarring en onduidelijke communicatie hierover. Dit is namelijk echt een vervelende situatie. Op het moment van aanvragen was jaarbetaling wel mogelijk, maar Ohra heeft deze mogelijkheid later helaas ingetrokken. De offertes die gemaakt zijn op basis van jaarbetaling kunnen helaas niet afgesloten worden.
Vervelend dat we je niet met deze offerte kunnen helpen. We helpen je graag bij een eventuele alternatieve oplossing. Als je wilt kun je ons bellen op 035 - 626 55 44.
@valerius-2 Het klopt inderdaad dat wij een tussenpersoon zijn. We garanderen je dat onze vergelijking 100% objectief is en niet afhankelijk van eventueel commerciele belangen.. Lees hoe wij dat garanderen op deze pagina.
Dat wordt dan ook niet beweert dat u niet onafhankelijk bent.
Een offerte van Independer is dus geheel vrijblijvend en niet bindend voor beide partijen. Het aanbod om je te helpen zoeken naar een nieuwe zorgverzekeraar komt niet geloofwaardig meer over.
Sorry Independer, jullie hebben het verbruid.
Niet 'een offerte van Independer' maar uw offerte van Independer bleek niet realiseerbaar te zijn. Waarbij de bal bij Ohra ligt. U kwam even tussen wal en schip op het moment van de offerte. Kan gebeuren toch? Overal worden foutjes gemaakt. Er zijn excuses gemaakt en de zaak is uitgelegd en men wil u helpen. Maar dat is blijkbaar nog niet genoeg.
[quote=suus1949 schreef op zaterdag 6 dec 2014, 10:03]Een offerte van Independer is dus geheel vrijblijvend en niet bindend voor beide partijen. Het aanbod om je te helpen zoeken naar een nieuwe zorgverzekeraar komt niet geloofwaardig meer over.
Sorry Independer, jullie hebben het verbruid.
Wat zult u toch geweldig trots kunnen zijn op uzelf; u zult immers nooit wat fout doen, u bent zo perfect... man man man man
[quote=14peter schreef op zaterdag 6 dec 2014, 12:11][quote=suus1949 schreef op zaterdag 6 dec 2014, 10:03]Een offerte van Independer is dus geheel vrijblijvend en niet bindend voor beide partijen. Het aanbod om je te helpen zoeken naar een nieuwe zorgverzekeraar komt niet geloofwaardig meer over.
Sorry Independer, jullie hebben het verbruid.
Wat zult u toch geweldig trots kunnen zijn op uzelf; u zult immers nooit wat fout doen, u bent zo perfect... man man man man
14Peter: Dank je wel voor deze reactie.
Je snapt de waarschuwing blijkbaar niet.
Duidelijker kan ik niet zijn, dus voor jou geldt het spreekwoord "....een gewaarschuwd mens telt voor twee...." niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Kan Booking.com alles maken?
Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten. Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer