ha
door haj Jun 21, 2012 om 11:01
Garantie & verzekeringen

Rabobank cq interpolis, melkkoe

Wij hebben al jaren alles in 1 pakket verzekeringen van Interpolis, onderdeel van de Rabobank.
Sinds kort is dit pakket verhoogt met € 15 bemiddelingskosten per maand geld v.d. Rabobank.
Het argument is, dat dit bedrag altijd in de polis verkapt was en nu transparant is geworden ?
Ik vond dat raar omdat ik zoveel mogelijk correspondeer met Interpolis online,dit gebeurt haast nooit als je geen wijzigingen of schade hebt.
Nu kun je opeens geen wijzigingen meer online invoeren bij interpolis, maar moet je contakt opnemen met een medewerker van de Rabobank???
€ 180 per jaar kost me dat nu en dit heeft nooit in de polis gezeten want dan had geen forse verhoging plaats gevonden.
Dit staat apart vermeld op de polis buiten de normale jaarlijkse verhoging van je verzekering , samen € 27 p.m.

3119 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

_i
door _interpolis_ - Jun 22, 2012 om 09:59
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,

Kunt u ons het polisnummer van uw Interpolis Alles in één Poiis laten weten? Dan kan ik intern na laten gaan wat er precies aan de hand is. Ik koppel het antwoord desgewenst terug hier op het forum.

U kunt uw reactie sturen aan klachten@interpolis.nl. Mijn excuses voor het extra ongemak en alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

ha
door haj - Jun 22, 2012 om 12:44
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een medewerker van de Rabobank liet mij weten dat dit landelijk is , dan valt er ook niets uit te zoeken.Het is gewoon duidelijk , interpolis heeft hier en daar de polis aangepast , autoverzekering duurder andere verzekeringen iets goedkoper dat is begrijpelijk, en dan € 15,62 Dienstverlening Rabobank waar ook nog asssurantiebelasting en administratie kosten overheen komt, en dat per maand.
Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening.

_i
door _interpolis_ - Jun 25, 2012 om 12:50
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank.

U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen.

tdehond
door tdehond - Jun 25, 2012 om 13:02
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik ben het met u eens.
Leuke verdiensten als daar niets tegenover staat omdat u geen gebruik v.d. dienst hoefde te maken.

=haj schreef op vrijdag 22 jun 2012, 12:44:
€ 15,62 Dienstverlening Rabobank
Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening.

ha
door haj - Jun 25, 2012 om 17:34
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

15,92 %over de verzekeringspolis voor de dienstverlening ,daar overheen nog hoge assurantie belasting en administratie kosten, per maand wel te verstaan, dat is heel duidelijk .

%

mi
door micky12 - Mar 8, 2015 om 19:09
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ach ja.. "GLASHELDER"!! (niet dus!!)

mi
door micky12 - Mar 8, 2015 om 19:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank

U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen


Whahaha die laatste zin: "u kunt op ons rekenen" niet dus,of ja eigenlijk wel,zolang het maar in uw voordeel is!! Wellicht uw slogan "glashelder" om zetten in "troebel en on door zichtelijk?"
Mensen denk goed na..verzekeren bij dit bedrijf?? Mooie woorden,en als het puntje bij paaltje komt (ook al staat het zart op wit..) men blijft ontkennen!! Glashelder zijn ze zeker in hun belang!! Ik zou zeker overstappen en weg bij dit hele(ow nee glashelder) bedrijf!

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2015 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

"@Micky12

Zou de Ts niet allang vertrokken zijn na drie jaar?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer