Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl
Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste:
1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg.
2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord.
3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was.
Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens.
U kunt uw reactie sturen naar: klantenservice@verzekeruzelf.nl
Wij zijn u graag van dienst.
Met vriendelijke groet,
klantenservice verzekeruzelf.nl
Stelling.
Alleen bedrijven die er een sport van maken om consumenten te belazeren hebben een damage-control dienst.
Dat is goedkoper.
Tegenover die ene die klaagt op een forum staan duizenden klanten die gedupeerd zijn of worden.
Eigenlijk zijn het criminelen met een bedrijf als dekmantel.
Zo ook verzekeruzelf!
Want hoe gaat dat?
De klant probeert al tijden tevergeefs contact op te nemen met het bedrijf via email/
Bedrijf reageert niet, totdat de klant gaat klagen op een forum.
Dan kan er opeens WEL alles, bang als ze zijn voor reputatie schade, want voor je het weet staat negatief bekend op Google.
Je kan mij niet wijsmaken dat verzekeruzelf niet eerder op de hoogte was van de problemen van TS.
Daar hebben ze dus niks aan gedaan, met financiele schade voor TS tot gevolg.
Beste van Leyden,
Door uw reactie voel ik mij als oprichter en directeur van Verzekeruzelf.nl persoonlijk aangesproken. Helemaal omdat dit beeld totaal niet overeenkomt met de onderzoeken die wij zelf doen maar die bijvoorbeeld ook Independer doet onder onze klanten. Hier worden wij gemiddeld beoordeeld met een 8 voor onze dienstverlening. Ik vind het jammer dat we op de grote hoop worden gegooid. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout. Wij worden in dat geval graag in de gelegenheid gesteld om die fout te herstellen en dat is ook precies de reden dat wij reageren op deze berichten op internet. Als directeur van Verzekeruzelf.nl nodig ik u persoonlijk uit om een kijkje te komen nemen bij ons bedrijf. Zo kunt u zelf ervaren op welke manier wij klantgericht werken. U kunt met eigen ogen zien dat hier geen criminelen werkzaam zijn en waarom wij niet in het door u geschetste rijtje thuis horen. U kunt mij persoonlijk bereiken via f.cooler@verzekeruzelf.nl.
Met hartelijke groet,
Frank Cooler
Beste van Leyden,
Ik heb sinds een ruim jaar twee auto's verzekerd bij verzekeruzelf. 1 hele nieuwe en 1 van drie jaar oud. Met de drie jaar oude reed ik op de 2e dag dat ik hem had schade. Dit heb ik per mail gemeld en binnen een paar dagen was mijn auto voorzien van en nieuwe deur en was alle schade netjes verholpen. Ook had ik een leenauto. Daarnaast heb ik nu in dit jaar al 2 maal een voorruit met verwarming moeten laten vervangen, eigen risico slechts 67,50 . Kortom ik ben heel tevreden.
Oh ja twee auto's all risc verzekerd samen nieuwaarde 60.000 euro en betaal slechts 78 euro per maand, daar kan geen ander tegenop.
Mastag
Die niet hier werkt maar wel heel tevreden is.
Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen.
Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie..
Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.
Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!
[quote=kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54]Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!
Duh! Daar kies je toch zeker zelf voor!! Citaat website verzekeruzelf.nl: [quote=]Verzekeruzelf.nl maakt bewust geen gebruik van een callcenter of telefoonnummer. Dit doen wij om keuzemenu's en lange wachttijden te voorkomen. Het basisidee achter Verzekeruzelf.nl is dat u zelf de regie voert over uw eigen verzekeringen. Onze missie? Mensen helpen zelfverzekerd te worden! Alle communicatie loopt via e-mail of de site. Dat scheelt flink in de kosten. Verzekeruzelf.nl kan daardoor een lagere premie bieden met een betere dekking.
Als je dat niet wilt moet je naar een tussenpersoon gaan die je het verschil kan uitleggen tussen de extra uitgebreide dekking die jij hebt en de 'alle onheilen-dekking' waar je wellicht behoefte aan hebt!
[quote=kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54]Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen.
Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie..
Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.
Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!
Is inu vezekering opgenomen schade door eigen schuld, zo ja dan zullen ze moeten betalen.
Ik vind het toch jammer dat een bedrijf hierdoor een slechte naam krijgt.
De startpost is incompleet qua informatie over wat er allemaal gebeurd is en waarom er niet vergoed is en de post van kleintjuhh87 slaat nergens op. Natuurlijk kan je niet opeens allerlei dingen gaan claimen waarvan je geen bewijs hebt dat je ze ooit gehad hebt. Ik wil in principe ook wel mijn gestolen Rolex van 5 ton opgeven als gestolen, ik kan alleen niet bewijzen dat ik er ooit één gehad heb.
Ik wil ook wel een baksteen in mijn bad gooien en daarmee een nieuw bad claimen. Als je bij een ander wat beschadigt kun je dat verhalen op je WAP-verzekering, maar natuurlijk kan je daarop niet je eigen schade verhalen. Lijkt me logisch bij een aansprakelijkheidsverzekering. Probeer eerst eens te lezen wat je precies afsluit en klaag pas als er écht iets fout is gegaan door de schuld van het bedrijf.
Ik wil de heer Cooler mijn complimenten maken voor de reactie op de startpost. Zo zou elk bedrijf moeten reageren.
[quote=rond71 schreef op maandag 5 dec 2011, 16:06]Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste:
1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg.
2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord.
3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was.
Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens.
@ punt 2, bij mij precies hetzelfde, eerst kunnen ze het niet vinden in het systeem, daarna kan ik een formulier overleggen met mijn schadevrije jaren, dan kunnen ze het ineens wel vinden, stuur je een email hoor je niets, mag je bijdokken en dat geld schrijven ze zomaar af van je rekening.
Gewoon waardeloos, gratis advies :
MIJDEN DEZE CLUB !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer