Jo
door Jomilaroma Feb 2, 2024 om 17:50
Garantie & verzekeringen

Telefonisch contact schade Nationale Nederlanden

Heb kortsluiting gehad in de meterkast door een lekkage. Schadeafdeling Nationale Nederlanden niet bereikbaar en na 12.00 helemaal niet meer. Schade ingediend op dinsdagochtend. Zelf installatiebedrijf ingeschakeld zodat wij weer electriciteit hadden. In december kan je niet zonder stroom, verwarming,  warm water voor te douche enz. Donderdagochtend eerste mail ontvangen dat ze een bedrijf ingaan schakelen om de lekkage op te sporen. Donderdagavond belde dit bedrijf op. Zouden we voordat zij langs zouden komen inmiddels 4 dagen of meer zonder electriciteit hebben gezeten. Wij zijn verzekerd vis de SNS bank bij de Nationale Nederlanden. Zowel de SNS bank winkel zegt dat ze niets kunnen doen. Van de Nationale Nederlanden alleen maar mails en geen normale communicatie. Eindelijk naar 8 weken eens iemand telefonisch aan de lijn te hebben en geprobeerd om tot een oplossing te komen 50-50 zou deze zowel mij als het installatiebedrijf bellen en volgens hem namen wij niet op maar beide hebben geen melding ontvangen. Dus stuurt meneer maar weer eens een mail die erg intimiderent is. Zowel bij de SNS bank als Nationale Nederlanden kan/krijg je niemand te spreken over de afhandeling van je schade/ Iemand wel een telefoonnummer of adres waar je een klacht kan indienen of iemand telefonisch te spreken kan krijgen

3833 6 Rapporteer
heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2024 om 17:56
16859 Antwoorden / 202 Vragen
1

Heeft u deze mogelijkheid (heden) benut? https://klantenservicecontact.nl/nationale-nederlanden/  Zo het nog steeds niet lukt dan kunt u ook advies vragen bij de ombudsman van KiFid: https://www.kifid.nl/de-ombudsman-biedt-effectieve-hulp-bij-financiele-klachten/

Aanvullend:   Ik zie inmiddels ook deze revieuws en het is m.i. zinnig om daar ook naar te verwijzen m.b.t. uw klacht inzake NN. U bent niet de enige: https://nl.trustpilot.com/review/nn.pl

alk
door alk - Feb 2, 2024 om 19:12
86 Antwoorden / 9 Vragen
1

Niet echt handig om je via een bank je bij een verzekeringsmaatschappij te verzekeren. In principe moet je bij SNS zijn, daar heb je een relatie mee. Je betaald je premie immmers aan SNS en de communicatie loopt ook via SNS. Nationale Nederlanden zal niets voor je doen, te groot, te log en te anoniem. Blijkt ook uit de contactmogelijkheden.

Ik ben verzekerd via een een lokaal verzekerings kantoor bij een regionale verzekeringsmaatschappij. Alles kleinschalig en zeer goed bereikbaar. Als je belt zien ze aan je telefoonnummer gelijk wie je bent en wordt je met je naam aangesproken. Lokale verzekeringskantoren hebben een vrij grote mate van zelfbeslissings mogelijkheden. Als je belt met schade dan wordt het onmiddelijk geregeld. Nog een voordeel, ze denken met de klant mee en adviseren als zodanig in het belang van de klant.

john devries
door john devries Feb 5, 2024 om 14:14
219 Antwoorden / Vragen

Onzin je betaald de premie rechtstreeks aan NN en deze zijn goed bereikbaar voor claims.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 2, 2024 om 19:14
2065 Antwoorden / Vragen
0

Ik neem aan dat dit om een opstalverzekering gaat en die zouden echt dag en nacht bereikbaar moeten zijn. Heel raar.

john devries
door john devries - Feb 5, 2024 om 14:26
219 Antwoorden / Vragen
0

Weet je zeker dat dit door je inboelverzekering gedekt is en waarom bel je een installatiebrijf ipv de netbeheerder ?Daar moet je de storing melden. Je kan schade 24/7 op hun website melden.
Wat staat er dan hun e mail berichten? Klopt mijn vermoeden dat de claim afgewezen is?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 5, 2024 om 15:38
2065 Antwoorden / Vragen

Dit valt gegarandeerd niet onder een inboedelverzekering, dit is opstal.

john devries
door john devries Feb 6, 2024 om 10:27
219 Antwoorden / Vragen

@HENK DE ZEVENDE Vandaar mijn vermoeden dat dit eenzijdig verhaal niet klopt en de claim is afgewezen.

1paul
door 1paul - Feb 5, 2024 om 14:36
3155 Antwoorden / 0 Vragen
0

je hebt verkeerd gehandeld, je had je adviseur in moeten schakelen en deze had vervolgens de opdrachten moeten geven of NN, jij had niets meer mogen doen na melding van de schade.

Wat je nu nog kunt doen is aanvoeren dat je opdracht hebt gegeven voor herstel om zoveel als mogelijk gevolgschade te beperken!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kn
Knipperbolletje - May 1, 2024 om 14:09
Geldzaken & recht

ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.

In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont.  Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig." 
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Josp003
Josp003 - Apr 29, 2024 om 19:04
Garantie & verzekeringen

Garantie voorwaarden

ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden  over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar ... Lees meer