Telefonisch contact schade Nationale Nederlanden
Heb kortsluiting gehad in de meterkast door een lekkage. Schadeafdeling Nationale Nederlanden niet bereikbaar en na 12.00 helemaal niet meer. Schade ingediend op dinsdagochtend. Zelf installatiebedrijf ingeschakeld zodat wij weer electriciteit hadden. In december kan je niet zonder stroom, verwarming, warm water voor te douche enz. Donderdagochtend eerste mail ontvangen dat ze een bedrijf ingaan schakelen om de lekkage op te sporen. Donderdagavond belde dit bedrijf op. Zouden we voordat zij langs zouden komen inmiddels 4 dagen of meer zonder electriciteit hebben gezeten. Wij zijn verzekerd vis de SNS bank bij de Nationale Nederlanden. Zowel de SNS bank winkel zegt dat ze niets kunnen doen. Van de Nationale Nederlanden alleen maar mails en geen normale communicatie. Eindelijk naar 8 weken eens iemand telefonisch aan de lijn te hebben en geprobeerd om tot een oplossing te komen 50-50 zou deze zowel mij als het installatiebedrijf bellen en volgens hem namen wij niet op maar beide hebben geen melding ontvangen. Dus stuurt meneer maar weer eens een mail die erg intimiderent is. Zowel bij de SNS bank als Nationale Nederlanden kan/krijg je niemand te spreken over de afhandeling van je schade/ Iemand wel een telefoonnummer of adres waar je een klacht kan indienen of iemand telefonisch te spreken kan krijgen
Heeft u deze mogelijkheid (heden) benut? https://klantenservicecontact.nl/nationale-nederlanden/ Zo het nog steeds niet lukt dan kunt u ook advies vragen bij de ombudsman van KiFid: https://www.kifid.nl/de-ombudsman-biedt-effectieve-hulp-bij-financiele-klachten/
Aanvullend: Ik zie inmiddels ook deze revieuws en het is m.i. zinnig om daar ook naar te verwijzen m.b.t. uw klacht inzake NN. U bent niet de enige: https://nl.trustpilot.com/review/nn.pl
Niet echt handig om je via een bank je bij een verzekeringsmaatschappij te verzekeren. In principe moet je bij SNS zijn, daar heb je een relatie mee. Je betaald je premie immmers aan SNS en de communicatie loopt ook via SNS. Nationale Nederlanden zal niets voor je doen, te groot, te log en te anoniem. Blijkt ook uit de contactmogelijkheden.
Ik ben verzekerd via een een lokaal verzekerings kantoor bij een regionale verzekeringsmaatschappij. Alles kleinschalig en zeer goed bereikbaar. Als je belt zien ze aan je telefoonnummer gelijk wie je bent en wordt je met je naam aangesproken. Lokale verzekeringskantoren hebben een vrij grote mate van zelfbeslissings mogelijkheden. Als je belt met schade dan wordt het onmiddelijk geregeld. Nog een voordeel, ze denken met de klant mee en adviseren als zodanig in het belang van de klant.
Onzin je betaald de premie rechtstreeks aan NN en deze zijn goed bereikbaar voor claims.
Ik neem aan dat dit om een opstalverzekering gaat en die zouden echt dag en nacht bereikbaar moeten zijn. Heel raar.
Weet je zeker dat dit door je inboelverzekering gedekt is en waarom bel je een installatiebrijf ipv de netbeheerder ?Daar moet je de storing melden. Je kan schade 24/7 op hun website melden.
Wat staat er dan hun e mail berichten? Klopt mijn vermoeden dat de claim afgewezen is?
Dit valt gegarandeerd niet onder een inboedelverzekering, dit is opstal.
@HENK DE ZEVENDE Vandaar mijn vermoeden dat dit eenzijdig verhaal niet klopt en de claim is afgewezen.
je hebt verkeerd gehandeld, je had je adviseur in moeten schakelen en deze had vervolgens de opdrachten moeten geven of NN, jij had niets meer mogen doen na melding van de schade.
Wat je nu nog kunt doen is aanvoeren dat je opdracht hebt gegeven voor herstel om zoveel als mogelijk gevolgschade te beperken!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer