peurple
door peurple Mar 7, 2007 om 15:20
Garantie & verzekeringen

Uitvaartverzekering Yarden

bij toeval heb ik ontdekt dat Yarden al jaren mij voor 2 verzekeringen laat betalen..
veel is onduidelijk en antwoorden krijg ik niet..
de informatie die ik krijg is onduidelijk en me geld terug krijg ik zeker niet is me gemeld.. wel kan ik een verzekering opheffen met opzegtermijn van 2 maand en krijg dan een klein deel terug hoeveel precies krijg ik geen antwoord op..
de datum van de 2e verzekering komt overeen met een aanpassing die ik heb gedaan en dus heb ik blijkbaar ook getekend voor deze verzekering.. ( mij is niet vermeld dat het om een nieuwe ging maar om een aanpassing)
het gekste is dat de ene verzekering op een adres staat waar ik ruim 10 jr geleden woonde en de andere op dit adres maar toch ontkennen ze een verhuisbericht te hebben gehad (adviseur is nog langs geweest) ik ben de wanhoop nabij..
als ik het zo bereken zal ik al ruim 10 jr en maximaal 14 jr al dubbelop betalen.. en ben een alleenstaande moeder..
wat moet ik doen?

524 5 Rapporteer

astoria
door astoria - Mar 7, 2007 om 15:54
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hallo Peurple.Yarden uitvaartverzekering kent  de natura polis en de kapitaalverzekering . U zou dus met de eerste (natura) gestart kunnen zijn ,op enig moment is daar een kapitaal verzekering bij gekomen ?. Misschien na bezoek van de adviseur . Ik gis een beetje want uw vraagstelling is wat vaag. U hebt bij Yarden een client nummer u moet dus bij het begin van ieder jaar bericht hebben gehad met de stand van zaken t.o.v. de beide polissen Verder heeft Yarden een huismagazine nummer 1 2007 is vrij recent verstuurd.Wat ik wel wil opmerken is dat de communicatei met Yarden niet altijd optimaal is .De verhuizing met uw nieuwe adres moet toch bij Yarden zijn binnengekomen  .Uw opmerking van dubbel betalen houd toch ook in een hogere uitkering bij overlijden,ook zult u toch polissen moeten hebben ,Nogmaals uw bent wat onduidelijk.B

peurple
door peurple - Mar 7, 2007 om 16:03
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik begrijp dat het wat onduidelijk is dat is het voor mij nl ook..
er zijn dus 2 polissen en alle 2 op mijn naam geb datum en rekening nr alleen staat 1 op me huidige adres en 1 op me adres van 10 jr geleden (gehele wijk bestaat inmiddels al niet meer)
dit vint ik echter ook erg vreemd want hoe kunnen ze post sturen naar een niet betstaand adres en ook gewoon blijven afboeken..
Yarden beweert geen verhuis bericht te hebebn gehad maar hoe kan ik dan gewoon een adviceur langs hebben gehad die zelfs nog me oude polis erbij had?
ik heb getekend voor een aanvulling.. maar nu blijken er ineens 2 polissen te zijn..
snap er ook niks meer van en weet ook niet meer wat ik ermee aan moet..
snik*

astoria
door astoria - Mar 7, 2007 om 16:22
362 Antwoorden / 55 Vragen

@purple, ik adviseer u om dit hele verhaal naar Yarden  info@yarden.nl  te mailen ik denk toch dat zij met polisnummers  u verder van dienst kunnen zijn .B

peurple
door peurple - Mar 7, 2007 om 16:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

@ Twente

ik heb meerdere malen contakt met ze gehad en ga morgen vroeg daadwerkelijk bij ze op kantoor langs.. ( nee niet agresief.)
vragen beantwoorden ze minimaal en meewerken doen ze zeker niet..

grtjs Peurple

ov
door overname - Jul 1, 2007 om 12:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Laat een advocaat er naar kijken.