ma
door martinr Feb 24, 2004 om 22:40
Garantie & verzekeringen

VGZ /Specsavers vergoeding bril

Ik heb een ziektekosten verzekering bij VGZ met een aanvullen pakket en krijg een vergoeding voor brilglazen
Ik heb een bril gekocht bij Specsavers en deze berekend enkel een montuur en geeft de glazen gratis.
Ik krijg dus geen vergoeding voor mijn bril.
Hebben jullie gelijke ervaringen met Specsavers?

956 3 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:51
504 Antwoorden / 8 Vragen

Specsavers adverteerd met "de glazen gratis" al zolang als ze bestaan, dus ik neem aan dat een ieder die hier wat koopt, dezelfde ervaring heeft.

lu
door luca_1 - Apr 16, 2004 om 12:51
11 Antwoorden / 0 Vragen

Is een kwestie van de polisvoorwaarden goed lezen.Je bent niet gebonden aan specsavers en had ook elders de bril kunnen aanschaffen.De vraag is dan alleen of het montuur elders goedkoper is dan het montuur incl glazen bij specsavers. Kortom polisvoorwaarden goed lezen en prijzen vergelijken!

jcjoppe
door jcjoppe - Apr 21, 2004 om 22:18
279 Antwoorden / 59 Vragen

luca heeft gelijk, specsavers heeft niks te maken met het bedrag wat je terug krijgt van je verzekering voor je glazen, je krijgt je glazen vergoed van je verzekering en niet van specsavers... Tip van mij neem iedere keer(zie polisvoorwaarden)een nieuwe bril MET nieuwe glazen om het uiterste eruit te halen wat erin zit...Lees goed de polisvoorwaarden hoe vaak dat je om een nieuwe bril kan gaan. doei ,Johan