Wat te doen ?
Naar aanleiding van een langdurig geschil betreffende een schade afwikkeling,
voorgevallen op 2 november 2002, wil ik gaarne vernemen wat mijn volgende
stap zou kunnen zijn.
Het geschil is tussen Achmea Centraal Beheer, mijn verzekering, en Nationale
Nederlanden, verzekering tegenpartij.
Achmea zou opmetingen laten verrichten door een medewerker. Maar nu blijkt uit telefonisch overleg d.d. 30 januari 2004, dat dit niet heeft plaatsgevonden. Het geschil verplaatst zich nu weer verder. Ik heb het gevoel dat Achmea mij aan het lijntje houdt. Volgens de medewerkers doen zij hun best, maar dit houdt op een gegeven moment op.
Tevens zijn de expertise kosten reeds in november 2002 betaald, maar verder gebeurt er niets. Vreemde zaak.
Is het niet correcter naar de klant toe, dat expertise kosten verrekend worden met sluiten dossier ?
Bij problemen met verzekeraars is het raadzaam om een klachtenbrief te schrijven naar de directie van de verzekeraar. Elke verzekeraar heeft een klachtenafhandelings afdeling en zijn gebonden aan wettelijke termijn waarin zij de klacht dienen te beantwoorden. Ook het inschakelen van de ombutsman wil nog wel een voor meer actie vanuit de verzekeraar zorgen. Zij zullen er meestal alles aan doen om juridische procedures te voorkomen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiƫsta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer