ou
door ouhbitheking Dec 9, 2016 om 11:37
Garantie & verzekeringen

Wie heeft er ervaring met UnitedConsumers ( Ortho )

Heeft er iemand ervaring met UnitedConsumers?

Ik wil vanaf 2017 klant worden en een Orthobehandeling nemen.

Zij geven aan 1500 euro te vergoeden ( premie 136.99 p/m ).

Heeft er iemand ervaring of tips?

2770 7 Rapporteer

Ro
door Rob_1000 - Dec 9, 2016 om 11:40
35 Antwoorden / Vragen

Via United Consumers sluit je een polis af bij VGZ. Die hebben voor de tand beter en tand best een tandheelkundige selectie.

Cookies
door Cookies - Dec 9, 2016 om 12:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je vraagt een tip: Lees eerst eens de acceptatievoorwaarden door, want wat jij wilt, gaat niet lukken. Verzekeringen sluit je af voor het geval dat, niet voor zaken waarvan je al 100% zeker weet dat het gaat komen.

De premie voor deze verzekering is natuurlijk geen 137 euro, maar 35 euro.

https://www.unitedconsumers.com/zorgverzekering/informatie/aanvullende-verzekering.asp

Tandheelkundige selectie

Voor VGZ Tand Beter en Tand Best gelden enkele acceptatievoorwaarden. Bijvoorbeeld dat u jaarlijks uw gebit laat controleren, geen grote behandelingen verwacht of een beugel in de planning hebt. VGZ heeft de mogelijkheid om dit na te gaan.

tijger1
door tijger1 - Dec 9, 2016 om 12:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U mag hier rustig de woorden voluit schrijven. Wilt u naar een orthopedagoog voor een behandeling of de orthodontist?

Dat laatste gaat natuurlijk in ieder geval niet lukken.

Cookies
door Cookies Dec 9, 2016 om 12:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS denkt dat verzekeraars liefdadigheidsinstellingen zijn: 420,- investeren en er 1500,- voor terug krijgen.

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2016 om 12:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat zijn dus "problematische opvoedingsproblemen". Op naar de orthopedagoog.:-))

edrick3
door edrick3 Dec 9, 2016 om 13:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

grinnik

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 9, 2016 om 12:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

zoals u het wil gaat het niet lukken.
U kunt zich nu niet ineens gaan verzekeren omdat er kosten aan zitten te komen. De wachttijd is meestal een jaar of de verzekeraar vraagt bij uw behandelaar de gegevens op. Als daaruit blijkt dat dit al bekend was zal de verzekeraar terecht niet betalen.
U kunt immers ook geen brandverzekering afsluiten als de woning in brand staat. (Tekst geleend van ander forumlid)
U heeft zich in de vingers gesneden door niet goed verzekerd te zijn. Nu wordt deze aankomende behandeling sowieso niet vergoed.

pk49
door pk49 - Dec 9, 2016 om 12:50
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb al jaren een zorgverzekering lopen via United Consumers. Bij de VGZ. Tegen zeer gunstige voorwaarden. Bovendien geven ze korting op de zorgverzekering per maand die UC voor je opspaart. Zo kweek je een leuke bedrag voor je vakantie. Ik heb ook een mobieltje, een Galaxy s4, bij UC besteld met bijbehorend abonnement. Mijn dochter heeft een Iphone van UC. Tot nu toe is alles prima verlopen. Bovendien kun je met korting benzine tanken met hun kantenkaart. Alle korting die je krijgt wordt opgespaard en op aanvraag uitgekeerd.

tijger1
door tijger1 Dec 9, 2016 om 13:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi allemaal, maar je kunt dus geen extra uitgebreide aanvullende verzekering afsluiten, om volgend jaar je gebit te laten renoveren.

pk49
door pk49 Jan 9, 2017 om 14:07
243 Antwoorden / 2 Vragen

@Tijger : je kunt verzekeren wat je wilt, ook diverse polissen voor de tanden n.l .Tand goed, Tand beter en Tand best. En uiteraard met oplopende prijzen afhankelijk van je leeftijd. Ik ben in iedere geval tevreden mee, onlangs een plaatje laten maken en ik hoefde niks bij te betalen. Er zijn genoeg mogelijkheden, check de site maar even:    https://www.unitedconsumers.com/zorgverzekering/

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 10, 2017 om 00:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

In 2016 een Galaxy S4 kopen is als nu een nieuwe Daf 33 kopen, compleet achterhaald. Maar daarom ook zo laag geprijsd.

edrick3
door edrick3 - Dec 9, 2016 om 13:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heeft er iemand ervaring met UnitedConsumers?
Ja

Heeft er iemand ervaring of tips?
Lees de verzekeringsvoorwaarden eens goed door!