ni
door nican52 Mar 14, 2011 om 11:49
Garantie & verzekeringen

Woekerpolis ??

Ik heb een Cumulent belastingvrij kapitaal plan ( Rabobank en Robeco) gehad van 2-5-1994 tot 2-5-2009. De inleg was eerst fl. 100,- p/m en met de invoering van de euro werd dat € 45,38. per 2-3-2005 € 50,- Het uitgekeerde bedrag was uiteindelijk € 8431,53 -0,05% van de waarde van de beleggingsfondsen. De inleg was zoals er stond in de brief € 8465,62. 15 jaar gespaard voor wie? Valt dit ook onder woekerpolis.

4172 4 Rapporteer

in
door interpolis@ - Mar 21, 2011 om 21:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer/mevrouw,
Het Cumulent Belastingvrij KapitaalPlan komt in aanmerking voor de Achmea-regeling beleggingsverzekeringen. U krijgt een vergoeding als er voor uw KapitaalPlan meer kosten zijn  gerekend dan afgesproken in de regeling. In 2011 ontvangt u van ons een persoonlijke berekening. Het lijkt misschien niet logisch dat u hierover van ons bericht krijgt. De reden is dat de Cumulent producten van Robeco in 2010 zijn over gegaan naar één van de onderdelen van Achmea, namelijk Interpolis.  Als u vragen hebt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met Interpolis via telefoonnumer (013) 462 12 72.

Remko van de Laar
Interpolis

ro
door ronaldje205 - Apr 14, 2011 om 16:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik zit met een Cumulent polis die ongewild is overgezet naar Interpolis. Ook ik maak me hier zorgen over, Interpolis heeft een vast abonnement bij kassa en radar...en niet omdat ze zo goed zijn of ook maar 1 ding verbeterd hebben. Er wordt door Nican een duidelijk vraag gesteld "valt dit ook onder woekerpolis" misschien kan dhr van de Laar hier antwoord op geven.

ro
door ronaldje205 - May 29, 2011 om 14:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou interpolis sieren als ze een eerlijk antwoord zouden durven geven op mijn vraag, maar kennelijk hebben ze die moed niet. Het zwijgen spreekt boekdelen: wij zijn dus overgezet van een beleggings hypotheek wat GEEN woekerpolis was alsnog naar een woekerpolis, leren ze dan helemaal niets???

wi
door willems123 - May 29, 2011 om 17:06
117 Antwoorden / 16 Vragen

15 jaar geleden (1995) sloot ik een ''vermogenpolis'' (ik weet niet meer precies hoe het heet) bij OVVM (een regionale verzekeringsmij. in Groningen) af voor 100 gulden/maand (na uitvoering van euro 45,?? euro/maand), na een aantal keer overnemen/fuseren tussen de maatschappijen, komt mijn polis bij Centrale Beheer Achmea.Vorig jaar (2010) wordt mijn polis uitgekeerd, ik kreeg 10.006,67 euro op mijn rekening.