Xbox one game bug
Ik speel graag op de xbox one games. Op dit moment is dat the division 2.
Helaas blijkt er een bug (fout) in de game te zitten waar diverse spelers tegen aan lopen.
Het gevolg is dat je het spel niet verder kan spelen. Dit na nog 10% van het spel.
Op verschillende forums staan hier klachten over. Ik zelf heb contact gezocht met ubisoft (de ontwikkelaar).
Het is al enige tijd bekend bij ubisoft en zij werken aan een oplossing. De bug is al een aantal weken bekend en we hebben geen idee wanneer en of er een oplossing komt.
Mijn vraag is het volgende.
* Heb ik het recht om dit spel terug te sturen omdat het niet goed werkt?
* Wat is een redelijke tijd waarin je een oplossing kan verwachten?
* Als het spel niet terug kan heb je dan recht op compesatie?
Vriendelijke groeten,
Bert
Je hebt recht op een goed werkend product.
Ga terug naar de verkoper en vraag je geld terug.
Info: https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/koopovereenkomst-beeindigen
Hoe je de aankoop van software kan ontbinden is heel moeilijk. Hoe bewijs je als kope, dat je de software van nec (spel)computer hebt verwijderd. Het terugsturen van het fysiek medium is geen bewijs daarvan.
Misschien nog even geduld hebben, verwacht wel dat Ubisoft het gaat oplossen.
Mijn ervaringen met Ubisoft, dat ze de boel zo snel mogelijk patchen.
Ook mijn advies: even afwachten. Op zich heeft u wel recht op een deugdelijk product maar hier is sprake van software waarvoor regels afwijkend kunnen zijn.
En ubisoft zal echt wel met een oplossing komen, wil men geen klantenn verliezen.;
Eenmaal geopende software kan niet geruild worden.
(Dat kon vroeger wel, maar daar werd zo veel misbruik van gemaakt, dat de verkoopvoorwaarden zijn veranderd)
Pas uitgebrachte software bevat altijd nog fouten. Deze worden na melding zo snel mogelijk gerepareerd (gepatched)
Het wordt bananensoftware genoemd (het moet rijpen bij de klant)
Er wordt weleens compensatie door het bedrijf gegeven, maar dat wordt uit coulance gedaan. Het gaat vaak in de vorm van korting op de volgende aankoop.
Dank jullie wel voor de antwoorden.
Ik ga ervoor om te wachten tot ubisoft een oplossing hiervoor heeft.
Vriendelijke groet,
Bert
Graag gedaan en bedankt voor het terugbelden.
Ja, je hebt een niet naar behoren functionerend product gekocht. De leverancier moet het probleem oplossen binnen redelijke termijn. Dat is iets van 30 dagen of zo. Danwel u het aankoopbedrag retourneren, danwel een gelijkwaardig artikel leveren, wat lastig aangezien het een computerspel betreft.
Er zit idd een bug in de server van het spel maar als alles goed is dan zou die juist vandaag er uit moeten zijn.
En nee je kan geen spel terug sturen of geld terug krijgen, in software zit gewoon altijd wel grotere of kleinnere foutjes en die mogen ze gewoon herstellen.
Alleen als een spel helemaal niet werkt dan heb je pas recht op geld terug maar dat komt zeer zelden voor.
Maar 10% kunnen spelen? dat klopt helaas dus niet of je heb nog geen update gehad voor het spel.
Hoi Allemaal.
Nogmaal allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Er is inderdaad vandaag een patch beschikbaar die dit probleem oplost. Het spel werkt weer heelemaal.
Groetjes,
Bert
@Albot1963 ,
Fijn om te horen dat het probleem is opgelost , bedankt voor het terugmelden .
Hoi Allemaal.
Nogmaal allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Er is inderdaad vandaag een patch beschikbaar die dit probleem oplost. Het spel werkt weer heelemaal.
Groetjes,
Bert
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer