de
door demoosjes Nov 6, 2005 om 21:00
Geldzaken & recht

12workfromhome

Via internet ben ik terecht gekomen bij 12workfromhome. Het gaat hier over thuiswerk. Verder weer ik niets van dit bedrijf. Ik weet dat je op moet letten met thuiswerk, maar wie kan mij iets vertellen over 12workfromhome? Is dit een goed bedrijf om thuiswerk voor te gaan doen. Volgens de informatie die ik heb hebben ze verschillende soorten thuiswerk. Wie kan mij iets vertellen over dit bedrijf?

669 11 Rapporteer

le
door lemmers01 - Nov 11, 2005 om 00:29
7 Antwoorden / 1 Vragen

War betreft 12workfromhome kan ik geen informatie geven.

Ik weet wel een betrouwbaar adres voor thuiswerk.

Stuur een e-mailtje naar mij, dan zal ik je de uitgebreide informatie kunnen

sturen.

jochemjofel
door jochemjofel - Nov 11, 2005 om 01:31
18 Antwoorden / 1 Vragen

Hey Kees!

Is dit je nieuwe verkooptruc?

Geef gewoon hier de info van dit "betrouwbare" thuiswerkbedrijf,
zodat de mensen die interesse hebben zelf contact kunnen opnemen.

Of wil je eerst geld zien voor jouw informatie?

Gegroet,

Jochem Jofel

de
door demoosjes - Nov 11, 2005 om 09:19
5 Antwoorden / 3 Vragen

Hoe kan ik je een maitlje sturen als ik je e-mailadres niet heb?

vladja
door vladja - Nov 11, 2005 om 09:26
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Lemmers,

Ik zal even een e-mail sturen aan de redactie. Dit is de zesde keer dat
je jezelf loopt aan te prijzen voor thuiswerk. Dat is niet toegestaan
op deze site. Als je iets wiolt verkopen ga dan naar marktplaats o.i.d.

Vladja

brynnar
door brynnar - Nov 11, 2005 om 09:42
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Vladja, ik heb de redactie ook al ingelicht hierover. Dit gaat weer ver over de grens. Helaas kun je zulke malloten nu eenmaal in eerste instantie niet weigeren, maar alleen nadat een bericht geplaatst is corrigeren. - B

brynnar
door brynnar - Nov 11, 2005 om 09:46
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Overigens Demoosjes,

Niet op het verzoek van Kees ingaan. Hij heeft in deze rubriek bij alle vragen over thuiswerk zijn reclame geplaatst.

De meeste thuiswerkorganisaties zijn oplichters. Kort gezegd vragen ze geld van je om in te schrijven voor thuiswerk en vervolgens hoor je nooit meer wat van ze. Het kost je alleen maar geld.

Brynnar

vladja
door vladja - Nov 11, 2005 om 09:48
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Zodra mensen die thuiswerk aanbieden geld vragen, kan je ervan uitgaan
dat het oplichters zijn. Ook als je een duur telefoonnummer moet
draaien om info te krijgen. Een andere truc is een soort
lidmaatschap/abonnement, waar je per maand een flink bedrag moet
betalen. Je zit er dan een jaar aan vast. En ze dreigen met
incassobureaus en deurwaarders als je niet betaalt.

Met een beetje geluk ontvang je dan een paar fotokopietjes waarop
aanbevelingen staan om thuiswerk te zoeken, in de geest van: meld je
aan bij een 06 sexlijn of begin zelf een thuiswerkcentrale.

Ook zitten bij thuiswerk aanbieders mensen, die andere mensen zoeken
voor de verkoop van producten zoals lingerie, vermageringsproducten. De
Tupperware-party-club dus. Ze krijgen geld voor het aanbrengen van
nieuwe verkopers..

Het is ondenkbaar dat een organisatie over het gehele land thuiswerk
kan aanbieden van Friesland tot in Maastricht (met uitzondering van de
Tupperware-party-club natuurlijk).

Dus ik zou heel goed nadenken, niets tekenen, geen "ja"-zeggen in een telefoongesprek als je contact met zo'n club opneemt.

Vladja

de
door demoosjes - Nov 11, 2005 om 09:51
5 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben blij dat er oplettende mensen zijn en die het goed met je voor hebben. Ik weet dat ik geen geld mag betalen aan mensen die thuiswerk aanbieden. Ik ga dit dus ook echt niet doen maar ik vraag me toch af hoe je dan aan goed en betrouwbaar thuiswerk kunt komen. Ik heb echt al vanalles geprobeerd, via uitzend- en arbeidsbureaus, via marktplaats, via internet, bijna iedereen in mijn omgeving weet dat ik op zoek ben naar thuiswerk maar nergens kan ik iets vinden. Nu heb ik dus dit adres gekregen want hier betaal je dus niets zeggen ze, maar als ze dan via de mail een link sturen waarop je een aanmeldingsformulier kunt invullen en je klikt op die link dan krijg je een blanco formulier dus ik denk dat dit ook niet deugt.

Heel erg bedankt voor je reactie en ik hoop toch echt binnekort iets te vinden wat wel te vertrouwen is.

de
door demoosjes - Nov 11, 2005 om 09:53
5 Antwoorden / 3 Vragen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook erg terughoudend ben voor ik ergens aan begin, ik wil het eerst zeker weten vandaar dat ik ook deze vraag heb gesteld bij Kassa en gelukkig zijn er naar mijn idee ook mensen die het wel goed met je voor hebben zoals u.

Heel erg bedankt voor je reactie

vladja
door vladja - Nov 11, 2005 om 09:55
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tik: workfromhome in in Google en je vindt info. Een aantal sites doet
het niet, maar veelvuldig komt Herbalife voor in de omschrijving.

Ik weet niet hoe Herbalife werkt. Maar veel van dit soort werderverkoop
begint met een starterspakket dat je moet aanschaffen en betalen. Dat
kan in de honderden euro's lopen en zie dat eerst maar eens terug te
verdienen. Vaak bieden ze je ook een verkooptraining aan, waarin je
gehersenspoeld wordt. Honderden euro's kan je per maand bijverdienen,
komt 1 van de "geslaagde" wederverkopers enthousiast vertellen en ze
kon er van op vakantie naar XXXX, zo goed gaat het.

Begin er niet aan.

Vladja

de
door demoosjes - Nov 11, 2005 om 10:02
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dank je, ik zal er zeker niet aan beginnen.