eduardrasta
door eduardrasta May 4, 2017 om 05:12
Geldzaken & recht

5,50 eur betalen voor pinnen bij bezorgen Leenbakker ??

Bij leen Bakker stoel gekocht (199,-)
Plus 45 euro bezorgkosten
Plus ...als je restant wil betalen bij levering moet je 5.50 extra betalen.
voelde me verplicht door deze kost voor betalen alles in een keer te betalen.
vroeg me af of leenbakker dit mag vragen?

4969 7 Rapporteer

sy
door sylvia_71 - May 4, 2017 om 07:54
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ze mogen vragen wat ze willen. Heb je dit ook gevraagd op het moment dat dit naar voren kwam?

tenormin
door tenormin - May 4, 2017 om 07:55
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is inderdaad wel een fikse bezorgkost: stoel van €199,00, bezorgkosten € 45,00 en ook nog eens € 5,50 betalen voor pinnen? Kan het het niet geloven, heeft u het wel hier als topic neergezet als zijnde waar? Want kan uw: plus...als je restant wilt betalen niet plaatsen. Welk restant? Stoel op afbetaling? Leen Bakker staat nu niet bepaaald bekend als "slecht". Integendeel.

getty
door getty May 4, 2017 om 08:01
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Restant betalen bij aflevering

tijger1
door tijger1 - May 4, 2017 om 08:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik op de site van Leen Bakker kijk, staat daar dat alle betaalmogelijkheden gratis zijn. En dat je in de winkel kunt aanbetalen, maar in de webshop niet.

Lees hier.

http://www.leenbakker.nl/content/betaalmethodes

Dus die € 5,50 lijkt mij heel onterecht.

In het vervolg, als u nog eens iets bij LB wilt kopen, dan maar in de winkel uitzoeken, maar via internet bestellen, dan kunt u zelfs na 14 dagen betalen.

marita5
door marita5 May 4, 2017 om 08:27
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Kunnen dit niet de pinkosten van post.nl@extrahome zijn ? ik zie het niet op de site staan .

Cookies
door Cookies - May 4, 2017 om 09:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik denk echt dat je het of niet goed begrepen hebt of niet goed gehoord. Ik heb ook wel eens wat gekocht bij LB (zowel online als in de winkel), nog nooit meegemaakt dat kosten van 5,50 er bij kwam.

 ...als je restant wil betalen bij levering moet je 5.50 extra betalen.

edrick3
door edrick3 - May 4, 2017 om 10:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Al eens nagevraagd bij LB of dit correct is?

Topantwoord

fa
door familyman - May 4, 2017 om 11:35
888 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens mijn ervaring bezorgd LB niet zelf en besteed dit uit. Je betaalt aan de vervoerder. Als dit cash is, is het geen probleem, als het per mobiele pin gaat, zouden zij, de vervoerders dus, die € 5,50 kunnen berekenen.

boppe1943
door boppe1943 - May 4, 2017 om 12:53
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Uit de voorwaarden van Leen Bakker:

Bestaat je bestelling uit 1 of meer kleinere pakketten onder de 32 kilo en 1.75 cm lengte, dan sturen we je bestelling thuis met de PostNL pakketservice. De bezorgkosten hiervoor zijn (afhankelijk van het aantal pakketten en gewicht) vanaf € 1,99.

edrick3
door edrick3 May 4, 2017 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor grote stukken (stoel) is dat dus € 45 zoals TS schrijft.

Cookies
door Cookies May 4, 2017 om 13:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er zijn ook grote stukken die voor 30 euro worden thuis bezorgd. http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/fauteuils

fa
door familyman May 4, 2017 om 13:26
888 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat dus:  De bezorgkosten hiervoor zijn (afhankelijk van het aantal pakketten en gewicht) vanaf € 1,99.

simon55
door simon55 May 4, 2017 om 13:41
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Voortaan bouwpakket stoel kopen

eduardrasta
door eduardrasta May 21, 2017 om 10:54
20 Antwoorden / 13 Vragen

Voor de bezorgkosten hebben we 45 euro betaald en als we dan restant wilde pinnen zou er 4,50 bijkomen voor de gemaakte kosten van pinnen.
uiteidelijk beetje noodgedwongen in de winkel alles in 1 keer betaald ..
normaal zou ik alleen voorschot betalen en bij aflevering het restant