he
door hennie heijnen Jan 22, 2014 om 16:05
Geldzaken & recht

ABN AMRO

Ik stelde een vraag aan de Abn Amro over het inloggen met een 5 cijferige code wat niet lukt. Krijg ik dit antwoord:
Voor de technische problemen die zich bij u voordoen met ABN AMRO Internet Bankieren kunnen meerdere oorzaken zijn. Vaak zijn er ook meerdere oplossingen mogelijk.

Voor een oplossing van het probleem vragen wij u telefonisch contact op te nemen met de helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren.

De helpdesk van ABN AMRO Internet Bankieren is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur via 0900 - 92 16,(2,76 cent per minuut, met een starttarief van 9,40 cent en uw gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland is deze afdeling te bereiken op telefoonnummer +31 10 24 11 720.

Een reden om dus niet te bellen lijkt me zo!!!!

981 8 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:13
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Ik weet het niet zeker hoe u het bedoelt, maar het kan zijn dat u het verkeerd leest.

Er staat dus bijna 3 cent per minuut. Om precies te zijn 2,74 cent. Zeg maar 2 en driekwart cent.

Het is dus niet 2 euro en 74 cent.

Voor die 9 cent geldt hetzelfde. Het starttarief is 9 cent plus viertiende cent.

Niet 9 euro en 40 cent.

Deze vergissing is al eerder gemaakt.

Of bedoelt u het anders?

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2014 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hennie heijnen,

.....Een reden om dus niet te bellen lijkt me zo.....
Hoe zo?
Voor die paar cent per minuut?
Je praat over € 1,75 voor een uur!!
Aan de telefoon kunnen ze je gerichter van dienst zijn dan met heen en weer mailen.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2014 om 16:49
16869 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]Deze vergissing is al eerder gemaakt.

Zeker weten. ;-))

abnamro
door abnamro - Jan 23, 2014 om 15:49
142 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Hennie Heijnen,

Wij kunnen ons voorstellen dat er verwarring is ontstaan over de nieuwe belkosten. Daarom geven wij graag een toelichting. Ook leggen wij uit waarom wij u vragen om te bellen.

Vanaf 1 juli 2013 geldt er een nieuwe regelgeving voor alle 0900-servicenummers in Nederland. Doel van de nieuwe regelgeving is dat telefoontarieven van 0900-servicenummers voor klanten transparant worden.

Als u ABN AMRO belt met een vast toestel blijven de telefoonkosten gelijk. Als u belt met een mobiel toestel zijn de kosten lager. Hoe hoog de telefoonkosten zijn hangt af van het abonnement dat u heeft. Meer informatie hierover kunt u vinden op de website van de mobiele aanbieder.

De reden dat u wordt verzocht om te bellen is dat de medewerker u verschillende vragen wil stellen om het probleem te analyseren. Veel voorkomende vragen zijn: 'welke browser gebruikt u?', 'welk besturingssysteem heeft u?' en 'gebruikt u de e.dentifier2 gekoppeld via de USB-kabel?' Het antwoord op elk van deze vragen is van belang om de juiste oplossing te vinden.

Nadat wij in kaart hebben gebracht wat het probleem is, kan de medewerker u stap-voor-stap begeleiden om dit op uw computer op te lossen. Als u dit via e-mail wilt regelen, bent u onnodig lang bezig. Daarom doen wij dit liever telefonisch.

Wij zien het telefonisch contact met u met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk

edrick3
door edrick3 - Jan 23, 2014 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hennie heijnen,

Een reden om dus te bellen lijkt me zo!!!!

costnix
door costnix - Jan 24, 2014 om 09:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@abnamro

Zo'n stappenplan kunt u ook op uw webstek plaatsen. komt de client er dan niet uit, dan pas zou hij/zij moeten gaan bellen!!!

pino123
door pino123 - Jan 24, 2014 om 10:10
2767 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=costnix schreef op vrijdag 24 jan 2014, 09:56]@abnamro

Zo'n stappenplan kunt u ook op uw webstek plaatsen. komt de client er dan niet uit, dan pas zou hij/zij moeten gaan bellen!!!

Hoeveel stappenplannen moeten ze plaatsen dan? Dit gezien de problematiek die er in een computer kan voorkomen?

pi
door pieterwolters - Jan 24, 2014 om 10:46
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pino123 schreef op vrijdag 24 jan 2014, 10:10][quote=costnix schreef op vrijdag 24 jan 2014, 09:56]@abnamro

Zo'n stappenplan kunt u ook op uw webstek plaatsen. komt de client er dan niet uit, dan pas zou hij/zij moeten gaan bellen!!!

Hoeveel stappenplannen moeten ze plaatsen dan? Dit gezien de problematiek die er in een computer kan voorkomen?

Gewoon een heel uitgebreid stappenplan maken en als je er niet uitkomt kan je de stappenplanhelpdesk bellen....