ABNAMRO doof voor het belang van de burger
In Neede in de Gelderse Achterhoek is de ING-geldautomaat weggehaald. Die van ABNAMRO is er nog maar deze bank weigert categorisch een transactiebon (een bewijs van de opname) te verstrekken.
Deze fout is telkens gemeld echter geen verbetering. Het functioneren van het ABNAMRO Klachtenmanagement is daarmee dus ook klachtwaardig. Na vele gesprekken is op 27-01-2015 de schriftelijke bevestiging, geantedateerd 22-12-2014, ontvangen, 5 (vijf) weken later.
Een reeks van medewerkers heeft veelvuldig beterschap beloofd en de toekomstige goede werking gegarandeerd, maar dat blijkt er op neer te komen dat men ZEGT dat het is neergelegd bij de betreffende externe afdeling. ABNAMRO zegt dat de bank de bevoorrading van geldautomaten heeft afgestaan aan Winkom-Nixdorf. Goedkoper maar kennelijk ten koste van de kwaliteit, de reputatie en betrouwbaarheid van de bank. Ook op 20/2 geen verbetering. De winst van de ABNAMRO verdubbelt maar de dienstverlening aan de redders van de bank, de Nederlanders, wordt afgebouwd. Allemaal voor de beursgang?
Een geldautomaat is van groot belang voor de bewoners van kleine plaatsen en dus de leefbaarheid. Niemand corrigeert deze bank. Kennelijk is kostenverlaging belangrijker dan het belang van de Nederlandse burger. En de ABNAMRO wil naar de beurs ten koste van de investering door de Nederlandse staat. De bank is toch gered omdat het een systeembank is zonder wie we niet goed verder kunnen? Staat de burger ook hier machteloos?
ABN-AMRO wil niet naar de beurs, WIJ moeten willen dat ABN-AMRO zo snel en zo goed mogelijk naar de beurs gaat. Dan komt ons geld tenminste weer terug.
Tip voor het ontbrekende bonnetje: schrijf het gewoon op, of maak foto's van de PIN automaat en de uitgifte van het geld. Ik denk dat er miljoenen mensen op de wereld graag jouw problemen zouden willen hebben.
Misschien komt het webcareteam nog even langs om probleem toe te lichten. ;-)
Kijk eens op facebook of twitter en zet daar dit probleem.
N.a.v. de vragen, waarvoor dank: Het is niet voor niets dat je doorgaans correct een bewijs van de opname krijgt. Als er bovendien door een of andere storing of inbraak in de computers van de bank een veel hoger bedrag van de rekening wordt gehaald dan zou je willen dat je een bewijs hebt.
Voorts hebben medewerkers van ABNAMRO verzekerd dat het niet verschaffen van een opnamebewijs niet de bedoeling is en beterschap beloofd. Beloften die niet zijn nagekomen.
Ook op een andere site is de klacht gedeponeerd.
[quote=hajete schreef op zaterdag 21 feb 2015, 15:21]N.a.v. de vragen, waarvoor dank: Het is niet voor niets dat je doorgaans correct een bewijs van de opname krijgt. Als er bovendien door een of andere storing of inbraak in de computers van de bank een veel hoger bedrag van de rekening wordt gehaald dan zou je willen dat je een bewijs hebt.
...
Hoe vaak is dat al voorgekomen? Bij u, maar ook in het algemeen? Die klachten zijn op één hand te tellen volgens mij, maar ik zie graag het tegendeel bewezen.
Anders wat extra opnemen bij de supermarkt, krijg je zeker een bonnetje.
Dus voor de onwaarschijnlijk kleine kans dat er meer wordt afgeschreven dan er is opgenomen maakt u zich enorm druk om dat ontbrekende bonnetje?
Bij veel supermarkten kun je extra gled pinnen, is dat misschien een idee? Het bedrag zal dan op de kassabon vermeld staan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer