gr
door greetk Sep 25, 2009 om 21:57
Geldzaken & recht

Actie Nierstichting

Hoe win ik die auto van de actie van de Nierstichting? Van de collectant krijg je een folder met codes die je moet bellen en dan KUN je mooie prijzen winnen,je hoort meteen of je gewonnen hebt! En dat heb je dus Niet als je belt,wel kun je dan nog kans maken op een kaartje voor de Olympische Spelen MITS je abonné van de Lotto wordt! In de voorwaarden staat dat de trekkingen verricht worden door de notaris,het betreft trekkingen vooraf! HOE mag dat wel in zijn werk gaan? trekt hij een 10 cijferig tel.nr.? Of is de auto( of de andere prijzen) voor de 1000ste beller? Die prijs kan er momenteel dus al uit zijn,want je hoort gelijk of je gewonnen hebt,raar,want dan gaat mijn buurman niet meer bellen als hij weet dat IK de auto al gewonnen heb! De voorwaarden kun je alleen bekijken ALS je Internet hebt,bv bij de Bruynzeelkeuken twv €3995 zit een ADDER onder het gras van 1000 euro! Je krijgt een cheque van €3995 ALS je een keuken koopt van €4995!!! dus moet je zelf nog 1000 euro bijbetalen.DIT staat niet op het foldertje en ook niet met een verwijzing met een * ofzo.Ik vind het maar een rare actie en geloof er niets van dat er iemand wat gaat winnen en waar blijven die prijzen dan??

Margreet.

535 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 25, 2009 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag margreet,

De kans dat je wat wint is minimaal bij dit soort akties. Het gaat immers niet om het winnen van een leuke prijs,  maar om 1) het genereren van cash door de nierstichting en 2) het lid worden van de lotto. Het is een regelrechte schande dat de Nierstichting aan de opzet van zo'n malafide aktie meewerkt.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2009 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsjonge jonge...

Jij gelooft waarschijnlijk ook dat die strepen die vliegtuigen achterlaten stoffen bevatten die de NAVO over ons uitstrooit om ons in hun macht te houden?

De Lotto en de Nierstichting zijn twee behoorlijk betrouwbare organisaties en proberen op volkomen legale wijze fondsen te werven. Juist bij deze organisaties staat betrouwbaarheid hoog in het vaandel, omdat ze anders snel ter ziele zouden zijn.

Dan je eerste vraag: "Hoe win ik die auto?" Wat mij betreft niet! Als je al bij voorbaat zo wantrouwend bent, waarom bel je dan überhaupt?! Alle voorwaarden e.d. staan heel duidelijk op de website vermeld, dus je kunt gewoon kennis nemen van de actie en de voorwaarden. Niks adders: het staat gewoon vermeld!
Als die buurman alleen maar belt als die auto nog niet eruit is, dan is-ie wat mij betreft een inhalige hork; er zijn nog veel meer prijzen, nameljk.

Heel eerlijk gesproken: geef gewoon een paar euro, en vergeet die hele tombola-toestand! Alleen al het idee dat je daarmee het goede werk van de Nierstichting hebt gesteund zou voldoende beloning moeten zijn.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2009 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

vliegtuigstrepen? wat een gebazel zeg!!

Mijn vraag over de auto was meer als voorbeeld,ik ben niet zo'n inhaal,had zelfs alleen gebeld voor de modecheque van €100 van Miss Etam,valt mee hè?

En ik kreeg de folder van de collectante OMDAT ik geld had gegeven,valt ook weer mee!

Plus dat ik bij de sigarenboer wekelijks Lotto speel,dus steun alle goede doelen.het ging er mij om dat ik niet zo in die actie geloof en met de Lotto ook niet zulke goede ervaringen heb als abonnee en om er weer vanaf te komen,vanddar dat die werving me irriteert.

Mijn vraag luidt dus nog steeds: hoe werkt die trekking eigenlijk???

Margreet.