ro
door ronaldge Oct 18, 2013 om 17:40
Geldzaken & recht

Aktie boemerang

Bent u het ook zo zat? Ongevraagd post van de bank giro loterij. Als je deze post niet meer wilt ontvangen moet je een brief sturen met een postzegel….

Dit is wereld op zijn kop! Waarom kan dit niet kosteloos of andersom, alleen post sturen naar mensen die hiervoor toestemming hebben gegeven.

Daarom mijn oproep: stuur al die ongevraagde post retour afzender.

1127 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 18, 2013 om 18:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Pak ern baksteen in en plak hun brief erop met de vermelding retour afzender.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 18, 2013 om 19:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Al dat soort z.g. goed bedoelde loterijen zijn alleen bedoelt voor de gene die ze maken, en eenmaal in de fuik is en blijft het moeilijk om er van af te komen.Zo ontvang ik na 5 jaar nog geregeld post van de staats loterij. Maar het kost hun geld en daarom gelijk in de papier bak, wel in delen.

aurora1
door aurora1 - Oct 18, 2013 om 23:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik stuur al die loterijenpost altijd retour afzender en na een aantal keren ben ik er weer een tijdje van verschoond.

xi
door xilefsim - Oct 19, 2013 om 10:07
111 Antwoorden / 1 Vragen

Sommigen maken het wel heel bont, van de Vriendenloterij deze week 2 keer post ontvangen. Zo blijft er weinig geld voor prijzen over.
Nog nooit iets aangevraagd of meegespeeld met de Vriendenloterij dus mijn n.a.w. gegevens worden ongevraagd gebruikt.

empyria
door empyria - Oct 19, 2013 om 11:07
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ben ermee opgehouden me eraan te storen.

Alles rechtstreeks de papierkliko in.

ro
door ronaldge - Oct 19, 2013 om 13:37
5 Antwoorden / 4 Vragen

Ben blij dat het leeft en dat ik niet enige ben die zich hier mateloos aan ergert! Is er ook een schrijf me niet register voor dit soort post?

tijger1
door tijger1 - Oct 19, 2013 om 14:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is er. Klik hier.

diumenge
door diumenge - Oct 19, 2013 om 15:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik herken het en het is inderdaad zéér ergerlijk, ik heb het daarbij alleen over de Postcodeloterij en die baggerloterijen die daar mee geassocieerd zijn (zoals de Vriendenloterij).

Op m'n oude adres was ik er eindelijk vanaf, maar na verhuizing begon het weer. Het grote probleem is dat zo regelmatig sturen, wat moet hun marketingbudget wel niet zijn? Allemaal geld dat niet naar de goede doelen gaat waar ze zeggen aan verbonden te zijn.

Afijn, weer een brief gestuurd (kost mij nota bene geld) met recht van verzet. Toen kreeg ik nog steeds post, toen maar een keer pissig gebeld. Werd wel netjes te woord gestaan en sindsdien ontvang ik niets meer.

ro
door ronaldge - Oct 19, 2013 om 17:13
5 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt tijger1 voor de tip van het postfilter. Ik heb het gelijk geregeld. Kijken of het werkt!!

bankgiroloterij
door bankgiroloterij - Oct 23, 2013 om 09:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ronaldge,

Je kunt inderdaad via het Postfilter aangeven geen post meer te willen ontvangen. Het is ook mogelijk dit rechtstreeks via onze website te doen. Dit kun je hier in orde maken: http://bit.ly/WUVE9V
Wij zorgen er dan voor dat je met inachtneming van een overgangsperiode geen post meer ontvangt. We hopen je hiermee van dienst te zijn.

Webcareteam BankGiro Loterij

ro
door ronaldge - Oct 23, 2013 om 11:07
5 Antwoorden / 4 Vragen

Lief Webcareteam BankGiro Loterij;
Waarom wordt deze link die u mij stuurt niet duidelijker onder de aangebracht op de website van de bank giro loterij? Waarom mij laten zoeken en nu via een klacht via Kassa reageren. Ik vind dit weinig transparant. Kenmerkend voor dit type kansspelen, meedoen is eenvoudig maar opzeggen is een ramp.

pi
door pieterwolters - Oct 24, 2013 om 22:10
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Kleine moeite om die post meteen in de oud papier bak te gooien. Je druk maken om zoiets is slecht voor je.