ma
door marjoin Jan 19, 2014 om 17:23
Geldzaken & recht

ANVR/SGR en terugbetaling

In oktober is OAD failliet gegaan. Hier hadden wij net bij geboekt via Prijsvrij. Tot op heden hebben wij over terugbetaling geen info ontvangen. Ik hoefde volgens Prijsvrij zelf geen actie te ondernemen...Hoe lang mag dit duren? Wie kan mij vertellen hoever ze zijn met terugbetalingen?

873 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jantje7
door jantje7 - Jan 19, 2014 om 18:03
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

Over dit onderwerp is gisteren ook een vraag gesteld. Mogelijk heeft u iets aan die antwoorden.
KLIK even hier

Bij mijn dochter is de geboekte reis omgeboekt in oktober, en is haar aanbetaling direct hiermee verrekend.

pr
door prijsvrij.nl - Jan 21, 2014 om 10:02
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte Marjoin,

Allereerst onze excuses dat u hierover nog geen verdere informatie heeft ontvangen.
Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de uitbetaling van OAD.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer