justforfun
door justforfun Sep 16, 2010 om 13:52
Geldzaken & recht

Bankgiroloterij

hallo
ik ben al jaren lid van de bankgiroloterij ...nu hadden ze onlangs een aanbieding dat als je extra loten kocht je gegarandeerd prijs zou hebben en dat meteen op je rekening kreeg bijgeschreven .
in de brief die ik kreeg stond dat prijzen tot 1 miljoen konden gaan , op de site echter zijn ze al voorzichtiger en krijg je dit te zietn
Er staat gegarandeerd € 10,-, € 25,-, € 50,-,
€ 250,- of € 1.000,- op uw card!
maar , nu komt mijn probleem .,
je maakt een extra lot aan , vult alles netjes in , wil dat lot dan bevestigen en je prijs zien en dan hangt de site volledig vast.
ik probeerde dat enkele keren en heb toen toch maar gebeld met de bankgiroloterij en eens gevraagd of ik nu een lot geactiveerd had of geen enkel .
zij zeiden dat als ik geen bevestiging had gekregen in mail , er geen lot geactiveerd was en ze dat dan wel via de telefoon konden regelen ...dat deed ik dus ...ik vroeg naar de prijs die ik had maar die konden ze me niet vertellen want ook bij hun hing de site vast ? hoe kunnen ze dan mijn lot activeren vraag ik me af?
en hoezo kunnen ze wel het geld voor dat lot van mijn bankrekening afhalen maar de prijs die ik zou hebben gewonnen niet sturen ? erg logisch klinkt me dit toch niet:S
vandaar dat ik eens bij jullie aan de bel trek of er meerdere hier last/problemen mee hebben?
alvast mijn dank en vriendelijke groet
[edit redactie]

872 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 16, 2010 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag aan de redactie om je persoonlijke gegevens te verwijderen. Iedereen kan hier meelezen en straks heb je last van een berg spam. Helaas kan je dat zelf niet meer wijzigen. Die mogelijkheid is er niet.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 16, 2010 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

justforfun

Prima zaak dat je hier andere consumenten waarschuwt voor de praktijken van dit bedrijf. De andere konsumenten kunnen hier hun voordeel mee doen en bijvoorbeeld besluiten geen zaken te doen met deze firma.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 16, 2010 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wil graag het telefoonnummer hebben ,ben het zat om steeds post te krijgen.Laat ze dat geld wat ervoor word uitgegeven aan een goed doel geven.!! Heb 2 loten is meer dan genoeg en nu weer een pasje erbij.Nergens voor nodig.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2010 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

mhofman schreef op donderdag 16 sep 2010, 17:11: Wil graag het telefoonnummer hebben ,ben het zat om steeds post te krijgen.Laat ze dat geld wat ervoor word uitgegeven aan een goed doel geven.!! Heb 2 loten is meer dan genoeg en nu weer een pasje erbij.Nergens voor nodig.

ik heb eindelijk mijn prijs binnen na drie maanden van bellen en klacht indienen kreeg ik een telefoontje van de bankgiroloterij met exuus dat ze me vergeten waren en de prijs zou maandag bijgeschreven worden !
alle grote prijzen waren natuurlijk weg dus ik won happy yo hele 10 euro :P
ik ga de hele zaak daar maar eens opzeggen want dit is voor mij geen zuivere koffie :S

ve
door verwijderd - Oct 20, 2010 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou toch graag willen weten met wie te bellen of @ over post waar ik niet om vraag.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2010 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

mhofman schreef op woensdag 20 okt 2010, 17:38: Zou toch graag willen weten met wie te bellen of @ over post waar ik niet om vraag.

kost wel wat hoor:)
Tel: 0900 - 300 1600 (20cpm). is het nummer van de bankgiroloterij

ve
door verwijderd - Oct 20, 2010 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt zal wel een lot kosten maar heb het er voor over.