mathilda_1
door mathilda_1 Oct 25, 2004 om 16:39
Geldzaken & recht

Betaling Webdomein in 2000 229,00 Gulden en nu ruim 350,00 euro

Zoonlief heeft in 2000 (toen net 16jr) een domeinnaam geregistreerd voor 180,00 ex BTW en administratiekosten.

Intussen is het bedrijf een keer overgenomen en heeft blijkbaar onlang een andere naam gekregen (ook verhuisd e.d.). De huidige rekening bedraagt inmiddels een slordige 350 euro wat in onze ogen een abnormale tariefsverhoging is.

Kan dit, mag dit en moet dit geaccepteerd worden? Graag een reactie waarvoor onze hartelijke dank!

Mathilda

424 3 Rapporteer

jojodive1
door jojodive1 - Oct 25, 2004 om 17:07
6 Antwoorden / 1 Vragen

Via de site www.gratiz.nl kun je diverse gratis aanbieders vinden. Een eenvoudige url kun je via dot.tk vinden.

mathilda_1
door mathilda_1 - Oct 25, 2004 om 20:51
16 Antwoorden / 22 Vragen

Sorry maar met dit antwoord kan ik helaas niets en heeft geen betrekking op het huidige probleem.

Wel dank voor de tip want mogelijk kan dat een goed vervolg opleveren voor de toekomst!

Mathilda

ap
door appelsap_1 - Nov 8, 2004 om 00:49
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat dit gewoon kan.

Je hoeft dit niet te accepteren. Je kan als reden aangeven dat de
prijsverhoging reden is om per direct op te zeggen en naar een
concurrent toe te gaan.

Zoek wel goed uit wat de procedure is om het domein mee te nemen.