fe
door festinger Aug 17, 2013 om 03:03
Geldzaken & recht

Betrouwbaarheid van internet

Had net zo goed andere categorie kunnen kiezen. DDdos aanval op digid. Zal wel en niet zolang duren. Echter iedereen moet haast alles hier regelen. Mensen aan balies zijn veel te duur en moeten weg. Heb eufemistisch gesproken niet zoveel vertrouwen in deze afhankelijkheid van internet Stel en dat is niet ondenkbaar dat door storing of aanval niets meer werkt voor 1 dag. Complete chaos wereldwijd en paniek. Stel je voor 1 dag zonder. De gevolgen zijn niet te bevatten en nooit meer te herstellen.

Wellicht zal het niet zo een vaart lopen, maar wat als u weer online bent en u geen spaargeld meer hebt. Gewoon weg of de telefoonprovider stuurt een bizarre rekening of u moet uw huis verlaten vanwege dijkdoorbraak. . Alles en alle systemen hangen aan internet incluis vitale.

Hoeft maar 1x mis te gaan ......

357 7 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Aug 17, 2013 om 14:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja en als de aarde stopt met draaien worden we allemaal ruimtevaarders.Ja als is zo'n woord uitkomt als het zover is . Maar de troost is dat waar men de meeste zorg om maakt gebeurt niet.

van leyden
door van leyden - Aug 17, 2013 om 22:02
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Betrouwbaarheid van internet?
o (nul)
Wordt ook de ondergang van internet.
Een zwaar gecensureerde gouden gids vol met trollen die de recensies vervuilen, ik geloof niks meer van internet, zelfs de gebruikerservaringen neem ik met een korreltje zout.

Wat dat betreft is internet mislukt, het is handig voor je email en you tube is wel leuk, de rest interesseert me geen ene ruk meer.

fe
door festinger - Aug 25, 2013 om 03:19
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 17 aug 2013, 14:06]Ja en als de aarde stopt met draaien worden we allemaal ruimtevaarders.Ja als is zo'n woord uitkomt als het zover is . Maar de troost is dat waar men de meeste zorg om maakt gebeurt niet.

Raar antwoord. Blijkbaar ga je op dit vlak totaal afhankelijk en zorgeloos door het leven en vertrouw je op een werkend systeem. Hoop het met je, maar stotteraanvallen van dos gebeuren . Ja is wellicht onschuldig maar worden niet vervolgd en maken heel veel schade. Alle klanten volledig afhankelijk kunnen een paar uur niets meer of langer.

Een bombardement ddos gebeurt nu. Daders zijn geen hobbyisten. U hoopt dat het allemaal niet erg is. Hoop met u mee, maar zeg aub niet dat ik niet gewaarschuwd heb dat als het web 1 dag wereldwijd faalt er ultieme chaos heerst.

ikbenik
door ikbenik - Aug 25, 2013 om 03:30
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Internet is best wel betrouwbaar.

Vergeet aub niet dat er bepaalde groep extremisten de boel willen ontregelen.
Door DDOS aanvallen wordt een bepaalde server van dermate veel aanvragen voorzien dat die bezwijkt onder die aantal aanvragen.
Laten we wel wezen: dat kan een persoon niet alleen.
Heel vaak worden onbeschermde computers ingezet in zogenoemde zombiebotnetwerken.

=festinger schreef op zondag 25 aug 2013, 03:19:
Een bombardement ddos gebeurt nu. Daders zijn geen hobbyisten.

Helaas heb je het mis.
Hoe men een DDOS aanval kan uitvoeren staat beschreven op internet. Dus is dat voor nieuwsgierige pubers die zich vervelen de ideale manier om bezig te zijn. Ook zijn er mensen die dat uitproberen om te kijken of het inderdaad kan, zonder na te denken over de gevolgen.

Van de meeste grote DDOS aanvallen worden de daders niet kenbaar gemaakt.

fe
door festinger - Aug 26, 2013 om 03:05
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 25 aug 2013, 03:30]Internet is best wel betrouwbaar.

Vergeet aub niet dat er bepaalde groep extremisten de boel willen ontregelen.
Door DDOS aanvallen wordt een bepaalde server van dermate veel aanvragen voorzien dat die bezwijkt onder die aantal aanvragen.
Laten we wel wezen: dat kan een persoon niet alleen.
Heel vaak worden onbeschermde computers ingezet in zogenoemde zombiebotnetwerken.

[quote=festinger schreef op zondag 25 aug 2013, 03:19]
Een bombardement ddos gebeurt nu. Daders zijn geen hobbyisten.
Helaas heb je het mis.
Hoe men een DDOS aanval kan uitvoeren staat beschreven op internet. Dus is dat voor nieuwsgierige pubers die zich vervelen de ideale manier om bezig te zijn. Ook zijn er mensen die dat uitproberen om te kijken of het inderdaad kan, zonder na te denken over de gevolgen.

Van de meeste grote DDOS aanvallen worden de daders niet kenbaar gemaakt.

fe
door festinger - Aug 26, 2013 om 03:26
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 25 aug 2013, 03:30]Internet is best wel betrouwbaar.

Vergeet aub niet dat er bepaalde groep extremisten de boel willen ontregelen.
Door DDOS aanvallen wordt een bepaalde server van dermate veel aanvragen voorzien dat die bezwijkt onder die aantal aanvragen.
Laten we wel wezen: dat kan een persoon niet alleen.
Heel vaak worden onbeschermde computers ingezet in zogenoemde zombiebotnetwerken.

[quote=festinger schreef op zondag 25 aug 2013, 03:19]
Een bombardement ddos gebeurt nu. Daders zijn geen hobbyisten.
Helaas heb je het mis.
Hoe men een DDOS aanval kan uitvoeren staat beschreven op internet. Dus is dat voor nieuwsgierige pubers die zich vervelen de ideale manier om bezig te zijn. Ook zijn er mensen die dat uitproberen om te kijken of het inderdaad kan, zonder na te denken over de gevolgen.

Van de meeste grote DDOS aanvallen worden de daders niet kenbaar gemaakt.

De meeste aanvallen van pubers of onbekende mensen?? Hoe goedgelovig wil je zijn en blijven.

Hoop het met je maar de daders worden nooit gestraft en onze afhankelijkheid neemt enkel toe.

Wie moet ik aanspreken als ik niet kan pinnen terwijl er het saldo 2000+ is. met een storing. We hebben last van een aanval van pubers???

Een kantoor binnen lopen kan niet meer. Eten kopen kan niet meer. Ergens klagen ???

Tja zal wel niet gebeuren en heb ik het mis. Spreek hoop uit .

fe
door festinger - Aug 30, 2013 om 02:38
410 Antwoorden / 18 Vragen

Reageer niet meer. Blijklbaar beseffen alle consumenten/producenten en overheid het probleem niet of kijken allen liever weg.