Canal Digitaal wijziging pakket, 14% prijsstijging
Hallo EwoutD ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden
Dat heb ik gezien. Het pakket is in de basis niet gewijzigd. Ze voegen er ineens extra dingen aan toe en vragen je daar maandelijks extra geld voor.
Ze verplichten u niks.
U kan besluiten en dat zal ook wel in de voorwaarden staan dat voortijdig de lopende overeenkomst kan worden opgezegd bij een prijsverhoging.
Dat u in een buitengebied woont is iets anders,
En dan zijn er allerlei andere manieren die ik om geen gezeur te krijgen hier niet gaat uitleggen en dan kijkt u naar alle nederlandse zenders en commercielle zenders en de duitse, franse, italiaanse zenders naar gelang welke schotel u heeft en op welke sateliet die is gericht. maar als u maar een lnb heeft bent u in staat alles wat nederlands is en ondertiteld word bijna te zien inclusief alle sport en filmkanalen.,
Ik wijs u erop dat het zgn ................. niet is toegestaan door de nederlandse wet maar dat is dan zelf de keuze of u wel of niet verder wil gaan praten met een leverancier van een zgn linuxbox..
Want ik wil niet beticht worden tot het aanzetten van illigale activiteiten
Als je in het buitengebied woont, dan zit je hier mee. Voor de prijs van een Mckroket kun je een hele maand opnemen.
Maar in de stad ben je niet goedkoper uit met een tv abonnement.
Als je de prijsverhoging niet wilt, dan zeg je het abonnement op, Kijk je geen tv, maar lees je een goed boek.
Je kunt er ook voor kiezen om ergens te gaan wonen waar je wel snel internet hebt, zodat je kunt streamen.
Aan jou de keus.
Maar liever bepaal ik zelf waar ik dacht geld aan uitgeef en dat wordt nu voor ons beslist. Dat is het verschil. Als je een paar euro extra voor die McKroket moet gaan betalen en een gratis McRegenworm erbij krijgt, dan eet je 'm ook niet op. Die bestel je niet eens. WIl het niet, krijg het toch geserveerd.
En soms gaat "Je kunt er ook voor kiezen om ergens te gaan wonen waar je wel snel internet hebt" niet helemaal op. Er zijn beroepsgroepen en bedrijvigheid die nu eenmaal in het buitengebied zitten :-)
Je hebt weinig keus. Wij hebben hier al enige jaren glasvezel. Maar in het begin kon je ook maar 1 of 2 providers kiezen. Nu heb je keus genoeg, maar als je nog gebruik maakt van de telefoonlijn om te internetten of tv te kijken, dan is de verbinding niet meer snel genoeg. Een aantal keer per jaar wordt je verbinding trager, net zolang dat je wel over moet stappen op de duurdere glasvezel.
U woont in het buitengebied en stelt geen andere mogelijkheid te hebben? Daar kan dan uitsluitend sprake van zijn als u niet beschikt over een vaste telefoonlijn via welke u TV en internet kunt ontvangen van diverse providers die gebruik maken van de telefoonlijn.
Er is dan sprake van diverse keuzemogelijkheden op basis van het abonnement dat u neemt, van basis tot welke uitbreiding dan ook. Door de verbeterde technieken en ook nog steeds doorgaande verbeteringen wordt de doorgifte steeds beter. En het lijkt mij dat u een vaste lijn heeft tenzij u deze vraag via een mobile telefoon plaatste. Streaming is mogelijk iets langzamer dan bij Canal Digitaal maar streaming zal zeker niet onmogelijk zijn.
Wisselen kan dus naar mijn mening best een optie zijn en doe dus navraag naar de snelheden die een aantal providers nu bij u kunnen bieden.
En als u wisselen echt geen optie vindt, dan maar 'slikken'.
We hebben inderdaad geen vaste telefoonlijn. En alle partijen wijzen naar KPN om die aansluiting te realiseren en KPN annuleerde zelf de monteur voor installatie herhaaldelijk, 1 of meerdere dagen voor de afspraak. De ene keer zeiden ze dat er gelast moest worden, dan graafwerk en dan weer omdat signaal te slecht zou zijn.
Dan heeft u inderdaad geen keuze. Raar maar dan wel waar. Het lijkt mij dan toch wel een idee om dit probleem te melden bij de ACM via www.consuwijzer.nl Ik bedoel dan het probleem van het hebben van geen keuze en de handelwijze die u noemt van KPN.
ja dat mogen ze, aan u de keus om over te stappen of niet...
Behalve als je dus geen keuze hebt om over te stappen
Ditzelfde maak ik dus ook mee...Van 17,45 euro per maand naar 19,95 eurp per maand..Het is werkelijk zeer schandalig wat Canal Digital uitspookt.
Ook ik heb contact gehad met de klantenservice en eigenlijk gewoon hetzelfde verhaaltje. Ik heb gezegd dat ik absoluut niet gediend ben van zo,n
prijsverhoging en dat ze die extra rotzooi er niet in hoeven te doen...Zij voegen dingen toe, wij als klanten vragen daar niet om. Dus een prijsverhoging raakt kant noch wal. Ze zeggen dat je dan voor 01.01.2020 kunt opzeggen. Ook dat klopt niet, want als je al jarenlang klant ben, kun je per maand opzeggen...Je zit niet steeds opnieuw vast aan een jaarcontract..Dat is is pure misleiding wat ze zeggen.
We zouden massaal moeten gaan weigeren om deze verhoging te accepteren...Onder de druk van vele mensen gaan ze absoluut overstag en zullen dit moeten terugdraaien.
We zouden.... je kunt zelf beginnen.Start een aktie op facebook, instragram, schrijf ingezonden stukken in de krant.
We? Ik hoor daar niet bij. Maar u kunt al die mensen die het met u eens zijn optrommelen en naar het Malieveld gaan demonstreren, of om samen af te spreken om niet meer te betalen o.i.d.
En u kunt toch opzeggen? Of kunt u niet lezen en rekenen, nog 10 dagen en het is 2-1-2020.
Neem Digitenne, hebt u niet meer met CD van doen.
Een bedrijf bestaat dankzij de tevreden klanten die ze hebben en die willen betalen voor hun producten of diensten. Of ze moeten een heel uniek product bieden, waardoor klanten een mindere service voor lief nemen.
Die klantenservice is niet het sterkste punt van Canal Digitaal. Zodra alternatieven zich voordoen, is dat ook een reden om over te stappen. En laten ze nu in veel gemeenten glasvezel in de buitengebieden uitrollen. Kwestie van eigen glazen ingooien.
Ik accepteer wel die kleine verhoging in de wetenschap dat we ze op korte termijn kwijt zijn. Consequentie van hun eigen productbeleid, want na een paar telefoontjes met de klantenservice, denk ik niet dat er een basis TV pakket bij ze gaat komen zonder die overbodige poespas. Of een persoonlijke kortingsactie. Helaas voor een ieder die geen keuze heeft. Of digitenne nemen.
Waarom een hele discussie? Dit is toch geen discussieforum?
U bent hier haast in tienvoud voorzien van tips en adviezen over dit luxe ”probleem”.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?
Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan? We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer
Hoe heette het metaalbedrijf da tin de Nieuwlichtstraat zat in Utrecht?
Het bestond ergens in de vorige eeuw in de wijk Zuilen in de jaren 60 of 70. Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer