mi
door micrayes Mar 4, 2009 om 20:47
Geldzaken & recht

Canal Digital Set Top Box abonement

Ruim 8 jaar heb ik een abonement op Canal Digitaal sataliet T.V. , Dat heb ik destijds afgesloten voor  in de caravan tijdens de vakantie , ik kon dat alleen afsluiten als ik ook thuis was aangesloten voor T.V. bij U.P.C. en ook moest ik een automatiche incasso voor het jaarlijkse abonements geld afgeven. Dit is jaren goed gegaan tot 2005 , toen ging het abonements geld van 19,95 euro per jaar, naar 29,50 euro.Vervolgens gaat het nu ieder jaar met 10 euro omhoog.Ik krijg daar niks meer voor en ik vindt dat een te hoge verhoging ,iedere keer 10 euro. Protesteren helpt niet want ze halen het gewoon van je rekening af, zij vinden een dergelijke verhoging normaal. Nu is mij gezecht geworden dat ik dan maar een ander abonement moet nemen , overstappen dus, dan kan ik T.V. kijken voor 45 euro per jaar inplaats van 59,95 euro ,wat het nu inmiddels kost.!!!!!!!!!!Maar dan zit ik met een groot probleem , zomers kijk ik 2 weken in de  vakantie en op wintersport ook 10 dagen.Als ik vrijwillig overstap dan kan ik dus in de winter niet meer kijken , omdat ze met het goedkope paket alleen maar uitzenden van mei tot sept. Dit wil ik dus niet en ik heb destijds een abonement genomen voor het hele jaar door , waarom zou ik mijn eigen benadelen , een overeenkomst is toch een overeenkomst. Kan Canal Digitaal   op deze manier met zijn leden omgaan , en mogen ze wel ieder jaar een dergelijke verhoging van 10 euro voor het abonement eisen ?????

364 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ju
door juridifix - Jun 10, 2009 om 20:23
20 Antwoorden / 0 Vragen
0

elke dienst heeft zijn prijs. Als u de dienst de prijs niet waard vindt, kun u stoppen deze af te nemen. En overstappen als er een alternatief is.


Een bedrijf kan gewoon de prijzen verhogen. Er is (gelukkig) niemand die toetst of de prijs wel eerlijk is. Dat gaat via de marktwerking. U kunt, zoals gezegd, wel stoppen, maar niet eisen dat de dienst tegen de oude prijs wordt geleverd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer