to
door toyah Aug 29, 2006 om 15:18
Geldzaken & recht

Cartridge

De handyman heeft een actie en adverteert met 3 euro terug voor een cartridge van HP, Dell of Lexmark bij aankoop van een nieuwe cartridge. Ik had nog 4 HP's liggen en ging naar de winkel om 4 nieuwe Canon cartridges aan te schaffen. Men wil mij voor 1 HP 3 euro geven maar voor de andere 3 maar 1 euro omdat ik geen HP koop. Dit staat echter NIET in de reclame en het hoofdkantoor geeft toe een fout te hebben gemaakt. Dus als ik 4 keer naar de winkel ga en steeds 1 cartridges inlever en 1 nieuwe koop krijg ik wel 3 euro per cartridge maar omdat ik ze in 1 keer wel kopen mag dit niet. Heb ik recht op toch die 3 euro per cartridge ?

924 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp uw vraag niet geheel, u zegt 4 Canon cartridges te hebben gekocht terwijl u ook zegt dat de reclame om HP, Dell of Lexmark ging. Mogelijk is de advertentie niet geheel duidelijk gesteld en heeft u gelezen dat u € 3,00 terug krijgt bij het inleveren van HP cartridges en niet bij de aankoop.

Wat te doen overigens: als u voor één cartridge van Canon, bij inlevering van een HP wel € 3,00 retour kreeg, dan maar ieder keer apart naar handyman gaan, één keer per week bijvoorbeeld. Mogelijk dat u dan per keer wel € 3,00 retor krijgt.

Ik zou verder als u weer een aankoop doet toch eerst eens kijken waar de cartridges het voordeligst worden aangeboden, misschien nog wel goedkoper dan na aftrek van € 3,00.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze bedoelen dat u een hp inruilt voor een hp, dat het er niet bijstaat is niet zo slim,, want nu zet u het om naar uw voordeel.
Of de winkel hier rechtmatig handelt weet ik niet, maar ik denk niet dat u er veel aan kan veranderen.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

De advertentie geeft aan dat men 3 euro terugkrijgt bij inlevering van oa een HP cartridge. Er staat niet bij dat je hiervoor dezelfde cartridge terug moet kopen. En aangezien ik een andere printer heb gekocht. Normaal gezien koop ik mijn cartridges ergens anders maar omdat ik de lege cartridges toch nog had liggen............ Verder geeft het hoofdkantoor toe dat de advertentie fout is en ik dus gelijk heb maar ja het personeel in de winkel heeft een melding gehad om slechts 1 euro te geven. Overigens heb ik ze nog niet gekocht omdat ze besteld moesten worden.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ps er is een boekwinkel etc keten die voor originele cartridges altijd € 3,00 terig geeft en voor refill's € 1,00.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

welke online boekenwinkel is dat als ik vragen mag ?

ve
door verwijderd - Aug 29, 2006 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

toya@ deze site is niet bedoeld voor reclame maar denk in dit geval aan de schrijver van Nijntje 5of alle filialen mee doen is de vaarg)