kamphuysen
door kamphuysen Feb 5, 2017 om 14:00
Geldzaken & recht

DMG Mandemakers Groep !

==Hoofdkantoor en andere activiteiten==

Op het bedrijventerrein [[Haven Zeven]] in [[Waalwijk (plaats)|Waalwijk]] opende Mandemakers in 2008 een nieuwe kantoor- en magazijnruimte met een oppervlakte van 58.000 m2. Het bedrijf ging zowel in [[Duitsland]] als in [[Zweden]] allianties aan met branchegenoten waarna tal van overnames in de keuken- en meubelsector volgden. In 2009 nam Mandemakers [[Morres Wonen]] in [[Hulst (Nederland)|Hulst]] over. Sinds 2013 is de groep ook actief in [[autolease|autoleasing]]. Mandemakers is betrokken bij [[RKC Waalwijk]] als sponsor. De naamgeving van het [[Mandemakers Stadion]] is daar een uitvloeisel van.

bedrijf]]

6654 13 Rapporteer

marita5
door marita5 - Feb 5, 2017 om 14:10
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kamphuysen ,

U blijft doorzeuren ,dit is vraag en beantwoord,  lees ook de antwoorden bij uw vorige vraag .
Bij uw profiel : Over kamphuysen: eerlijk regel recht oplossend zoekend strijdbaar , ik zou zeggen trek ten strijde , maar niet hier daar is dit forum niet voor bedoeld .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/manden-makers-keukens-dramatisch-of-helemaal-gaaf?id=588846

tenormin
door tenormin - Feb 5, 2017 om 14:10
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo @kamphuysen, weer een topic openen over de Mandemakers Groep? Overbodig, als u zo nodig verder wilt "blazen", had uw andere topic dan gebruikt om door te gaan.

Zie nu {appendix}. Dat darmvormig aanhangsel had u dus ook in uw eerste topic moeten plaatsen.

tijger1
door tijger1 - Feb 5, 2017 om 14:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een geleuter weer. Mensen moeten zelf eens nadenken en wat zuiniger zijn op hun handtekening.

En straks de oprichter van die stichting zeker feestvieren op Mallorca of 10 keukens bestellen van de ingelegde gelden?

ne
door neodutchio - Feb 5, 2017 om 14:18
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Wat is uw doel eigenlijk? In uw eentje kunt u echt geen vuist maken tegen de Mandemakers groep hoor. Sterker, u kunt een advocaat verwachten of u te negatief blijft uitten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 5, 2017 om 15:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat is de relevantie van de vestingsplaats de gesponsorde club, het magazijnoppervlak, de overname/allianties en het leasebedrijf?

U heeft schijnbaar een koopcontract getekend om nog net gebruik te kunnen maken van die enorm goede aanbieding en wilde daarna binnen 14 dagen kosteloos annuleren wat niet lukte en nu bent u boos op de hele Mandenmakersgroep
Mijn stichting #Diewilikaanpakken komt voor u op. Als u even €150 naar mij overmaakt komt het helemaal goed.

Cookies
door Cookies - Feb 5, 2017 om 15:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat een onzinnig geleuter! Kan er geen ander woord voor bedenken.

Topic maar gemeld bij de redactie met de volgende woorden: Topic slaat helemaal nergens op en van een vraag is ook geen sprake. Slotje graag.

Mijn profiel: recht voor zijn raap.

marita5
door marita5 Feb 5, 2017 om 16:00
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Daar bereikt u niks mee , had het vorige topic ook al gemeld was ook geen vraag, maar de onzin staat er nog .

Cookies
door Cookies Feb 5, 2017 om 16:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

We'll see.

tenormin
door tenormin Feb 5, 2017 om 17:34
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Maybe tomorrow @profiel: recht voor zijn raap. ;-)

kamphuysen
door kamphuysen - Feb 5, 2017 om 15:34
252 Antwoorden / 68 Vragen

CDA Werkendam wil laaggeletterdheid aanpakken | Waalwijk

https://drimble.nl/.../waalwijk/.../cda-werkendam-wil-laaggeletterdheid-aanpakken.html

12 sept 2016 ... Waalwijk | CDA Werkendam wil dat de gemeente de laaggeletterdheid in de
gemeente aanpakt. Uit een recent rapport van De Algemene R ...

beste Carola van laag-geletterd-heid is bij u gelukkig helemaal geen enkele sprake met meer dan 8 duizend antwoorden op de Vara kassa Site zie uw daschboard er maar op na....en dat mevrouw Carola .dat zijn wel bijzonder veel letters bij elkaar chapeau !, voor uw inzet maar neem is de tijd en kijk ook uw google balkje er is op na en naar de Klachten Mandemakers Groep DMG ; dat hebben wij ook gedaan na die ophef van de afgelopen week, nav de Libelle Journaliste en de Bucket Bouys, kijk is rond aub er zijn zo ongelofelijk veel sites die daar niet over uitgepraat raken, daar moet toch wel een kern van waarheid bij zijn? Schrijven u niet helemaal Niet om U af te serveren nee hoor natuurlijk niet, integendeel want u bent zeer betrokken bij de samenleving dat valt uit alles bij u op te maken want al uw energie stopt u in antwoorden naar mensen toe die het wellicht heel goed kunnen gebruiken als handvat [en daar is Vara Kassa ook helemaal voor bedoeld]
maar uw invoelings vermogen wakker schudden mag ook wel eens toch? dus veel sterkte en mvrgroet.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 5, 2017 om 15:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@TS: Gelukkig woon ik niet in Werkendam. Hopelijk jij wel, kun je je meteen aanmelden.

gerbera
door gerbera - Feb 5, 2017 om 17:20
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Mag ik het ff kwijt zijn, wat is de bedoeling van dit [[((haakjes]]))bericht. Het is toch gewoon een keukenboer en hoe die organisatie in elkaar zit zal mij een worst wezen. En wat het CDA hiermee van doen heeft ontgaat mij totaal of handeld die ook in keukens?

tijger1
door tijger1 - Feb 5, 2017 om 21:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kamphuysen

Bel uw dokter en vraag een recept voor kalmeringspilletjes.

marita5
door marita5 Feb 5, 2017 om 22:02
11513 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb de gestelde vragen van @kamphuysen eens bekeken , zijn vaker onnozel , misschien een pilletje van zijn hond gebruiken , volgens @kamphuysen wat goed is voor de mens is ook goed voor de hond , dus omgekeerd ook .

aurora1
door aurora1 - Feb 5, 2017 om 23:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft het maar moeilijk met allerhande, als ik uw "vragen" bekijk.

tenormin
door tenormin Feb 5, 2017 om 23:39
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb zojuist ook eens het soort vragen gelezen. De 'goede man' maakt overal kennelijk een probleem van waar hij zich dan, volledig zinloos, in vastbijt.

marita5
door marita5 Feb 6, 2017 om 00:09
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Heeft ook vandaag zijn profiel aangepast , ik ben benieuwd hoelang deze onzin blijft staan .

hansje klein
door hansje klein - Feb 5, 2017 om 23:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Kamphuyzen

Nog even al de 24 merken van De Mandemakersgroep (een natte droom van Ben Mandemakers) en dan weten we het voorlopig wel weer even ..... alle logo's samengevoegd

Redacteur
door Redacteur - Feb 6, 2017 om 09:27
1054 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten dit topic. Vraag & Beantwoord is bedoeld voor consumentenproblemen -en vragen.

De redactie