do
door doodr00 Apr 14, 2010 om 12:46
Geldzaken & recht

COM.WONEN

Wij huren een huis van com.wonen te Rotterdam en wonen in Capelle aan den IJssel Schollevaar. Wij hebben last van hoogstaand water onder onze woning. Het water staat op sommige momenten tot op 60 cm onder onze vloer De woningstichting doet hier niets aan behalve wat lapmiddelen. Wij betalen bijna € 600,00 aan huur.
Het laminaat is krom getrokken er zit op diverse plekken schimmel, zeil in de keuken is beschimmeld
Hoe kan ik de woningstichting dwingen om wat aan onze problemen te doen en de schade te vergoeden?

652 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

doodr00

Neem hierover eens kontakt op met het Juridisch Lek of de Woonbond en vraag dan specifiek of het gedeeltelijk niet betalen van de huursom een optie kan zijn.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2010 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Neem is kontakt op met de huurcommissie in jouw gemeente of ga naar huurcommissie spatie formulieren.nl, daar kun je de juiste formulier downloaden en kan je op de juiste manier te werk gaan,mogenlijk kun je hiermee tijdelijke huurverlaging afdingen.

Sukses Nico

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste doodr00,

Klachten van onze huurders nemen wij zeer serieus en verhelpen deze zo snel mogelijk. Naar aanleiding van uw klacht op deze site vermoeden wij wie u bent. Inmiddels hadden wij een aantal keer contact met u en zoeken wij een gepaste oplossing voor uw probleem.

Mocht bovenstaande niet het geval zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op (010) 890 25 25 of via www.comwonen.nl uw melding doen.

Met vriendelijke groet,

Com•wonen

ve
door verwijderd - May 31, 2010 om 15:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

com·wonen schreef op vrijdag 16 apr 2010, 14:09: Beste doodr00,

Klachten van onze huurders nemen wij zeer serieus en verhelpen deze zo snel mogelijk. Naar aanleiding van uw klacht op deze site vermoeden wij wie u bent. Inmiddels hadden wij een aantal keer contact met u en zoeken wij een gepaste oplossing voor uw probleem.

Mocht bovenstaande niet het geval zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op (010) 890 25 25 of via www.comwonen.nl uw melding doen.

Met vriendelijke groet,

Com•wonen


Inmiddels zijn wij ruim anderhalve maand verder er gebeurd nog steeds niets, op verzoeken tot contact opnemen wordt niet gereageerd. Dit is buiten alle proporties. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Bij com wonen kunnen zie niet communiceren de sukkels. Ze staan alleen met de handen omhoog om de huurpenningen te incasseren. voor de rest zijn wij lucht voor ze.
Dus hoezo worden klachten van de huurders serieus genomen.
WIJ WORDEN GEWOON BELAZERD DOOR COM.WONEN

ve
door verwijderd - Jun 3, 2010 om 09:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste doodr00,

Wij vinden het erg vervelend dat er niet eerder een oplossing is gevonden voor u. Momenteel zijn wij intensief met u in gesprek en doen wij onze uiterste best een goede oplossing te vinden voor uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Com·wonen

ve
door verwijderd - Jun 3, 2010 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

com·wonen

Prima zaak dat u dit probleem tracht op te lossen. Wel is het zo, dat er blijkbaar iets aan de communicatie met uw klanten schort. Daar hebt u toch KASSA niet voor nodig!?

ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

te
teesee64 - May 8, 2024 om 00:38
Computers & telefonie

Tarieven domeinnaam

Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.

... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer