COM.WONEN
Wij huren een huis van com.wonen te Rotterdam en wonen in Capelle aan den IJssel Schollevaar. Wij hebben last van hoogstaand water onder onze woning. Het water staat op sommige momenten tot op 60 cm onder onze vloer De woningstichting doet hier niets aan behalve wat lapmiddelen. Wij betalen bijna € 600,00 aan huur.
Het laminaat is krom getrokken er zit op diverse plekken schimmel, zeil in de keuken is beschimmeld
Hoe kan ik de woningstichting dwingen om wat aan onze problemen te doen en de schade te vergoeden?
doodr00
Neem hierover eens kontakt op met het Juridisch Lek of de Woonbond en vraag dan specifiek of het gedeeltelijk niet betalen van de huursom een optie kan zijn.
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Neem is kontakt op met de huurcommissie in jouw gemeente of ga naar huurcommissie spatie formulieren.nl, daar kun je de juiste formulier downloaden en kan je op de juiste manier te werk gaan,mogenlijk kun je hiermee tijdelijke huurverlaging afdingen.
Sukses Nico
Beste doodr00,
Klachten van onze huurders nemen wij zeer serieus en verhelpen deze zo snel mogelijk. Naar aanleiding van uw klacht op deze site vermoeden wij wie u bent. Inmiddels hadden wij een aantal keer contact met u en zoeken wij een gepaste oplossing voor uw probleem.
Mocht bovenstaande niet het geval zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op (010) 890 25 25 of via www.comwonen.nl uw melding doen.
Met vriendelijke groet,
Com•wonen
com·wonen schreef op vrijdag 16 apr 2010, 14:09: Beste doodr00,
Klachten van onze huurders nemen wij zeer serieus en verhelpen deze zo snel mogelijk. Naar aanleiding van uw klacht op deze site vermoeden wij wie u bent. Inmiddels hadden wij een aantal keer contact met u en zoeken wij een gepaste oplossing voor uw probleem.
Mocht bovenstaande niet het geval zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op (010) 890 25 25 of via www.comwonen.nl uw melding doen.
Met vriendelijke groet,
Com•wonen
Inmiddels zijn wij ruim anderhalve maand verder er gebeurd nog steeds niets, op verzoeken tot contact opnemen wordt niet gereageerd. Dit is buiten alle proporties. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Bij com wonen kunnen zie niet communiceren de sukkels. Ze staan alleen met de handen omhoog om de huurpenningen te incasseren. voor de rest zijn wij lucht voor ze.
Dus hoezo worden klachten van de huurders serieus genomen.
WIJ WORDEN GEWOON BELAZERD DOOR COM.WONEN
Beste doodr00,
Wij vinden het erg vervelend dat er niet eerder een oplossing is gevonden voor u. Momenteel zijn wij intensief met u in gesprek en doen wij onze uiterste best een goede oplossing te vinden voor uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Com·wonen
com·wonen
Prima zaak dat u dit probleem tracht op te lossen. Wel is het zo, dat er blijkbaar iets aan de communicatie met uw klanten schort. Daar hebt u toch KASSA niet voor nodig!?
ReadAC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer