Consumenten bond
Ik wil opzeggen bij de consumenten bond .Maar dat valt niet mee ,login en u kunt zo opzeggen.
Ben niet bepaald dom maar er is nergens iets te vinden. Dan maar per mail O het is zo druk het kan wel 4 dagen duren voor we contact opnemen. Met een beetje geluk zit je er weer een maand aaan vast . En dat noemt zich Consumenten bond ?
Sita
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Ik neem aan dat u het onderstaande al heeft geprobeerd? Ik kan zelf niet inloggen, ben geen lid, maar dat zou toch, zeker bij de Consumentenbond, moeten lukken, zoals u zelf schrijft?
https://www.consumentenbond.nl/service/abonnement/lidmaatschap-opzeggen
Dacht ik ook dit staat op de betreeffende pagina .
Mijn abonnementen
Eenvoudig en snel je abonnementen inzien en opzeggen.
Alleen de betreffende link ontbreekt.
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Je moet inloggen. Heb je geen account, dan moet je er een maken.
https://www.consumentenbond.nl/mijnconsumentenbond/mijnabonnementen?icmp=klantenservice_lidmaatschap_opzeggen_mijn_consumentenbond
![Henk De Zevende](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad263fb0c25a42edb7ee78adfa74dcd09ff5e618e53ae4442fe18871e4825c60.png)
Bent u onlangs lid geworden? Heeft u dan een welkomsmail gekregen waarin ook staat hoe u zich weer af kunt melden als u zich vergist heeft?
Ik ben niet iemand die voor even lid is geworden. Maar door omstandigheden moet stoppen.
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Zie het al gegeven antwoord met de verwijzing van @TENORMIN dat toch erg gemakkelijk te vinden is met zoeknaam 'opzeggen consumentenbond'. Online kun je dus eenvoudig opzeggen.
Schriftelijk opzeggen en dat dan ook aangetekend doen is altijd het beste. Het adres:
Consumentenbond
Postbus 1000, 'S-GRAVENHAGE · 070 445 4545![Henk De Zevende](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad263fb0c25a42edb7ee78adfa74dcd09ff5e618e53ae4442fe18871e4825c60.png)
[Bijdrage verwijderd i.v.m. niet inhoudelijke reactie]
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
[Bijdrage verwijderd i.v.m. niet inhoudelijke reactie]
Bij de "Consumentenbond" ["https://www.consumentenbond.nl/"] zal het wel meevallen, maar "Hoe bewijs je nu dat een e-mail is aangekomen" ["https://blog.iusmentis.com/2014/07/21/hoe-bewijs-je-nu-dat-een-e-mail-aangekomen/"]?
Wat hierboven ook al gezegd is aangetekend een opzegbrief versturen is ook nog een optie of via een opzegdienst waarbij je een bevestiging krijgt van verzending. Ik heb het destijds zelf eens een opzegging gedaan via 123opzeggen. Dat was ook heel makkelijk. Het kost wel wat, maar je krijgt wel een verzendbevestiging. Ik zie dat ze ook een opzegbrief hebben voor de Consumentenbond. Succes! Ik hoop dat het lukt.
-
Online opzeggen
- Ga naar Mijn abonnementen in Mijn Consumentenbond.
- Klik op 'Log in'.
- Klik op 'Opzeggen'.
- Bevestig je opzegging .
Of stuur ons een bericht via ons contactformulier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer