kw
door kwam May 2, 2005 om 12:42
Geldzaken & recht

Dexia

wij hebben gehoord over de dexia regeling.

wij hebben 2 jaar geleden alles afgekocht omdat wij de maandelijkse betalingen niet konden opbrengen.dat betekende een fikse boete en de schuld betalen.wij hebben hiervoor een tweede hypotheek moeten nemen.dit heeft alles bij elkaar 40.000 euro gekost.

Over onze situatie word in de dexia regeling niet gesproken.mijn vraag is heeft het zin voor ons om zelf een zaak te beginnen tegen dexia en wat zou dat ongeveer gaan kosten

615 4 Rapporteer

mathieu_1
door mathieu_1 - May 3, 2005 om 00:43
35 Antwoorden / 0 Vragen

Kort door de bocht: Geen zin.

U geeft zelf al aan dat u niet onder de regeling valt. U heeft ervoor
gekozen om het af te kopen. Dat er dan 2 jaar later een wellicht voor u
gunstiger regeling komt is vervolgens voor uw eigen risico.

Indien u het er toen niet mee eens was dan had u zich twee jaar geleden bij leaseverlies moeten aansluiten.

kw
door kwam - May 3, 2005 om 00:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

wij zijn al 2 jaar aan gesloten bij leaseverlies

kw
door kwam - May 3, 2005 om 00:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

heeft u wel eens zo n verlies geleden en dan met een jong gezin  middelbareschool kinderen en sportende kinderen denk ik niet he

en we zijn gelijk aangesloten bij leaseverlies ik weet niet hoe u zo n oordeel kan doen ik vraag om advies niet om een negatieve mening die nergens op slaat met de hartelijke groeten astrid

co
door cormans - May 3, 2005 om 08:22
77 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eens naar een advocaat en stel hem die vraag eens dat brengt meer duidelijkheid.

Het eerste (orienterende) halfuur is (vaak) gratis.

Enne:   veel succes in ieder geval.